Jump to content

Problema Motor 325i e92


Recommended Posts

Salut...se lucreaza inca la el..cred ca e gata maine ..maxim luni. momentan nu reusesc sa gasesc ulei de cutie decat la 20 litrii. o sa imi fac timp si o sa incarc poze.

 

 

Daca nu gasesti anunta-ma si iti trimit eu. Am in stoc canistra de 20L, iti pot trimite cat vrei.

Link to comment
Share on other sites

Fabio, am intrebat la mine la service de problema ta. Ei spuneau ca inca ai sanse sa iti recuperezi din paguba. IN mod normal, daca trimit o constare oficiala de la un service autorizat RAR, impreuna cu facturi de piese OEM, daca ai luat inca poti face o cerere sa primesti macar o parte din costul operatiei de la BMW De..

Astia spuneau ca au avut si eu un BMW cu ceasi treaba, si astia de la service au gasit buletimnul care descria problema si au obtinut acceptul BMW DE si a platit2/3 din piese..

LA fel ca la tine, masina iesita din garantie, avea cam 120 k km..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Fabio,poate ne spui si noua cum ai rezolvat problema.

 

 

Salutare....am incercat sa mai urc cateva poze dars e pare ca am ajuns la limita celor 20 MB si o sa vad ce si cum sterg.

Despre masina.

 

S-au inlocuit urmatoarele.

-Garnitura capac tacheti =147

-Palier axa evacuare = 240

-Axa evacuare = 2343

-Suruburi Palier =56

-Tacheti axa admisie 12 buc = 468

-Tacheti axa evacuare 12 buc =996

-Baie ulei cutie plus filtru = 850

-Garnitura Baie ulei cutie =100

-Ulei cutie BMW 9 litrii = 936

-Ulei motor 5w30 LL04 BMW 7 litrii plus filtru =345

 

A fost destul de grea si complicata operatiunea mai ales de scos baia de ulei si de curatat ca sa nu mai zic de montat arcurile la supape.

In rest mecanicul meu a facut o Cala pt blocat axele si o cala pt aliniat discurile de la Vanos uri asa din mana. cea de axe a iesit perfect cealalta nu chiar deoarece info din Autodata nu erau foarte bune si acum este un decalaj la axa evacuare...deci nu e problema cu pozitia axei ci cu cea a cititorului. Am incercat sa facem rost de un set de cale de la BMW dar cu mare surprindere am aflat ca NU AU. este doar un set la Bucuresti care pleaca unde este nevoie prin tara..se face comanda etc..

Daca careva are o cala mi ar prinde bine cateva dimensiuni. Masina acum functioneaza oarecum ok. Motorul se aude perfect..dar din cauza acelei citiri eronate de pe axa nu merge 100% in parametrii si oscileaza un pic turatia la relanti cand este rece. acum astept sa se faca cu masina 1500 km sa punem 0W40 si sa facem reglajul la axa de evacuare.

o sa incerc sa pun o poza cu acea cala poate o aveti careva.

Cala care ma intereseaza este cea incercuita. Asta este tot setul de cale pt N52

 

 

 

.Aici vine folosita acea Cala. practic cele 2 trebuie sa stea intr o anume pozitie. Senzorii sunt in partea de jos. si de pe ele se citeste pozitia axelor de catre DME

post-6362-0-50087800-1307439434_thumb.jpg

post-6362-0-18300100-1307439437_thumb.jpg

post-6362-0-32740100-1307439438_thumb.jpg

post-6362-0-70161300-1307439439_thumb.jpg

post-6362-0-46460200-1307439635_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Noroc tuturor...

 

Doresc sa va spun ca E92 functioneaza perfect are deja 10 mii km facuti de la reparatie. Fara depuneri. Ulei 0W40 LL04.

 

Succes dragilor.

 

Felicitari. Ma bucur ca ai scapat de problema.

Am inteles 6500 ron piese + manopera, corect?

La ce ar trebui sa fiu atent cand voi face operatiunea asta (mecanicul mai mult decat mine)?

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

Pai in primul rand sa aibe grija cand desface arcurile de la supape. sa lucreze cu atentie cam peste tot si daca nu are kit de calare axe+vanos si nu ar fi rau si piesa pt tensionat arcurile supapelor.....sa nu se apuce .

nu trebuie sa fie doar un mecanic simplu. Trebuie sa aibe habar de arhitectura acestor motoare. SI cam atat

ATENTIE ! ATENTIE ! ATENTIE !

SUCCES !!!

Link to comment
Share on other sites

Pai in primul rand sa aibe grija cand desface arcurile de la supape. sa lucreze cu atentie cam peste tot si daca nu are kit de calare axe+vanos si nu ar fi rau si piesa pt tensionat arcurile supapelor.....sa nu se apuce .

nu trebuie sa fie doar un mecanic simplu. Trebuie sa aibe habar de arhitectura acestor motoare. SI cam atat

ATENTIE ! ATENTIE ! ATENTIE !

SUCCES !!!

 

Cunosc un mecanic de la un dealer autorizat BMW la care am mai facut un schimb de garnitura de capac tacheti. Sper sa se priceapa si la astfel de detalii.

Urmand determinarea ta in a rezolva aceasta problema, am facut un email consistent catre sediul central din Munchen ca sa aflu parerea oficiala a lor despre aceasta problema des intalnita. Eu unul nu am garantie la masina (are 6 ani si am cumparat-o din Germania SH) si...cel mai probabil voi suporta intreaga operatiune. Insa mie mi s-ar parea normal ca macar o parte(daca nu in integralitate) sa fie suportata de BMW intrucat este o eroare de proiectare a motorului, care duce la aceasta problema des intalnita.

Foarte util topicul discutat de voi. Multumesc.

Edited by michael_ro
Link to comment
Share on other sites

eu nu am mai insistat in Germania deoarece in cazul in care sa zicem ca s ar fi facut ceva cu o contributie din partea lor se presupunea ca ei sa faca constatarea si toata operatiunea sa se faca la dealer BMW si sunt 100% ca ar fi ajuns muuult ca si manopera. oricum..sunt curios ce-ti raspund. si despre mecanic... e bine ca poate reuseste sa strecoare de la job kit ul de calare axe . e doar unul pt toata tara si acela se afla la Buc.
Link to comment
Share on other sites

Hai ca am revenit si eu cu noutati. Bune si rele.

Am incercat astazi de dimineata procedura aceea de engine bleeding pe care o incarcase un coleg. Adica pe loc, fara sarcina, turat motorul timp de 3 minute intre 2000-3000 RPM cu pauze de 30 secunde intre. Am facut 5 serii fara prea mare rezultat, iar apoi a 6-a serie cu 15 minute. Supriza dupa...tacanitul a disparut. Complet, nu se mai auzea nimic.

Vestea proasta este ca dupa ce am condus vreo 30 minute prin Bucuresti, a revenit. E drept mult mai incet. Eu cred ca pana sa schimb piesele, voi incerca sa schimb uleiul mai des (gen 5000km impreuna cu o solutie de curatat motorul). Oricum sunt multumit de rezultatul de azi. M-am cam ofticat doar pentru ca a revenit. Dupa operatiunea mentionata nu se mai auzea absolut nimic.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hai ca am revenit si eu cu noutati. Bune si rele.

Am incercat astazi de dimineata procedura aceea de engine bleeding pe care o incarcase un coleg. Adica pe loc, fara sarcina, turat motorul timp de 3 minute intre 2000-3000 RPM cu pauze de 30 secunde intre. Am facut 5 serii fara prea mare rezultat, iar apoi a 6-a serie cu 15 minute. Supriza dupa...tacanitul a disparut. Complet, nu se mai auzea nimic.

Vestea proasta este ca dupa ce am condus vreo 30 minute prin Bucuresti, a revenit. E drept mult mai incet. Eu cred ca pana sa schimb piesele, voi incerca sa schimb uleiul mai des (gen 5000km impreuna cu o solutie de curatat motorul). Oricum sunt multumit de rezultatul de azi. M-am cam ofticat doar pentru ca a revenit. Dupa operatiunea mentionata nu se mai auzea absolut nimic.

 

Last minute update:

Alaturi de tacanitul in cauza in ultimul an capatasem un tremurat usor al motorului la pornire si la oprire. De asemenea pornire mai grea la rece. Iarna trecuta chiar n-a pornit de vreo 3-4 ori la prima cheie.

In fine....am dus masina sa o pun pe tester la Bavaria Baneasa. Mi-au curatat clapeta de acceleratie iar apoi mi-au recomandat o resoftare a masinii (cu toate riscurile aferente - mi-au spus ca daca se arde vreun computer trebuie sa suport eu inlocuirea lui). In fine am resoftat masina si n-a fost nici o problema.

Ideea este ca s-a rezolvat atat problema cu tremuratul cat si tacanitul pe care il auzeam. Neasteptat rezultat :yahoo:

Toti cei cu care am vorbit spunea ca vinovatii in cauza ar putea fi (bujiile, bobine si tachetii in cazul tacanitului metalic).

Mentionez ca masina are 6.5 ani (325i E90)si nu fusese niciodata resoftata.

Edited by mee_shalake
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Last minute update:

Alaturi de tacanitul in cauza in ultimul an capatasem un tremurat usor al motorului la pornire si la oprire. De asemenea pornire mai grea la rece. Iarna trecuta chiar n-a pornit de vreo 3-4 ori la prima cheie.

In fine....am dus masina sa o pun pe tester la Bavaria Baneasa. Mi-au curatat clapeta de acceleratie iar apoi mi-au recomandat o resoftare a masinii (cu toate riscurile aferente - mi-au spus ca daca se arde vreun computer trebuie sa suport eu inlocuirea lui). In fine am resoftat masina si n-a fost nici o problema.

Ideea este ca s-a rezolvat atat problema cu tremuratul cat si tacanitul pe care il auzeam. Neasteptat rezultat :yahoo:

Toti cei cu care am vorbit spunea ca vinovatii in cauza ar putea fi (bujiile, bobine si tachetii in cazul tacanitului metalic).

Mentionez ca masina are 6.5 ani (325i E90)si nu fusese niciodata resoftata.

 

Ce a presupus mai exact resoftarea?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Resoftare. Exact cum zice numele. Au inlocuit soft-ul masinii cu unul upgradat. Din cate am dedus eu singur, si softul de pe masina se degradeaza (asemenea windows-ului de pe PC) si trebuie reinstalat. Dupa resoftare chiar nu am mai auzit nici macar o data tacanitul, foarte distinct de altfel, care se auzea mereu.

In alta ordine de idei acum ma confrunt cu alta problema, si anume o usoara fluctuatie a acului turometrului, dupa ce motorul s-a incalzit. Am cateva idei ce ar putea fi dar pana nu schimb piesele respective nu pot fi sigur. O schimbare de bujii si bobine e destul de costisitoare si nu sunt sigur ca va rezolva problema.

Link to comment
Share on other sites

Din cate am dedus eu singur, si softul de pe masina se degradeaza (asemenea windows-ului de pe PC) si trebuie reinstalat.

 

Nu numai ca softul se degradeaza in timp,asemenea unei piese mecanice folosite intens si necorespunzator,dar softul respectiv(cel de motor in speta) se uzeaza si moral asemenea windows-ului,trebuind sa fie inlocuit cu altul mai nou,rezultatul final fiind o reinvigorare a sistemului,atat pe partea de soft cat si pe partea mecanica.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nici nu stiu cum sa incep si nici nu stiu daca sa scriu tot sau nu.. mi-ar lua 2 zile sa povestesc tot.

Am avut si inca am diverse probeleme cu acelas motor N52 , ele au inceput cu un tzacanit de tachetzi pana la 1500 rpm , dupa care disparea,toata lumea mi-a recomandat sa merg la reprezentanta pentru verificare/reparatie ( am suficienti prieteni mecanici foarte buni in special pe bmw, dar am primit refuzul tuturor ptr ca stia cat de delicat e motorul asta )

Bun, am mers la reprezentanta a urmat verificare si apoi raspunsul , lipsa compresie pe un cilindru ...si tzacanitul inca ,,inexplicabil'' a urmat o verificare in detaliu si s-a constatat ca distributia era sarita de la punct ( masina avea 100 000 km pe atunci ) distributie pe lant.. numai buna ! pai schimbam distributia nu? completa.. rezultatul ? acelas...ar fi o problema la vanosuri .. schimbam .... rezultatul?acelas.. pana la urma desfacem motorul... masina are deja 2 luni in service. ceva probleme la supape.. nu se asezau corect... se inchide motorul... dar surpriza... nu a disparut prblema, ba mai mult.. se auzeau tacheti in toate turele ..si motorul varia la relantiu. sa mai vb cat a costat pana acum? neah.. enorm, trecem peste. s-a desfacut iar motorul..complet si s-a gasit blocul motor ovalizat si ce-o mai fi fost ca nu le mai retin pe toate...a urmat bloc motor reconditionat una alta se monteaza... si rezultatul? LA FEL :)) era planata prost _chiulasa_ sau cum drq se scrie :)) s-a refacut si asta pana la urma ( app deja era a 5'a luna ) s-a pornit motorul...singura diferenta era ca acum tragea de toti caii masina.. pana atunci era lesinata :) sau poate ma obisnuisem eu cu motoare de 1.4 :) dar sa trecem peste si sa punem accent pe rezultat .. zgomotul puternic al tachetilor inca se auzea si tot varia la relantiu ... cica trebuia sa merg cu ea cam 1500 km sa-si revina sau drq s-o ia . am pers si degeaba...plus ca deja completam ulei.. poate era normal...sau am uitat sa spun ca a fost refacut complet de la zero?segmenti cuzineti una alta 80% din motor era nou . dupa o vizita ptr completarea uleiului s-a decis sa schimbam totusi si tacheti :)) dupa 6 luni si mii de euro :)) la iesirea din rprezentanta am avut surpriza sa se rupa ce..?? axa cu came :))) ( stiam ca doar la dacie se rupe ) dar deh... e bmw .. alt balci.. altzi bani , poveste lunga ... la prima iesire din service am ajuns acasa si la plecarea nu mai intra cutia in R :)) imping ca Flinstone ca doar e bmw rad vecini.. nu-i nimic.. asa se platesc fitzele.plus ca dupa una din reparatzii nu mai intra cutia nici in Drive nici in nimic. dar nush prin ce MINUNE s-a rezolvat. ca doar nu o stricasem eu. dar hai sa nu fiu rautacios. Bun,sa scurtam ca ma dor degetele...s-a reparat masina cu mentiunea ,, Multumeste-te ca nu ai luat motor nou ( 16.000 Eur cat masina ) '' deja ma enervez si ma opresc aici... bn mi-ar fi fost dor sa povestes ca-mi lipsesc cateva suruburi de la cutie :)) treaca

deci nu cumparati N52 .. sau din opinia mea... adio bmw

multumesc ptr experienta bmw

 

ah si scuze ca am postat aici... chiar nu le am cu forum'ul

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nici nu stiu cum sa incep si nici nu stiu daca sa scriu tot sau nu.. mi-ar lua 2 zile sa povestesc tot.

Am avut si inca am diverse probeleme cu acelas motor N52 , ele au inceput cu un tzacanit de tachetzi pana la 1500 rpm , dupa care disparea,toata lumea mi-a recomandat sa merg la reprezentanta pentru verificare/reparatie ( am suficienti prieteni mecanici foarte buni in special pe bmw, dar am primit refuzul tuturor ptr ca stia cat de delicat e motorul asta )

Bun, am mers la reprezentanta a urmat verificare si apoi raspunsul , lipsa compresie pe un cilindru ...si tzacanitul inca ,,inexplicabil'' a urmat o verificare in detaliu si s-a constatat ca distributia era sarita de la punct ( masina avea 100 000 km pe atunci ) distributie pe lant.. numai buna ! pai schimbam distributia nu? completa.. rezultatul ? acelas...ar fi o problema la vanosuri .. schimbam .... rezultatul?acelas.. pana la urma desfacem motorul... masina are deja 2 luni in service. ceva probleme la supape.. nu se asezau corect... se inchide motorul... dar surpriza... nu a disparut prblema, ba mai mult.. se auzeau tacheti in toate turele ..si motorul varia la relantiu. sa mai vb cat a costat pana acum? neah.. enorm, trecem peste. s-a desfacut iar motorul..complet si s-a gasit blocul motor ovalizat si ce-o mai fi fost ca nu le mai retin pe toate...a urmat bloc motor reconditionat una alta se monteaza... si rezultatul? LA FEL :)) era planata prost _chiulasa_ sau cum drq se scrie :)) s-a refacut si asta pana la urma ( app deja era a 5'a luna ) s-a pornit motorul...singura diferenta era ca acum tragea de toti caii masina.. pana atunci era lesinata :) sau poate ma obisnuisem eu cu motoare de 1.4 :) dar sa trecem peste si sa punem accent pe rezultat .. zgomotul puternic al tachetilor inca se auzea si tot varia la relantiu ... cica trebuia sa merg cu ea cam 1500 km sa-si revina sau drq s-o ia . am pers si degeaba...plus ca deja completam ulei.. poate era normal...sau am uitat sa spun ca a fost refacut complet de la zero?segmenti cuzineti una alta 80% din motor era nou . dupa o vizita ptr completarea uleiului s-a decis sa schimbam totusi si tacheti :)) dupa 6 luni si mii de euro :)) la iesirea din rprezentanta am avut surpriza sa se rupa ce..?? axa cu came :))) ( stiam ca doar la dacie se rupe ) dar deh... e bmw .. alt balci.. altzi bani , poveste lunga ... la prima iesire din service am ajuns acasa si la plecarea nu mai intra cutia in R :)) imping ca Flinstone ca doar e bmw rad vecini.. nu-i nimic.. asa se platesc fitzele.plus ca dupa una din reparatzii nu mai intra cutia nici in Drive nici in nimic. dar nush prin ce MINUNE s-a rezolvat. ca doar nu o stricasem eu. dar hai sa nu fiu rautacios. Bun,sa scurtam ca ma dor degetele...s-a reparat masina cu mentiunea ,, Multumeste-te ca nu ai luat motor nou ( 16.000 Eur cat masina ) '' deja ma enervez si ma opresc aici... bn mi-ar fi fost dor sa povestes ca-mi lipsesc cateva suruburi de la cutie :)) treaca

deci nu cumparati N52 .. sau din opinia mea... adio bmw

multumesc ptr experienta bmw

 

ah si scuze ca am postat aici... chiar nu le am cu forum'ul

 

Salutare!

 

Dupa ce am citit patzania lui cris.cristi ma cam trec fiorii cand ma gandesc ca azi am fost la o secunda sa las masina la Bavaria - se pare am aceeasi problema cu un E92 325i din Dec 2006 - ma rog, personal nu aud niciun sunet suspect la masina mea dar un prieten de-al meu care e mai in domeniu zice ca aude un sunet de tachet si ar fi bine sa "ma caut" la doctor.

 

De aceea chiar azi am fost la Bavaria care mi-a confirmat ca e un "zgomot neconform" si ca trebuie investigat mai in amanunt. Faza e ca doar pentru identificarea problemei preturile sunt cu mult peste bugetul meu - totul culmineaza cu 6.000 RON pentru desfacerea motorului.

 

De aceea va intreb daca imi puteti recomanda un mecanic in Bucuresti cu care pot face aceasta lucrare (identificarea si rezolvarea problemei).

 

Va multumesc pentru ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.