Jump to content

Problema Motor 325i e92


Recommended Posts

Si la mine a inceput cu 6000 ron si am terminat cu 6000€

Ma deranjeaza foarte tare ca sunt extrem de multe probleme la acest motor , e proiectat prost, si tot noi platim.

 

Da, e trist... foarte trist. Intr-un final am decis ca deocamdata sa o tin sub observatie si sa urmaresc daca zgomotul se amplifica. O sa fac si acea "bleeding procedure" si vedem cum se comporta.

 

In functie de rezultat voi vedea daca voi merge mei departe.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Am citit patania lui cris.cristi...foarte urat,pacat. La ce se vrea a fi marca bmw, in unele cazuri chiar da cu bata in balta si o comite rau, mai e si topicul celalalt cu distributia cu ruptul lantului....naspa. La o marca care se respecta n-ar trebui sa apara astfel de probleme grave care face ca f multi clienti dedicati marcii sa-si indrepte atentia catre alte branduri.

Insa ceea ce vreau sa adaug -referitor la patania lui cristi- este faptul ca in romanica nici n-.avem oameni de specialitate, poa' sa fie ea mama reprezentantelor,degeaba...o gramada de Dorei. Pai este inadmisibil sa te faca sa inlocuiesti o gramada de piese al caror costuri cu mana de lucru depaseste cu mult bugetul unei anumite categorii de oameni, ca dup-aia sa vina sa spuna..."gata dom'le, de la aia este, tre' sa dam jos si sa inlocuim", asta in prealabil dupa ce ti-a luat banii pe celelalte operatiuni inutile.

Link to comment
Share on other sites

Urata patanie, ramai fara cuvinte. Am fost si eu dezamagit de reprezentanta dar nu se compara ca si valoare cu expunerea de mai sus.

As vrea sa dau un exemplu pozitiv...legat de reprezentata...alt brand si anume Peugeot. Am fost placut surprins de oamenii din reprezentanta din Pantelimon. La masina, 407 2.0 hdi, s-a schimbat asa: distributie+pompa apa, kit ambreiaj+volanta, revizie de filtre si ulei iar la inspectia masinii s-a mai constatat necesitatea schimbarii unei bielete antituliu pe spate, un tampon si o bieleta la motor. Costul a fost de 4300 ron, masina a am dus-o de dimineata si am luat-o a doua zi la sfarsit de program (era gata de pe la 10).

Ca sa fiu si putin on topic, mi-au trecut pe cartea de service intervalul normal dat de producator si anume 20000 de km dar pe BC am intervalul de service setat la 10000 si mi-au recomandat cu "caldura" sa umerz acest ultim interval plus ca respectivul m-a intrebat daca vreau sa vad un motor defect, inca in garantie, din cauza intervalului mare de revizie.

 

Stiu ca Peugeot si BMW sunt marci foarte diferite (pe noul 508 1.6i este un motor BMW de 156 CP :D ) cu clientela diferita s.a.m.d. am vrut sa punctez doar similitudinea problemei legata de intervalul mare de service.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Intervin si eu pe un topic vechi, dar cu subiect continuu pentru cei ce au motoare N52 sau doresc sa achizitioneze. Nu e nicidecum cum a zis cineva mai sus, nu cumparati N52. Dimpotriva. In afara erorii de fabricatie recunoscute de BMW prin update-urile repetate la chiulasa si tachetii hidraulici, care se manifesta prin neungerea corespunzatoare cu ulei, este un motor foarte bun.

 

Doua postari mi se par foarte relevante pentru aceasta problema.

 

Aceasta in limba engleza:

www.rtsauto.com/bmw-e90-valve-train-lifter-ticknoise/

 

si topicul acesta in limba germana:

www.e90-forum.de/e90-e91-e92-e93-motor-getriebe-auspuff/11716-hydrost%C3%B6ssel-ticken-325i-330i-n52-faktenthread-faq-update-seite-1-edit-s-beachten.html

 

Concluzia la care ajunge initiatorul topicului de pe e90-forum.de este:

 

Toate solutiile costisitoare propuse de BMW pot fi evitate, prin stilul de condus si uleiul de motor folosit :excl: Reparatia este necesara doar in cazuri extreme. Pentru motorul N52 este recomandabil ca in faza de incalzire dupa pornirea la rece sa se mearga cu turatii de 2500 rot/min si cel putin in primii kilometri sa se evite turatiile foarte scazute :excl: Asta impiedica acumularea de aer in tachetii hidraulici. Consumul de benzina creste nesemnificativ, si dimpotriva motorul se incalzeste mult mai repede.

 

Mai mult, se recomanda sa se foloseasca turatiile medii (nu neaparat in mers constant, dar macar in faza de accelerare) si sa i se foloseasca puterea de care dispune. Motorul va avea mari probleme daca va merge timp indelungat numai la turatii minime :excl:

 

De asemenea, ajuta folosirea unui ulei 0W40 si nu a celui 5W30 recomandat de BMW. Si efectuarea schimbului de ulei la un interval decent (10 mii km, nu 25 mii) pentru a evita depunerile intr-un motor in care si asa ungerea cu ulei are un handicap din fabricatie.

Edited by Piovra
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Intervin si eu pe un topic vechi, dar cu subiect continuu pentru cei ce au motoare N52 sau doresc sa achizitioneze. Nu e nicidecum cum a zis cineva mai sus, nu cumparati N52. Dimpotriva. In afara erorii de fabricatie recunoscute de BMW prin update-urile repetate la chiulasa si tachetii hidraulici, care se manifesta prin neungerea corespunzatoare cu ulei, este un motor foarte bun.

 

Doua postari mi se par foarte relevante pentru aceasta problema.

 

Aceasta in limba engleza:

www.rtsauto.com/bmw-e90-valve-train-lifter-ticknoise/

 

si topicul acesta in limba germana:

www.e90-forum.de/e90-e91-e92-e93-motor-getriebe-auspuff/11716-hydrost%C3%B6ssel-ticken-325i-330i-n52-faktenthread-faq-update-seite-1-edit-s-beachten.html

 

Concluzia la care ajunge initiatorul topicului de pe e90-forum.de este:

 

Toate solutiile costisitoare propuse de BMW pot fi evitate, prin stilul de condus si uleiul de motor folosit :excl: Reparatia este necesara doar in cazuri extreme. Pentru motorul N52 este recomandabil ca in faza de incalzire dupa pornirea la rece sa se mearga cu turatii de 2500 rot/min si cel putin in primii kilometri sa se evite turatiile foarte scazute :excl: Asta impiedica acumularea de aer in tachetii hidraulici. Consumul de benzina creste nesemnificativ, si dimpotriva motorul se incalzeste mult mai repede.

 

Mai mult, se recomanda sa se foloseasca turatiile medii (nu neaparat in mers constant, dar macar in faza de accelerare) si sa i se foloseasca puterea de care dispune. Motorul va avea mari probleme daca va merge timp indelungat numai la turatii minime :excl:

 

De asemenea, ajuta folosirea unui ulei 0W40 si nu a celui 5W30 recomandat de BMW. Si efectuarea schimbului de ulei la un interval decent (10 mii km, nu 25 mii) pentru a evita depunerile intr-un motor in care si asa ungerea cu ulei are un handicap din fabricatie.

 

 

 

Cati bani ti-au dat? Chiar crezi ca toti suntem niste copii? Daca tu numesti fiabilitate la tot ce am scris eu mai sus...iarta-ma, dar ma sterg undeva cu parerea ta! Asta e cea mai penibila scuza cu modul de exploatare gresit. exista un mic adevar, dar tu il faci cat o camila!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cine sa-mi dea bani? :) Tata mare? Vrei sa iti arat motor N52 la care nu se aude nici un tacanit la 175 de mii de km si merge perfect? Si nici macar nu s-a folosit 0W40, s-a folosit numai 5W30.

 

Eu doar am pus aici concluzia la care s-a ajuns in topicul respectiv de pe e90-forum.de, practic am tradus ce zicea baiatul ala acolo. Citeste topicul intreg, are pagini bune, si ai sa vezi ca modul de exploatare influenteaza foarte mult banii bagati in reparatii la motorul asta, care are defect de fabricatie. Tocmai ca BMW nu zice nicaieri de modul de exploatare, zice sa bagi bani in reparatii.

 

Chiar sunt curios daca in cazul tau motorul a fost exploatat in genul in care am scris in topicul de mai sus, sau dimpotriva, mers in turatii minime in faza de incalzire si mers mult pe distante scurte fara ca motorul sa ajunga la temperatura normala de exploatare.

 

Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat, dar daca mai multi oameni au ajuns la concluzia empirica ca motorul nu se strica daca respecti chestiile alea de mai sus, inseamna ca sunt sanse mari ca asa sa fie. Singurul dezavantaj ar fi un consum putin mai ridicat de benzina, dar pentru N52B25 sau N52B30 nu cred ca consumul e factorul de alegere.

Edited by Piovra
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Salutare la toata lumea, sunt nou pe forum, insa conduc de cativa ani buni numai bmw, chiar detin 3 exemplare :).Acum m-ar interesa cateva pareri daca se doreste in privinta unei probleme care o am la un 330 xi e92 transmisie automata an 2007.Are 2 simptome unu in fiecare dimineata , al 2-lea mai rar.Primul este :dimineta merge foarte urat cam 30 sec,mai exact tremura parca merge in 3-4 din 6 cilindri apoi banuiesc ca ecu incerca sa corecteze mersul defectuos, urca in turatie cu tot cu tremurat(nu asa intens),dupa care se potoleste si merge aproape ok, spun aproape pentru ca mie unu personal mi-se pare ca motorul asta nu are un relanti lin chiar si dupa ce ajunge la temp optima.Al 2-lea l-am avut de 2 ori ,priima data in iarna, opresc la semafor motorul incepe sa tremure cu tot cu turometru merge urat , nu mai tinea relantiul se auzea un suierat , chiar de vre-o 3-4 ori a murit , de precizat cand o acceleram pe N nu dadea radeuri etc.Am fost la filaret mi-au spus ca servo-motorul valvetronic se incinge(adica pe moarte), s-a schimbat cu tot cu senzor,Pentru moment scapasem de faza cu relanti-ul la cald insa dimineata la fel facea,apoi am vb cu filaretul si le-am spus ca nu e normal sa merga asa dimineata , mi-au schimbat aprindere(bobine, bujii),ulei motor,filtre,la fel,apoi au resoftat calcultorul, la fel ,apoi bateria,acelasi simptom.Cu ocazia sarbatorilor de paste plec in bucovina(mentionez ca locuiesc in Bucuresti) acolo la fel dimineata mers urat un pic,apoi cat de cat ok, la intoarcere spre casa dupa o depasire in 7000 de ture cand opresc la un semafor relantiul era pe la 900 si incepe sa scada apoi incepe sa faca ca in iarna (nu mai statea la relanty), am venit 350 km cu klima pornita sa nu mai tremure si sa moara la relanti, metionez ca pana acasa nu ma tragea cum trebuie delok ma depasea loganul cu brio :).Intr-un final ajung in bucuresti sun la filaret ,a doua zi m-am dus cu masina acolo,tester si da 2 erori, ceva cu valvele disa si vanos, mi-au verificat niste site parca de la vanos au spus ca sunt curate , si au schimbat cele 2 valve disa. Nu pot sa stiu daca va mai face la cald asa pt ca,precum am precizat am patit-o de 2 ori, INSA de mersul prost dimineata nu am scapat si nu stiu daca/sau cum sa scap.Raspunsul Filaret: ne depaseste cerem ajutor in germania.Care poate dura 1 luna un an sau cine stie poate la batranete ma bucur si eu de masina .Am apelat la voi ,in ideea ca poate s-a mai lovit cineva de asa ceva,pt ca m-am saturat de mii de euro aruncati pe geam cu reperezentantele noastre.Ce ar mai fi de adaugat faptul ca mai are un defect din cate am inteles comun la tehnologia drive by wire, lagul tampit la acceleratie pe modul drive , am observat ca pe manual nu mai este asa sesizabil si raspunde muuult mai bine la pedala.Multumesc pentru timpul acordat si sper sa scuzati eventualele greseli,insa am incercat sa explic cat mai detaliat sa se inteleaga problema.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

am ajuns la 115000 km cu n52. 325i e92, steptronic

folosesc numai castrol edge 5w30 pe care il schimb la maxim 15k km. merg sportiv destul de des , sau daca nu merg sportiv cred ca nu trece zi fara sa-i dau reprize de schimbat in 6000-7000 rpm. masina se comporta conform celor 250 nm si 218 cai , nu am nimic de reprosat. pana la urma

tind sa cred ca si stilul de condus e un factor.

 

economia de carburant este ultimul lucru pe care il astept de la masina asta . motorul este utilizat destul de agresiv si turez motorul spre rosu foarte des . de aia am si ales acest motor .evident nu imi permite bugetul sa intretin un m3, asa ca e92 325i mi s-a parut o alternativa multumitoare. sincer nu imi fac griji ptr motorul asta . masina precedenta 328i e46 a avut parte de acelasi tratament si inca mergea excelent la 230.000 km. am avut si un 525d e61 , si ala mergea ft bine la 210000 km. poate am fost eu un norocos , dar probleme majore cu bmw`urile nu am avut.

tacanitul ala , cred ca il am si eu , nu este foarte accentuat , dar dispare complet dupa 5 minute de mers.

 

nu ma deranjeaza deloc tacanitul ala la rece , eu il consider normal. posibil la mine sa fie tacanitul pe care il face vanosul. inainte am avut 328i e46 si aveam fix acelasi tacanit la rece.

Edited by nyhctrip
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Mda... Am revenit Pe meleagurile noastre ... N-am mai postat de mult ... Se pare ca e de "bine" tot ce am citit pana acum ...

Ma aflu in aceelasi situatie, depuneri mari de "mâl" si acel tacanit la turatii foarte mici ... Una peste alta o SA incerc SA-l spal de cateva ori inainte SA Ma apuc de desfacut la el, sper SA Nu fie nevoie dar vede ...

Pentru spalare ce recomamdati?!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.