Jump to content

airbag pasager


gooldtrixx1

Recommended Posts

salut

stie cineva cum pot sa sting martorul acesta?

 

 

cred ca este senzorul de presiune din scaunul pasagerului...la fel am patit si eu, iar ca sa nu-l cumpar nou ca e destul de scump am fost la un prieten care are soft pt bmw si l-a dezactivat, de fapt impropriu spus "dezactivat" pt ca l-a facut activ tot timpul..deci in caz de accident sare airbagul din dreapta daca centura este pusa chiar daca nu e nimeni pe scaunul din dreapta

Link to comment
Share on other sites

cred ca este senzorul de presiune din scaunul pasagerului...la fel am patit si eu, iar ca sa nu-l cumpar nou ca e destul de scump am fost la un prieten care are soft pt bmw si l-a dezactivat, de fapt impropriu spus "dezactivat" pt ca l-a facut activ tot timpul..deci in caz de accident sare airbagul din dreapta daca centura este pusa chiar daca nu e nimeni pe scaunul din dreapta

am fost si eu la cineva care are soft pt bmw dar mi-a cerut 150 de lei... si pt banii astia chiar nu ma deranjeaza un bec aprins :)

ma gandeam ca poate este si alta varianta

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

salut

stie cineva cum pot sa sting martorul acesta?

:offtopic: Mai este o varianta care nu te costa nimic: Scoti becul! (adica SMD ul ala) :D

 

Si acum,fara gluma,daca scoti martorul respectiv, airbagurile mai sunt functionale? Ca prefer sa nu schimb modulul respectiv din scaunul pt pasager pentru un singur led.

Edited by 42RRS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut

stie cineva cum pot sa sting martorul acesta?

schimba piesele:72118221009 si/sau 72118221010...capsele pirotehnice airbag fata stanga si/sau dreapta(http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD11&mospid=47537&btnr=72_0329&hg=72&fg=05)...sh sunt 200 lei ambele...bafta

Edited by Cosminas
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

In primul rand mergeti la un tester cu masina. Convingetiva ca eroarea vine de la senzorul de prezenta passager. Poate sa vina si din alte parti de la un contact inperfect etc ... Daca v-ati convins ca sensorul de prezenta este deteriorat , ceea ce este un lucru foarte des intalnit la modelele e39, atunea va sfatuiesc un mod de reparare care costa aproximativ 1 leu. :goodjob: tare nu?

sa luam de la inceput. Senzorul de prezenta passager es afla in interiorul scaunului passagerului, care indica o anumita rezistenta cand e ocupat (adica sta cineva in scaun) si o alta valoare cand e libera (nu sta nimeni in scaun). Dupa ce se deterioareaza senzorul respectiv, nu isi mai da seama daca scaunul este ocupat sau nu.

Operatiunea este foarte simplu, nu sunt mechanic, electrician , si nici nu am pregatiri de acest gen, dar urmarind cativa pasi se poate face.

Deci senzorul de prezenta, cand e ocupat scaunul da o valoare de 200 ohm:

asadar avem nevoie de 2x rezistenta de 100 ohm, si o dioda tip 1n4001 (nu stiu rolul acestuia).

uramresti filmuletul respectiv

si pe legi rezistentele inpreuna cu dioda la racordul calculatorului care se afla sub scaunul pasagerului.

Astfel calculatorul o sa vada tot timpul ca scaunul passagerului este ocupat.

daca aveti intrebari va stau la dispozitie :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

In primul rand mergeti la un tester cu masina. Convingetiva ca eroarea vine de la senzorul de prezenta passager. Poate sa vina si din alte parti de la un contact inperfect etc ... Daca v-ati convins ca sensorul de prezenta este deteriorat , ceea ce este un lucru foarte des intalnit la modelele e39, atunea va sfatuiesc un mod de reparare care costa aproximativ 1 leu. :goodjob: tare nu?

sa luam de la inceput. Senzorul de prezenta passager es afla in interiorul scaunului passagerului, care indica o anumita rezistenta cand e ocupat (adica sta cineva in scaun) si o alta valoare cand e libera (nu sta nimeni in scaun). Dupa ce se deterioareaza senzorul respectiv, nu isi mai da seama daca scaunul este ocupat sau nu.

Operatiunea este foarte simplu, nu sunt mechanic, electrician , si nici nu am pregatiri de acest gen, dar urmarind cativa pasi se poate face.

Deci senzorul de prezenta, cand e ocupat scaunul da o valoare de 200 ohm:

asadar avem nevoie de 2x rezistenta de 100 ohm, si o dioda tip 1n4001 (nu stiu rolul acestuia).

uramresti filmuletul respectiv

si pe legi rezistentele inpreuna cu dioda la racordul calculatorului care se afla sub scaunul pasagerului.

Astfel calculatorul o sa vada tot timpul ca scaunul passagerului este ocupat.

daca aveti intrebari va stau la dispozitie :yahoo:

gresit!

schema mai sus mentionata este o mare TAMPENIE.

Daca e plasa rupta si e becu aprins in caz de accident sare airbagul din dreapta pentru ca da plasa eroare si atunci declansaza si daca nu-i nimeni pe scaun dar cu schema asta simuleaza ca si cum scaunul ar fii gol deci NU VA SARI AIRBAGUL PASAGER.

 

Schema buna este o dioda , e buna aceea din schema doar ca rezistenta este de 32k ohmi pusa in paralel cu dioda. Schema aceasta simuleaza ca si cum cineva ar fii pe scaun deci airbagul sare. La un e60 faceti proba cu ambele scheme sa vedeti ca la prima schema daca va puneti centura in stinga nu va atentioneaza ca in dreapta, pasagerul nu poarta centura. cu schema pe care v-am spus-o eu trebuie sa tineti centura pusa si in dreapta chiar daca nu-i nimeni pe scaun pt ca vede scaunul ocupat.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pana la urma care e schema pentru varianta corecta la e39?

In care din variante calculatorul de airbag-uri vede in permanenta ca fiind pasager pe scaunul din dreapta fata chiar daca scaunul e liber?

 

Sunt interesat sa fac si eu acest baypass, deja am realizat schema cu dioda si cele 2 rezistente de 100ohm una inainte si cealalta dupa dioda, urmeaza doar sa o montez dar in cazul de fata nu ma grabesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Scuze de off dar citind acest topic mi s-au aprins niste ''beculete''.. daca pot merge fara centura si martorul din bord nu imi indica nimic, insemana ca cineva a ''lucrat'' senzorul de prezenta? Mentionez ca la punerea contactului se aprinde becul de centura in bord o data cu celelelate pentru verificare, stingandu-se ulterior verificarii deci nu este ars.

Masina este 530D Touring an 2000.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.