Jump to content

SE vorbeste RAU de 318d?


ciprian88

Recommended Posts

SALUT AM FOST POSESORUL UNI BMW PE BENZINA IAR ACUM VREAU SA IMI IAU UNUL DISEL 318D SAU 320D MODELE 2002-2004

ACUMA AM AUZIT DE LA UNELE PERSOANE CA 318 AR FI PUTUROS CA SE FERESTE LUMEA DE EL CA E STRICACIOS LA MOTOR ARE CAI PUTERE PUTIN ETC...ACUMA NU CER SAL COMPAR CU 320 CA ALA ARE 150 CP E DIN START MAI BUN DA SA NU UITAM SI DIFERENTA DE PRET DE APROAPE 1000 -SAU MAI MULT

CHIAR ATAT DE NEGRU E DRACU EX "318"?

VREAU SA IMI DAI PARERI PRO SI CONTRA DESPRE 318 VS 320 DISEL AMNDOUA (VREAU SA NU UITATI SI DE CALITATE PRET...PRETUL FIIND FOARTE IMPORNATN !STIMA

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pai treaba e asa..cand sun noi, diferenta de pret e destul de semnificativa. la SH.. ea se estompeaza si practic gasesti in aceasi bani si un 320D in stare similara, daca te chinui putin.

318D e ceva mai fiabil, dar vorbind de diesel SH care au 8 ani de acum.. treaba se complica , numai dumnezeu stiu cum au fost intretinute, si asta va face diferenta in exploatare de fapt.

Totodata, ce gasesti pe piata 318D sunt in general mai chele, cu mai putine dotari.. cam asta e.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

daca e asa important pretul...ce sa aiba 318?...depinde ce vrei de la masina...eu am un 316 de care am foarte mare grija si sunt multumit confortul e tot de bmw...asa ca mai bine iti iei un 318 intretinut. dar, daca vrei senzatii 320...325...330...mmmm
Link to comment
Share on other sites

Eu ma 318d iar in jurul meu cam toti prietenii au 320d sau 525d E60.Singura diferenta sesizabila este puterea.Diferenta de cai se simte.In rest aceasi fiabilitate aceleasi costuri de intretinere.Daca vrei demraje rapide 320d ,dar sa stii ca si 318d merge foarte bine cu 200 /h .La o masina SH conteaza foarte mult istoricul de service.La 200 000 km daca a fost intretinuta bine nu ai ce probleme sa ai.
Link to comment
Share on other sites

Incearca sa iei un 318d cu injectie common rail; s-a inceput productia din 08/2002.

Cod motor: M47N iar pe la mijlocul VIN-ului sa apara:EU71 ( Production Code )

Teoretic asa este pe bmwfans.info dar practic masinile cu M47N au aparut din februarie 2003.Intradevar se zvoneste ca cele cu rampa comuna sunt mai bune dar nu stiu de ce pentu ca efectiv nu se cunoaste nici o diferenta/performanta

Edited by FANATIC
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut pentru aproximativ 10 luni acest 318d .

Am fost extrem de multumit de motor, dar asa cum spunea-ti si voi la 116cp era lesinat, mai ales daca masina era incarcata - performante ioc.

Dar dupa 2-3 saptamani de la achizitionare a avut parte de o resoftare dupa cerintele mele 155cp/360nm (reali testati pe dyno).

Prietenii mei care aveau 320d stock mi-au confirmat ca era putin peste a lor la demaraj.

Efecte secundare in cei 10.000km cat am avut-o nu au fost deloc, motorul mergea rotund, frumos ca in prima zi cand am cumparat-o.

 

Deci recomandarea mea daca va incaltati cu un 318d, musai sa fie CR + chip.

 

OBS: motoarele sunt in principiu la fel, sunt diferente notabile la injectoare, turbina si cutia de viteze.

Edited by flavius.paul
Link to comment
Share on other sites

si eu am un E46 318d facelift 2002.

nu vreau sa par subiectiv insa 318d are mult mai putine probleme ca 320d.

este adevarat si faptul ca 116cp nu se compara cu 150 si ca s-ar putea apropia 318d prin resoftare de un 320d dar cu cheltuieli suplimentare in schimb de ambreiaj, volanta, turbina etc

costurile la revizii, schimburi de ulei, filtre sunt la fel.

Link to comment
Share on other sites

Simplu,citeste pe forum sa vezi cate probleme sunt la 320d si cate la 318d.

Iti spun din start cas mult mai putine la 318d din cazua ca turbina si volanta nu sunt asa de solicitate ca la 320d.

Practic motorul e la fel dar difera franele,turbina,injectoare,grup,cardan,etc.

Daca iti iei 318d M47 o sa ai mai putine probleme la motor cred eu,are injectie clasica rotativa si costul unui injector este mult mai mic ca la un CR.

Acuma lumea o sa zica ca ce te faci daca te lasa pompa de injectie,insa nu am auzit pe nimeni la 318 d sa l lase pompa ci doar la 320d cel de 136 cp.

Tu alegi.

Motoarele CR pe 318 d s au pus din luna martie 2003.

Link to comment
Share on other sites

318D e praf si pulbere si 320D e zmeul zmeilor

 

Ce intrebare pui si tu aici :)))) amandoua sunt masini amandoua pot avea acelasi dotari doar ca una beneficiaza de un motor mai puternic cu 20-30 CP nu stiu exact :)

Motorizarea conteaza mult pe acest forum asa ca orice alegi si daca e plina de dotari sau intr-o stare foarte buna o sa primesti raspunsuri ca e lenta sau ca are motor mic :) sa invers :D

Fiecare is alege motorul in functie de ce doreste de la masina respectiva

 

Personal nu cred ca poti face diferente vizibile la un circulat normal cu 318D si 320D FL amandoua :)

Diferente vezi intre motoare pe benzina si diesel sau unde diferenta de putere e de la 50-100 CP in sus ...

 

Acuma o sa imi sara in cap multi ca 320D e NET superior dar cum am spus si ma repet daca le dai un 318D si 320D si ii pui sa le conduca si nu le spui care e 318 si care e 320 putini is vor da seama :)))))

Edited by BeRnEk
Link to comment
Share on other sites

Ambele motorizari sunt foarte bune.Acum in functie de bugetul si dorintele tale iti alegi masina.

Un 318D consuma mai putin decat un 320d dar ai si mai putina putere ceea ce sti deja.

Cel mai bine este sa le conduci pe amandoua ca sa iti faci o idee.

Eu am 318d si am condus si 320d 136cp si nu merita banii in plus,poate merita pentru cel de 150cp.

Dar pentru un confort mai mare cum ai gasit 318 acela mai bine il iei decat sa iti iei un 320d si apoi sa mai bagi alti bani in dotari ulterior.

 

PS:M47N este facut si in 2002

Link to comment
Share on other sites

Detin 318d si masina este la fel de fiabila ca un 320d nu te lua dupa gurile rele. totul depinde de propietar pana la urma. Singura diferenta intre un 320d facelift (modelul de 150 cp) este ca 318d nu este common rail si are turbina de la 320d varianta de 136 cp (modelul pana in 11.2002 cum specifica emitzu ). Masina mea merge perfect, i-am facut resoftare si nu am avut probleme pana acum. Recunosc am schimbat multe la ea dar acelea erau consumabile pentru ca fostul proprietar nu s-a sfiit sa ocoleasca gropi. Ca si motor sunt foarte multumit. consum de 5.5 ultima oara la drum intins cu un mers decent si clima pornita ( La mers, ma refer pe autostrada, 130-140 si pe nationale un constant 80-120 )

 

2wiseguy eu am modelul care nu este common rail.

Edited by pss
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.