Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

toba finala schimbata aiurea


dozzyone

Recommended Posts

salutare,

la 535-ul meu fostul propietar i-a schimbat finala si probabil ca nu a gasit originala si i-a pus una cu o intrare in loc de 2 /post-1809-1161771514_thumb.jpg iar tevile de dinaintea finalei au fost unite si intra intoba asta care o am acum :blink:

- afecteaza asta performantele motorului,sau finala nu e importanta si are rol doar de silencer?

-daca pun 2 finale sport cam ca astea are ceva?post-1809-1161772270_thumb.jpg,trebuie sa se potriveasca doar diametrul tevii sau mai au si alte caracteristici dupa care trebuie sa ma uit?

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

pune toba originala.. evacuarea este gandita pe motor nu merge sa pui toba de renault pe bmw sau stiu eu ce... in evacuare se intampla niste fenomene iar daca tu schimbi traseul , diametrele, etc.. risti sa mearga masina mai varza dar poate sa se auda tare.. ti-as recomanda daca vrei sa investesti sa te duci la niste profesionisti care sa-ti faca evacuarea din inox dupa specificatiile celei originale..
Link to comment
Share on other sites

pune toba originala.. evacuarea este gandita pe motor nu merge sa pui toba de renault pe bmw sau stiu eu ce... in evacuare se intampla niste fenomene iar daca tu schimbi traseul , diametrele, etc.. risti sa mearga masina mai varza dar poate sa se auda tare.. ti-as recomanda daca vrei sa investesti sa te duci la niste profesionisti care sa-ti faca evacuarea din inox dupa specificatiile celei originale..

143102[/snapback]

 

-pai da,evacuarea e gandita pt motor dar finala are sau nu rol doar de silencer?

-vreau sa folosesc aceleasi diametre la tevi ca daca schimbi diametrele ori nu mai respira bine motorul si nu mai ies gazele optim ori ies prea multe deodata si nu mai asigura acel raport de compresie pe esapament[cred ca am zis bine]

-izy, la tine cred ca e mai simplu, la motorul tau daca ai toba simpla cu o intrare si o iesire +ca daca motorul tau e mai mic gasesti mai usor tobe sport,dar ai grija la diametrl tevilor/in legatura cu zgomotul e normal sa se auda asa cand opresti motorul,pt ca evacuarea e incinsa rau de tot si se raceste si asa se aude

Edited by dozzyone
Link to comment
Share on other sites

de la motor din ce imi amintesc ies 2 tevi , apoi se unesc undeva la mijlocul masinii apoi se despart iar in doua numa ca una e infundata iar cealata are toba finala. - sper sa nu fi gresit.

143138[/snapback]

 

da, cred ca asta e /posibil sa gasesti mai usor pt tine dar nu sunt sigur cu diametrele alea.... doar ele conteaza ori mai sunt si alte specificatii la tobele sport :blink: asteptam specialistiipost-1809-1161779353_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

pai dc gatui finala adica dc diametru de evacuare e mai mic ma refer la locul unde o sudezi atunci vei pierde niste caluti

dar dc pui una identica in diametru sau chiar mai mare nu are nimic

mai ales ca de obicei tobele sport is cam goale

 

eu zic ca poti linistit sa iti pui doar sa fii atent la diametru tevii unde vine imbinata toba sa fie cel putin la fel diametru dc nu mai mare

 

sper ca m-am facut inteles

bafta

Link to comment
Share on other sites

crezi ca mai iau ITP-ul dupa aia? :)) , si se imbunateste in vreun fel masina , creste macar un calutz? :)

143171[/snapback]

 

-stai linistit ca nu castigi decat un sound frumos sau strident,acuma depinde de toba/caluti:teoretic ar fi un castig de 2-3 cai,dar practic cred ca nu castigi decat putin cuplu disponibil la o turatie mai joasa insa nu cred ca o sa fie semnificativ....

-despre itp tot asa, depinde cum urla toba,daca ai prea multi decibeli iei itp-ul dupa ce-ti pui toba stoc inapoi :blink:

Link to comment
Share on other sites

exista un anumit raport intre presiunea existenta pe galerie si presiunea existenta in detenta + finala.. daca acest raport nu este mentinut, presiunea va crea o rezistenta in calea evacuarii gazelor.. evacuarea gazelor fiind facuta mai greoi rezulta o pierdere de putere.. ma rog.. aici sunt multe de discutat dar retine aspectul asta.. fiecare evacuare este gandita si CALCULATA pe tipul de motor pe care e montata.. gandeste-te ca tu montezi altceva decat ce trebuie. crezi ca stau in picioare acele calcule? NU
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.