Jump to content

Problema e60 filtru particule


valitoba

Recommended Posts

am achizitionat un e60 525 177cp, nu se tureaza in sarcina.mentionez am schimbat filtru de particule si senzorul.la test imi apar trei defectiuni cod 480A,4D00,481A.la diagnoza sau sters masina a mers foarte bine,dupa 10 minute a revenit,am sters din nou defectiunile,aceeasi cauza dupa 10 minute nu a mai mers,cei de la bmw miau propus sa schim filtru,pe idrive imi apare 60000 km ,doresc sa ma ajutati cei care au avut aceiasi problema. intentionez sa anulez filtrul vreau pareri si daca se poate. Edited by valitoba
Link to comment
Share on other sites

am achizitionat un e60 525 177cp, nu se tureaza in sarcina.mentionez am schimbat filtru de particule si senzorul.la test imi apar trei defectiuni cod 480A,4D00,481A.la diagnoza sau sters masina a mers foarte bine,dupa 10 minute a revenit,am sters din nou defectiunile,aceeasi cauza dupa 10 minute nu a mai mers,cei de la bmw miau propus sa schim filtru,pe idrive imi apare 60000 km ,doresc sa ma ajutati cei care au avut aceiasi problema. intentionez sa anulez filtrul vreau pareri si daca se poate.

 

ai schimbat dpf sau nu ? De ce apar 60 k km pana la schimbare . Daca ajungi la anulare se scoate efectiv, se taie si se sudeaza la loc . MAi sunt care le curata cu diverse solutii si se pare ca-si revine masina o perioada .

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

valitoba - da-l jos linistit! o sa traga si mai bine masina si nici nu o sa mai ai grija lui.

 

gelu_bmw a avut o idee buna: lasa carcasa filtrului la locul ei, doar scoate ceea ce este interior (filtrul propriuzis).

 

s-a vorbit de filtru si aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/112189-filtru-particule-691%26-8364%3B-germania-vs-6666lei-romania/page__pid__1669311__st__40#entry1669311

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

valitoba - da-l jos linistit! o sa traga si mai bine masina si nici nu o sa mai ai grija lui.

 

gelu_bmw a avut o idee buna: lasa carcasa filtrului la locul ei, doar scoate ceea ce este interior (filtrul propriuzis).

 

s-a vorbit de filtru si aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/112189-filtru-particule-691%26-8364%3B-germania-vs-6666lei-romania/page__pid__1669311__st__40#entry1669311

si eu lam dat jos pe a meu si nu mai am nici o problema cu el,, nu merita inlocuit sau curatat

Link to comment
Share on other sites

@lexius - recomandarea era pt valitoba!

Cand cumperi o masina trebuie sa estimezi si costurile ei de intretinere, iar DPF-ul este un consumabil, la fel ca oricare altul. Placutele de frana le inlocuiesti, sau lipesti alte ferodouri pe ele si le refolosesti? Uleiul il schimbi, sau il filtrezi si-l bagi inapoi in motor? Fitrul de combustibil il schimbi, sau il elimini complet?

Masina aia e facuta si ea intr-un fel, iar ca sa-i mentii specificatiile tehnice trebuie s-o intretii corespunzator. Restul sunt carpeli/ improvizatii care sa ne permita sa conducem un BMW Seria 5 fara sa avem, de fapt, bani ca sa-l intretinem.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

DPF-ul nu are deloc nici pret si nici constructie de consumabil, sa fim seriosi... la o masina de 12000 de euro sa coste o piesa 2-3000, nu mi se pare in ton cu notiunea de "consumabil"

 

 

 

 

asa, toate-s consumabile, directie, amortizoare, pompe... tot... ramane claxonul si casetofonul...

 

 

Link to comment
Share on other sites

DPF-ul nu are deloc nici pret si nici constructie de consumabil, sa fim seriosi... la o masina de 12000 de euro sa coste o piesa 2-3000, nu mi se pare in ton cu notiunea de "consumabil"

 

asa, toate-s consumabile, directie, amortizoare, pompe... tot... ramane claxonul si casetofonul...

In primul rand, masina asta nu costa 12.000 Euro, noua. La 12000 Euro sunt ciurucuri pe care le cumpara romanii din Vitan ca sa se laude ca si-au luat Seria5.

In al doilea rand, daca te vei uita in meniul iDrive, vei vedea exact nr de km ramasi pana la necesitarea inlocuirii DPF-ului, in lista de consumabile. Simplul fapt ca este scump/ multi nu si-l permit, nu-l exclude din aceasta lista; in plus, este scump fiindca are in compozitie niste materiale speciale, deci n-o sa gasesti niciodata DPF la pret de filtru de motorina (care multi nici pe ala nu-l schimba cu unul OEM, ci cu alte modele, pe producator, mai ieftine - ca doar merge si asa).

 

Restul pieselor mentionate de tine sunt supuse la uzuri, deci te pot tine un interval mai lung sau mai scurt de timp/km, in functie de exploatarea masinii, si se schimba cand nu mai respecta specificatiile. Pt consumabile este emis un interval fix de schimb.

Edited by LYM
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In primul rand, masina asta nu costa 12.000 Euro, noua. La 12000 Euro sunt ciurucuri pe care le cumpara romanii din Vitan ca sa se laude ca si-au luat Seria5.

In al doilea rand, daca te vei uita in meniul iDrive, vei vedea exact nr de km ramasi pana la necesitarea inlocuirii DPF-ului, in lista de consumabile. Simplul fapt ca este scump/ multi nu si-l permit, nu-l exclude din aceasta lista; in plus, este scump fiindca are in compozitie niste materiale speciale, deci n-o sa gasesti niciodata DPF la pret de filtru de motorina (care multi nici pe ala nu-l schimba cu unul OEM, ci cu alte modele, pe producator, mai ieftine - ca doar merge si asa).

 

Restul pieselor mentionate de tine sunt supuse la uzuri, deci te pot tine un interval mai lung sau mai scurt de timp/km, in functie de exploatarea masinii, si se schimba cand nu mai respecta specificatiile. Pt consumabile este emis un interval fix de schimb.

DPF asta sau FAP cum ii zice aici in franta este cea mai mare prostie scoasa de bmw sa mai fure ceva bani,,,in orice caz bmw nu mai este ce a fost de la anumiti km deja stai mai mult prin service decat pe strada cu masina,,,

Link to comment
Share on other sites

DPF asta sau FAP cum ii zice aici in franta este cea mai mare prostie scoasa de bmw sa mai fure ceva bani

I-ai desconspirat :laugh:

Toti marii producatori au masinile diesel echipate cu DPF in ziua de astazi (si la toti e la fel de scump), nu l-a inventat BMW-ul, get real!

Daca tu il consideri o prostie inseamna ca-ti place sa tragi pe nas fumul din esapamentul celor care gandesc la fel ca tine.

Dpmdv este un mare plus sa nu stai cu fumul la fund dupa fiecare talpa.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

I-ai desconspirat :laugh:

Toti marii producatori au masinile diesel echipate cu DPF in ziua de astazi (si la toti e la fel de scump), nu l-a inventat BMW-ul, get real!

Daca tu il consideri o prostie inseamna ca-ti place sa tragi pe nas fumul din esapamentul celor care gandesc la fel ca tine.

Dpmdv este un mare plus sa nu stai cu fumul la fund dupa fiecare talpa. La cate diesel-uri ruleaza astazi, daca ar gandi toti la fel ca tine nu ne-am mai vedea de fum pe strazi.

corect dar si sa ceara 2000 de euro pe o prostie de filtru care poate costa pe ei 20 de euro asta e hotie curata,,,deci inafara de bmw eu nu am auzit pe nimeni sa aiba probleme cu filtru asta si cunosc audi cu 400000 de km a8 si nu a schimbat niciodata filtru asta

Link to comment
Share on other sites

Dar de unde stii tu ca pe ei ii costa 20 Euro un astfel de filtru? E aberant. Sunt absolut convins ca daca ar fi fost 500 Euro in loc de 2000 am fi avut aceeasi discutie :)

Arunca un ochi pe la VAG in ograda si ai sa vezi cum baietii plimba masinile pe autostrada dupa fiecare 3-400km de mers in Bucuresti, ca sa curete DPF-ul.

 

BMW recomanda sa-l schimbi la 200,000km, insa romanul oricum cunoastele mai in detaliu adevarata esenta a problemei si merge cu el pana se opreste motorul, apoi il da jos complet (asta pe langa uleiuri de motor necorespunzatoare, mai groase - ca sa nu mai bata motorul si care distrug DPF-ul). La fel si la Audi, ca si la BMW, sunt n cazuri de oameni care au mers mult si bine cu ele, peste aceasta limita de 200k (vezi 99% din masinile de pe Autovit, care au 120k in bord si 4-500k km in fapt). Cum si filtrul de combustibil il poti schimba la 100,000km in loc de 30k, la fel poti sa tragi si de DPF, de cele mai multe ori; ca e bine sau nu, asta stabileste fiecare.

 

In orice caz, concluzia este simpla: cand ajungi sa nu intretii, din motive de costuri, masina asa cum recomanda producatorul, este clar ca nu ti-o permiti.

Parerea mea :thumbsup:

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

eu lam anuat pe al meu si nu am gram de fum dupa mine

I-ai pus teava in loc , nu?

Normal este ca sa nu scoata fum , nici la cele fara DPF (unele modele 2005 spre exemplu).

Bine , daca unei masini diesel fara DPF (cel putin BMW) i se face o resoftare (marire de putere prin schimbarea softului sau parametrilor initiali ai masinii) atunci sunt sanse foarte mari sa scoata fum destul de mult in timpul acceleratiilor.

Link to comment
Share on other sites

Cum ma 450 euroi:))) Eu am dat 600 Ron si e perfect si am aflat ca se putea si mai iefin pe la 400 Ron.

 

Il da jos de pe masina, il baga in solutie speciala si il lasa 24 ore apoi il spala si il monteaza la loc, asta e tot procesul.

 

La mine a functionat si sunt foarte multumit, service-ul a fost unul de langa Pitesti (nu reprezentanta Bmw).

Link to comment
Share on other sites

Cum ma 450 euroi:))) Eu am dat 600 Ron si e perfect si am aflat ca se putea si mai iefin pe la 400 Ron.

 

Il da jos de pe masina, il baga in solutie speciala si il lasa 24 ore apoi il spala si il monteaza la loc, asta e tot procesul.

 

La mine a functionat si sunt foarte multumit, service-ul a fost unul de langa Pitesti (nu reprezentanta Bmw).

si eu lam curatat tot la 400 ron dar dupa vreo 2500 de km mai exact cand am ajuns in franta iar a inceput probleme asa ca mam hotarit sal dau jos definitiv,, daca vrei atasez o poza cu factura

Link to comment
Share on other sites

Am si eu aceeasi problema , un 520 din 2008 , 163 , si eu vreau sa-l curat, poti sami zici si mie unde l - ai curatat , adresa mai exacta?

 

Mai vazusem pe internet unii de la odorheiu secuiesc car curata DPF .

 

Ciao

 

 

 

 

 

Cum ma 450 euroi:))) Eu am dat 600 Ron si e perfect si am aflat ca se putea si mai iefin pe la 400 Ron.

 

Il da jos de pe masina, il baga in solutie speciala si il lasa 24 ore apoi il spala si il monteaza la loc, asta e tot procesul.

 

La mine a functionat si sunt foarte multumit, service-ul a fost unul de langa Pitesti (nu reprezentanta Bmw).

Link to comment
Share on other sites

Am si eu aceeasi problema , un 520 din 2008 , 163 , si eu vreau sa-l curat, poti sami zici si mie unde l - ai curatat , adresa mai exacta?

 

Mai vazusem pe internet unii de la odorheiu secuiesc car curata DPF .

 

Ciao

treaba ta daca vrei sa-l cureti dar nu merita sa dai 100 de euro pentru ceva ce pina la urma tot trebe sa-l schimbi sau sa-l anulezi

Link to comment
Share on other sites

Da dar la bmw e foarte scump , am 150 km de real, daca aveam 200 il schimbam :D

 

mi a zis cineva care lucreaza la bmw sibiu ca , ei pot sal regenereze din diagnoza .

 

am mai facut o regenerare din diagnoza la cineva care avea program bmw , a mers 1000 de km si sa aprins iara:))

 

poate cei de la bmw reusesc.

 

sau cel mai bine cumpar unu sh la 30 de mii de km

 

 

 

treaba ta daca vrei sa-l cureti dar nu merita sa dai 100 de euro pentru ceva ce pina la urma tot trebe sa-l schimbi sau sa-l anulezi

Link to comment
Share on other sites

Am si eu aceeasi problema , un 520 din 2008 , 163 , si eu vreau sa-l curat, poti sami zici si mie unde l - ai curatat , adresa mai exacta?

 

Mai vazusem pe internet unii de la odorheiu secuiesc car curata DPF .

 

Ciao

Salut.

 

Iti dau numerele de telefon si vorbesti, eventual te programezi. Eu l-am curatat anul trecut cu 600Ron si nu am mai avut probleme. Apoi am mai aflat de un service care il curata cu 400Ron , iti las ambele numere de tel.

 

Kappa Pitesti 0722592820 Dl. Andrei

Kitop Pitesti 0765141465 Stefan

 

Procedura e simpla, se da filtrul jos, se lasa in solutie speciala 24 ore si apoi se monteaza la loc. Dupa ce l-au montat pentru regenerare trebuie mers pe autostrada in viteza a 3-a la 3000 rot/min cam 20-30 min apoi oprit 30 de sec si repornit, asa se regenereaza.

 

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.