Jump to content

Problema e60 filtru particule


valitoba

Recommended Posts

Da dar la bmw e foarte scump , am 150 km de real, daca aveam 200 il schimbam :D

 

mi a zis cineva care lucreaza la bmw sibiu ca , ei pot sal regenereze din diagnoza .

 

am mai facut o regenerare din diagnoza la cineva care avea program bmw , a mers 1000 de km si sa aprins iara:))

 

poate cei de la bmw reusesc.

 

sau cel mai bine cumpar unu sh la 30 de mii de km

dar de unde stii tu ca ala sh are 30 sau 190 mii km,

Link to comment
Share on other sites

Auzi cati km ,aveai cand l ai curatat? eu am acuma 150 km.

 

Si cam cat ai mers cu el dupa curatare?

 

la curatat in solutie , si dupaia ti a facut si regenerare din diagnoza ?, si dupaia alergata pe autostrada.

 

oricum mersi mult

 

 

 

Salut.

 

Iti dau numerele de telefon si vorbesti, eventual te programezi. Eu l-am curatat anul trecut cu 600Ron si nu am mai avut probleme. Apoi am mai aflat de un service care il curata cu 400Ron , iti las ambele numere de tel.

 

Kappa Pitesti 0722592820 Dl. Andrei

Kitop Pitesti 0765141465 Stefan

 

Procedura e simpla, se da filtrul jos, se lasa in solutie speciala 24 ore si apoi se monteaza la loc. Dupa ce l-au montat pentru regenerare trebuie mers pe autostrada in viteza a 3-a la 3000 rot/min cam 20-30 min apoi oprit 30 de sec si repornit, asa se regenereaza.

 

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 

 

Procedura e simpla, se da filtrul jos, se lasa in solutie speciala 24 ore si apoi se monteaza la loc. Dupa ce l-au montat pentru regenerare trebuie mers pe autostrada in viteza a 3-a la 3000 rot/min cam 20-30 min apoi oprit 30 de sec si repornit, asa se regenereaza.

 

Bafta.

 

Asta cu mers juma' de ora la 3000rpm si apoi oprit motorul seamana a killer serios pentru turbina si axul ei.

 

Lasati motorul sa mearga la relanti vreo cateva minute inainte sa-l opriti.

Edited by Armadyllo
Link to comment
Share on other sites

 

Dupa ce l-au montat pentru regenerare trebuie mers pe autostrada in viteza a 3-a la 3000 rot/min cam 20-30 min apoi oprit 30 de sec si repornit, asa se regenereaza.

 

Bafta.

 

Dupa sfatul asta nu pot sa cred decat ca ti-au luat banii si atat. Sper ca macar solutia aia sa fi fost buna de ceva.Daca insisti iti dau si explicatii dar mi-e lene. Mai bine da un search ca am explicat cand/cum si de ce porneste regenerarea.(cu printscreen-uri din documentatie)

 

LE: pe scurt se regeneaza cand are el chef(de obicei la multiplu de 500km sau 700km) si nu cand ai tu chef(adica mergi tu pe autostrada cu viteza y in treapta z timp de k). Se poate regenera si cand ai tu chef dar se face din tester.

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

incearca so ti la 3500 ture, constant cativa km, asa am procedat un verisor cu un touareg 3.0tdi dupa care masina a mers perfect dupa vreo 15 km mers constant 3500 ture. cert este ca ziua urmatoare simptomele au revenit, dar acel filtru trebuia neaparat schimbat, era "praf" dar la tine tinand faptul ca este nou, merita sa-l cureti prin aceasta metoda.
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Buna ziua,peste 7000km imi arata in idrive ca tr sa schimb filtru de particule sau trebuie verificat in fine..mentionez ca masina merge perfect.Intrebarea mea este dupa ce trece km aia pot sa ii dau reset precum la ulei sau trebuie la reprezentanta?
Link to comment
Share on other sites

Da ?super.185000 parca.

 

Super, daca mai duce atata... Si la mine mai scria 5000 sau ceva de genu, cand s-a infundat de tot.. deci, nu te poti lua dupa ce scrie in idrive... asa ca, daca da ceva semne, da-l jos, sau pune altu nou, pana nu strica mai multe..

Link to comment
Share on other sites

S-a infundat asa din senin?Zic super pentru ca masina nu a suferit la filtru de particule , stiu de la cine am masina si stiu ca nu a tras de ea cum fac eu de ex.SPER SA NU MA INSEL. :hyper:

 

Da, asa din senin.... pai daca "tragi de masina" nu are de suferit filtru de particule, din contra, daca mergi subturat atunci are de suferit mai mult, daca umbli mult prin oras, se duce mai repede..

Link to comment
Share on other sites

Dar de unde stii tu ca pe ei ii costa 20 Euro un astfel de filtru? E aberant. Sunt absolut convins ca daca ar fi fost 500 Euro in loc de 2000 am fi avut aceeasi discutie :)

Arunca un ochi pe la VAG in ograda si ai sa vezi cum baietii plimba masinile pe autostrada dupa fiecare 3-400km de mers in Bucuresti, ca sa curete DPF-ul.

 

BMW recomanda sa-l schimbi la 200,000km, insa romanul oricum cunoastele mai in detaliu adevarata esenta a problemei si merge cu el pana se opreste motorul, apoi il da jos complet (asta pe langa uleiuri de motor necorespunzatoare, mai groase - ca sa nu mai bata motorul si care distrug DPF-ul). La fel si la Audi, ca si la BMW, sunt n cazuri de oameni care au mers mult si bine cu ele, peste aceasta limita de 200k (vezi 99% din masinile de pe Autovit, care au 120k in bord si 4-500k km in fapt). Cum si filtrul de combustibil il poti schimba la 100,000km in loc de 30k, la fel poti sa tragi si de DPF, de cele mai multe ori; ca e bine sau nu, asta stabileste fiecare.

 

In orice caz, concluzia este simpla: cand ajungi sa nu intretii, din motive de costuri, masina asa cum recomanda producatorul, este clar ca nu ti-o permiti.

Parerea mea :thumbsup:

 

ai perfecta dreptate LYM,problema mai grava este ca majoritatea nu gandesc la fel,sunt multi care isi cumpara masini de zeci de mii de euro si dupa aceea nu le intretine corespunzator,stau in Italia si vreau sa spun ca nu ai sa vezi atatea seri 5,7,x5,x6...etc ca in Romania,plus de asta asta vara eram in tara la un service foate cunoscut pe forum,nu dau nume,a venit un tip cu un e60(din2008-2009,oricum frumoasa masina) sa curete dpf-ul,sau mai stiu eu ce sa-i faca oricum trebuia gaurit si sudat,vorba mecanicului:isi cumpara masina de zeci de mii de euro si nu au banii sa le intretina,

Link to comment
Share on other sites

ai perfecta dreptate LYM,problema mai grava este ca majoritatea nu gandesc la fel,sunt multi care isi cumpara masini de zeci de mii de euro si dupa aceea nu le intretine corespunzator,stau in Italia si vreau sa spun ca nu ai sa vezi atatea seri 5,7,x5,x6...etc ca in Romania,plus de asta asta vara eram in tara la un service foate cunoscut pe forum,nu dau nume,a venit un tip cu un e60(din2008-2009,oricum frumoasa masina) sa curete dpf-ul,sau mai stiu eu ce sa-i faca oricum trebuia gaurit si sudat,vorba mecanicului:isi cumpara masina de zeci de mii de euro si nu au banii sa le intretina,

Tu crezi ca la toata lumea e problema cu banii?Numai ca in mintea romanului este una si buna:tine asa pana o vand?Acuma fiecare cum gandeste .Eu personal daca se duce DPF-u nu il schimb deoarece nu afecteaza nimic lipsa lui.(poate doar polueaza mai mult)

Edited by 99buz
Link to comment
Share on other sites

la e90 in i-drive imi arata ca mai pot parcurge inca 160.000km cu DPF-ul actual iar masina are aproape 198.000km.ar trebui sa ma iau dupa i-drive sau sa il schimb la 200.000 dupa cum recomanda producatorul?masina trage normal,nu am sesizat nici un semn care sa indice ca as avea probleme cu dpf-ul.
Link to comment
Share on other sites

eu vreau sa-l pun inapoi pe masina.Care vinzi unul ? dar unul bun,nu gunoi :thumbsup:

 

Dc? ceva probleme? sau ?

 

@ 99buz l-am dat jos la jolty, care se ocupa cu resoftari.. La el l-am dat jos si fizic si din soft.. Daca o sa te intereseze, iti dau nr lui..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.