Jump to content

BMW se va fabrica in Romania


X X L

Recommended Posts

comunicat de presa BMW Group

O facilitate de producÞie În România ºi extinderea gamei cu o nouã categorie de modele

Astãzi, 1 aprilie, BMW a anunÞat oficial Într-o conferinÞã extraordinarã de presã extinderea gamei cu o nouã categorie de automobile ºi pregãtirea unei facilitãÞi de producÞie În România.

BMW are o tradiÞie puternicã În a deschidere noi segmente de automobile. A fost cazul,de fiecare data pentru modelele din gama BMW X (X5, X3, X6 ºi X1), BMW Seria 5 GranTurismo sau BMW Seria 1 Coupe ºi Cabriolet, fiecare inaugurând o nouã categorie de automobile premium. Acum, BMW intrã Încã o datã pe un nou teritoriu cu BMW Driver Utility Basic Automobile (D.U.B.A.).

Noul model vine ºi cu o tehnologie inovatoare de propulsie: este echipat cu ºase roÞi, dintre care cele din mijloc sunt roÞile motoare, În timp ce roÞile spate ºi faÞã sunt roÞi directoare.

Dupã inovaÞiile În ceea ce priveºte folosirea de materiale ultra-uºoare anunÞate pentru modelele electrice BMW i3, prin folosirea unei caroserii din CFRB (Carbon Fiber Reinforced Plastic) ºi un ºasiu din aluminiu, BMW deschide noi frontiere În folosirea prin tehnologia F.O.C.A. (Fabricat Original cu Aluminiu). Folosirea inteligentã a aluminiului are derept consecinÞã obÞinerea unei mase deosebit de reduse care contribuie atât la reducerea consumului ºi emisiilor, În concordanÞã cu strategia BMW EfficientDynamics, precum ºi la o dinamicã de excepÞie.

InformaÞii despre designul noului model ºi motorizãri vor fi anunÞate la o datã ulterioarã, Însã este cu siguranÞã vorba de un automobil de dimensiuni generoase care va putea sã acomodeze un ºofer ºi cinci pasageri pentru a asigura nevoile de mobilitate urbanã ºi nu numai.

În cadrul conferinþei de presã a fost anunþat ºi faptul cã va fi deschisã o nouã facilitate care sã rãspundã solicitãrilor tehnologice pe care le aduce noul model. Locaþia aleasã a fost România, baza industrialã a oraºului Bãicoi, judeþul Prahova. Apropierea de capitalã ºi accesul la o bazã industrialã vastã, precum ºi infrastructura excelentã au fost criteriile de selecþie pentru Bãicoi. Investiþia anunþatã pentru dezvoltarea noii baze de producþie va fi de 750 milioane de euro ºi va deschide în primã fazã peste 1500 locuri de muncã. Este aºteptat ca lucrãrile sã înceapã în aceastã varã.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Pe bune, tu chiar ai citit articolul ala si ai pus botu' ? :laugh:

 

D.U.B.A si F.O.C.A, lol :laugh:

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Hai sa nu exageram.

In Romania se produc componente pentru Mercedes si BMW. Pitesti, Sibiu, Timisoara...

 

Mai sunt unii "de firma" care produc si pneuri... si mai sunt si mult altii cu care nu mi-e deloc rusine.

 

Ca ne e rusine de infrastructura din Romania, asta e altceva... multumim conducatorilor si celor ce voteaza.

Link to comment
Share on other sites

Hai sa nu exageram.

 

 

In Romania se produc componente pentru Mercedes si BMW. Pitesti, Sibiu, Timisoara...

..........

+1

 

Se produc pneuri Michelin peste drum de Baicoi (fostul Banloc - Floresti), cea mai mare fabrica de Cola din estul Europei este la doi pasi de Baicoi si lista poate continua. Deci exista si infrastructura in zona. Tocmai infrastructura a determinat deschiderea acestor facilitati.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hai sa nu exageram.

In Romania se produc componente pentru Mercedes si BMW. Pitesti, Sibiu, Timisoara...

 

Mai sunt unii "de firma" care produc si pneuri... si mai sunt si mult altii cu care nu mi-e deloc rusine.

 

Ca ne e rusine de infrastructura din Romania, asta e altceva... multumim conducatorilor si celor ce voteaza.

 

Se produc la greu multe piese pentru astfel de masini in Romania.

 

Numai in Timisoara sunt fabrici: Continental electronica si Continental cauciucuri, Hella, TRW, Dura, Kromberg & Schubert, Draxlmaier

La Arad e Hella, Yazaki, Takata

La Lugoj e Autoliv, Honeywell, Hella

 

Asta doar in partea de vest a tarii

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

Hai sa nu exageram.

In Romania se produc componente pentru Mercedes si BMW. Pitesti, Sibiu, Timisoara...

 

Mai sunt unii "de firma" care produc si pneuri... si mai sunt si mult altii cu care nu mi-e deloc rusine.

 

Ca ne e rusine de infrastructura din Romania, asta e altceva... multumim conducatorilor si celor ce voteaza.

 

Doar componente, eu vorbeam de maÂşini ĂŽntregi.

 

E mult mai complicat sĂŁ construieÂşti maÂşini, ceea ce-i evident.

 

Comparativ cu alte Þãri din aceeaºi categorie, infrastructura e la pãmânt.

Link to comment
Share on other sites

DAR, dar, de BMW M3 Pick-Up ce ziceti?

 

 

"BMW a publicat primele imagini si specificatii ale ineditei versiuni pick-up a modelului de inalta performanta M3. Pana la dezvaluirea oficiala, autoturismul a fost surprins de cateva ori in fotografii spion.

 

Noul M3 Pick-Up este pus in miscare de acelasi motor /sistem de propulsie regasit in gama M3. Astfel, avem de-a face cu unitatea cu opt cilindri, de 4,0 litri, a carui putere totala este de 420 CP. Acesta este cuplat la o transmisie manuala cu sase rapoarte.

 

Conform informatiilor oficiale, masina poate atinge o viteza maxima de 300 km/h, datorita celor 50 kg in minus comparativ cu M3 Cabrio. Aportul la aceasta performanta este conferit si de coeficientul aerodinamic imbunatatit fata de M3 Coupe. Spatiul de depozitarea permite transportarea a 450 kg.

 

Habitaclul urmareste aceeasi linie stilistica si beneficiaza de aceleasi tehnologii ca un M3 standard. Ceea ce il diferentiaza este eticheta “PICK-UP, powered by M”."

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.