Jump to content

BMW 760i an 2003


Catalin BMW

Recommended Posts

Poate este prea mult peste posibilitatile mele sau poate merg prea departe,dar va spun sincer ca taaare m-as "baga" sa-mi iau un 760i. Spun asta pt ca acum cateva zile am vazut unul intr-un concesionari la un pret zic eu destul de bun(undeva la 13000€);ce-i drept(ca nu vreau sa mint) nu l-am testat,insa i-am auzit "uzina",pur si simplu m-a lasat masca,motorul suna f bine,un interior foarte ingrijit,defapt toata arata f intretinuta. Ma bate gandul,insa nu stiu ce sa fac,ma gandesc ca e un motor prea mare,chestia e ca mi-e teama de intretinere si mai ales de taxe. Cu consumul nu ar fi o problema,nu ma sperie pt ca nu fac mai mult de 10000km pe an(poate si mai putin). Imi doresc f mult un 7-ar insa am dubii si nu stiu ce sa fac;ma mai gandesc si la bani pt ca nu prea vreau sa investesc aproape toti banutii in masina asta ca apoi sa stau sa ma uit la soare... Ce spuneti,merita sau nu?

 

Daca ma intrebati de ce tocmai un motor de 6000cmc,in primul rand pt putere si cuplu,apoi pt sound-ul lui;am vazut si 745(V 8-ul),e f ok si ala insa mai bine suna acest V12.

Link to comment
Share on other sites

Trecem peste restul "detaliilor" ...

 

 

Asigurarea in Italia cum o platesti pentru motorul ala ? :popcorn:

La asigurare as zice ca am un mic avantaj pt ca-i fac transferul de la cea actuala si dau diferenta,+ ca e pe numele unui prieten italian ce lucreaza la o companie de asigurari si e intr-o clasa superioara.

 

Binenteles cat o mai tine si asta,ca daca se supara "fratele" broscalet,am "decojit-o" rau! :pardon:

Link to comment
Share on other sites

O masina ca asta o sa-ti aduca foarte multe bucurii si preocupari, sa nu mai zic de bani si femei in viata. Ai gasit-o la un pret foarte bun, nu mai sta pe ganduri! Aa, sa nu uitam si de aspectele practice, portbagaj incapator, loc superior in spate, plus dotarile in standard cu care vine un V12, la care alte motorizari doar viseaza.

Eu zic catalin bum bum bmw e36 ca deja esti hotarat s-o faci, pana la urma 760-ul este model fara moarte, si peste 10 ani te va face sa intorci capul dupa el, nu cred ca va evolua tehnica auto atat de mult incat sa se simta vreo diferenta.

Nu prea am auzit de V12 care sa se strice la bemve, cel putin pe forum n-a fost niciuna, deci benzina si pe-aici ti-e drumul, catalin!

Link to comment
Share on other sites

O masina ca asta o sa-ti aduca foarte multe bucurii si preocupari, sa nu mai zic de bani si femei in viata. Ai gasit-o la un pret foarte bun, nu mai sta pe ganduri! Aa, sa nu uitam si de aspectele practice, portbagaj incapator, loc superior in spate, plus dotarile in standard cu care vine un V12, la care alte motorizari doar viseaza.

Eu zic catalin bum bum bmw e36 ca deja esti hotarat s-o faci, pana la urma 760-ul este model fara moarte, si peste 10 ani te va face sa intorci capul dupa el, nu cred ca va evolua tehnica auto atat de mult incat sa se simta vreo diferenta.

Nu prea am auzit de V12 care sa se strice la bemve, cel putin pe forum n-a fost niciuna, deci benzina si pe-aici ti-e drumul, catalin!

Ai uitat sa-i zici sa faca si un video clip ( gen aseis) sa vedem si noi minunea :LMAO:

 

Da da , E65 din primii ani e cea mai buna masina .. nu are probleme deloc , nici macar elctrice/electronice :LMAO:

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa faci niste calcule sumativo conjunctive cam cat costa o revizie, o diagnoza si un set de cauciucuri (cam cat masina care o ai acum.) si mai gandeste odata. Iar la electronica primii ani de productie au suferit la greu, si e extrem de costisitor.. non stop la tester o sa fii. ..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Sax, simt o urma de regret. Catalin bum bum, nu te lua dupa Sax, daca ar avea mai mult curaj si-ar trai viata la maxim, nimic nu se compara cu tensiunea calma care ti-o produce o astfel de masina. Eu macar recunosc ca visez la asa ceva...

Iar tu, Domi, cat curaj sa strici omului bucuria!

De asta unii se barbieresc cu lame de unica folosinta si altii se duc la frizerie!

Link to comment
Share on other sites

ma uitam si eu la un e65 dar mi s-a facut frica. :)

mai ales ca de unul FL nu ma apropii.. :)

L.E. ia un e38 un 740.. 750 din ultimul an de fabricatie ca alea sunt mai abordabile.. cu 9-10 k iei unul bun. si iti raman si bani de doamne fereste..

 

un e38 e si mia elegant decat e65 NFL..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

ma uitam si eu la un e65 dar mi s-a facut frica. :)

mai ales ca de unul FL nu ma apropii.. :)

L.E. ia un e38 un 740.. 750 din ultimul an de fabricatie ca alea sunt mai abordabile.. cu 9-10 k iei unul bun. si iti raman si bani de doamne fereste..

 

un e38 e si mia elegant decat e65 NFL..

Domi,e38 mi se pare mult prea demodat,parca prea pare a masina veche! Intr-adevar am auzit ca FL-urile seriei 7 sunt mai reusite din punct de vedere tehnic,insa e prea mult pt mine,nu-mi permit.

 

Nu stiu ce sa zic...ma mai gandesc,mai astept si pareri,ma mai sfatuiesc si cu familia,vad eu cum o dau la capat. Oricum,un lucru e cert si anume faptul ca-mi place la nebunie masina aia... :heart:

Link to comment
Share on other sites

la e65 iti ia ochii cu interiorul ala. .. Vafrianta NFL cred ca e cel mia urat seria7 facut vreo data.

Daca ai auzit expresia "bangle butt" .. de la el vine. : ).

Era asa de frumos ca atunci cand a aparut astia cumparau in disperare e38 sa apuce inainte sa il scoata complet din productie.. singura data cand s-a intamplat asa ceva in istoria BMW..

Totodata au fost si singurele moatoare v12 buboase din istoria BMW.. cauta una peste 150k km.. ca daca e sa crape valvetronic crapa pana in 150k.. si daca gasesti unul peste ori au remediat ori a avut noroc si e ok.. Numai pentru ala lasi vreo 4000 la reparatie.

are si e38 v12.. suna si ala foarte bine..

Oricum e alegerea ta, dar fa-ti temele si uitate si la un e38 750i v12..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Asta e si sfatul meu,calmeaza-te chiar daca tentatia este mare,fa niste clacule si vezi daca merita,raportat la venitul tau.Nu este suficient doar sa iti permiti sa cumperi o masina ci si sa o poti intretine corespunzator.Gandeste-te doar ca masina a costat noua in jur de 100k euro,poate si mai bine,deci nu este pt oricine,la fel si un v12 de 6.0L.
Link to comment
Share on other sites

gandeste la intretinere: bielete, cauciucuri, revizii, consum, cantitatea de benzina care o bagi cand vi in tara. la banii aia eu zic ca gasesti un 730d daca te chinui putin...adevarat, nu cu dotarile alea dar....
Link to comment
Share on other sites

Daca ai venit constant de cateva mii pe luna, si nu dai toti banii din casa, ia-l si asta e vezi dupa aia. Daca e la autohaus vezi poate storci vreo 6 luni garantie macar motor si cutie, o verifici la dealer inainte si vezi la ce sa te astepti. Incep problemele il dai la schimb pierzi 1-2 mii si ti-ai facut damblaua.

Nu e dracu asa negru pe cat pare si nici nu costa o avere sa-l intretii daca nu mergi mult. Impozitul si asigurarea s-ar putea sa fie mai ieftine ca in Romania. De motoare nici eu n-am auzit de rau. Au mai multe bube V8-urile.

Probleme electrice sau de alta natura probabil au fost rezolvate pana acum pe garantie.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai venit constant de cateva mii pe luna, si nu dai toti banii din casa, ia-l si asta e vezi dupa aia. Daca e la autohaus vezi poate storci vreo 6 luni garantie macar motor si cutie, o verifici la dealer inainte si vezi la ce sa te astepti. Incep problemele il dai la schimb pierzi 1-2 mii si ti-ai facut damblaua.

Nu e dracu asa negru pe cat pare si nici nu costa o avere sa-l intretii daca nu mergi mult. Impozitul si asigurarea s-ar putea sa fie mai ieftine ca in Romania. De motoare nici eu n-am auzit de rau. Au mai multe bube V8-urile.

Probleme electrice sau de alta natura probabil au fost rezolvate pana acum pe garantie.

 

 

ai dreptate, multe poate ca au fost rezolvate, dar consumabilele...consumabilele!!!!...sunt convins ca sunt ENORM de scumpe. e o masina care ii va reaminti nonstop ca este la clasa lux. eu unu ma bucur ca nu m-am aruncat la un 750i, cum aveam ca varianta pe langa 550i...mai degraba as lua un s500 la varsta aia, toata lumea le lauda (inclusiv fifth gear)...

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate, multe poate ca au fost rezolvate, dar consumabilele...consumabilele!!!!...sunt convins ca sunt ENORM de scumpe. e o masina care ii va reaminti nonstop ca este la clasa lux. eu unu ma bucur ca nu m-am aruncat la un 750i, cum aveam ca varianta pe langa 550i...mai degraba as lua un s500 la varsta aia, toata lumea le lauda (inclusiv fifth gear)...

 

Cat poate sa coste un set de bujii , cateva filtre si un schimb de ulei 5w-30 ( 8.5 litri). La discuri are ceva de decartat vreo 300 euro bucata , dar de obicei se schimba la revizia de 100.000 km.

Doar schimbul de ulei si filtrele originale ajung pe la 250-300 euro, mai putin ca distributia la un Clio la 60.000 km.

De obicei balenele astea au garantie extinsa si reviziile facute la timp, cel mai mult costa aia de 100.000 mii, daca ai norocul s-o iei dupa aia pana in 200.000 nu prea ai ce mare cheltuiala sa faci cu ea, ulei filtre si talpa.

Link to comment
Share on other sites

Deranj mare cu intretinerea 4 anvelope vor costa intre 1200-1600e,ma uitam la pretul pieselor,spre ex: set placute fata ATE 874ron,disc frana fata ATE 544ron ,filtru aer Mann 369ron,filtru Polen 279ron,pompa apa 1800ron :rolleyes:

 

Sunt preturi de magazin autorizat si fereasca dumnezeu sa ai pb cu susp. pneumatica sau cu electronica.

 

Mie 1000e/luna numai pt masina mi se pare un buget ok.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

1000 de euro pe luna buget pt masina cum zice colegul mai sus mi se pare cam exagerat,ca nu e maybach :rolleyes:

 

stai linistit,cred ca fiecare avem uneori aspiratii care ne depasesc...cel putin pt. moment

 

important e sa realizezi la timp :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

1000 de euro pe luna buget pt masina cum zice colegul mai sus mi se pare cam exagerat,ca nu e maybach :rolleyes:

 

stai linistit,cred ca fiecare avem uneori aspiratii care ne depasesc...cel putin pt. moment

 

important e sa realizezi la timp :thumbsup:

E corect ce zici,ca doar nu suntem "mafalda" sa ne putem permite cu totii sa aruncam cu miile de € lunar pt o masina...

Link to comment
Share on other sites

Bine ca ai facut calculele inainte si nu dupa,oricum daca ti s-a pus pata pe schimbat masina gasesti variante mult mai ieftin de intretinut.

 

@sly,nu stiu cat de mari sunt taxele si asigurarile in it. insa daca aduni asigurarae obligatorie+casco+impozit+o revizie si imparti la 12 + inca 3,4 plinuri/luna = mult

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.