Jump to content

520i M50 24v '91 duduie ca dieselul


Recommended Posts

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am schimbat bobina... A mers vreo 2 ore cat de cat ok.... nu mai tremura... nu mai smucea la acceleratie... se mai auzea cate un rateu de la toba... dar mergea mai ok...

Am ajuns undeva... mi-a trecut prin cap sa curat clapeta de la acceleratie... Am curatat-o ... mergea si mai ok... nu mai tremura... rateuri n-am mai auzit...

Dupa vreo 2 ore... plec si  :blink:  :)  :) aceeasi problema... iar rateuri... iar duduie toba cand plec de pe loc... tremurat nu la fel de tare ca ieri... dar tot tremura...

Simt ca cedez nervos... ce poate sa aiba ca innebunesc... ma apuca dracii in continuu... spre deosebire de ieri, am acceleratie... dar pe masura ce mergeam in seara asta... simteam cum tremura iar sub pedala masina si parca se pierdea si acceleratia...

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllpppppppppppppp!

 

LE: WLF, Bavaria, anybody? Nu stie nimeni? Ce ar putea sa aiba? Imi vine sa ma impusc...

143990[/snapback]

cealalta bobina neoriginala :)

Link to comment
Share on other sites

Deci... Am vorbit la tel cu Apple... cele 2 calculatoare sunt Bosh si releul este Siemens... (Imi mentim parerea ca problema este ori catalizatorul ori finala..._)

144187[/snapback]

Ca sa scoata din calcul catalizatorul sa desfaca ecacuarea chiar de la saxofon....o sa faca zgomot puternic dar nu o sa mai treaca prin catalizator si sa verifice daca merge la fel de prost

Iar finala....ar fi ultimul lucru la care m-as gandi

Link to comment
Share on other sites

Ca sa scoata din calcul catalizatorul sa desfaca ecacuarea chiar de la saxofon....o sa faca zgomot puternic dar nu o sa mai treaca prin catalizator si sa verifice daca merge la fel de prost

Iar finala....ar fi ultimul lucru la care m-as gandi

144196[/snapback]

Am facut si asta... am scos catalizatorul... merge la fel de prost... da rateuri cand si cand...

am facut pasii care i-am zis azi-noapte... si am schimbat doua bobine intre ele...

am mai strans si cablul de acceleratie... adica e o piulita exact acolo la clapeta inainte unde tine cablul de acceleratie... etc. am strans-o si pe aia .. parca raspunde mai rapid la acceleratie si se tureaza f frumos... dar parca tot nu merge cum trebuie... filtrele sunt ok... m-am uitat peste tot... intra benzina... nu sunt gatuite... filtrul de carbune activ era ok.. nu era imbacsit sau ceva...

Tot mai da cate un rateu la plecare in a Ia... din 10 plecari la una se aude cate un rateu...

 

Releul de injectie e ok... computerul de injectie e ok... nush ce dracu poa sa aiba...

Ma gandesc doar daca e ceva care trebuie reprogramat... s-a f***t si trebuie reprogramat ... vreun computer ceva... cum ar fi ala de injectie... dau si eu cu presupusul..

Va vine vreo idee in acest sens?

 

Spitalul 9 e aproape, avem un coleg de forum care lucreaza acolo... fac cinci minute pe jos pana acolo... cred ca in curand ma indrept in directia aia...

Link to comment
Share on other sites

Am facut si asta... am scos catalizatorul... merge la fel de prost... da rateuri cand si cand...

am facut pasii care i-am zis azi-noapte... si am schimbat doua bobine intre ele...

am mai strans si cablul de acceleratie... adica e o piulita exact acolo la clapeta inainte unde tine cablul de acceleratie... etc. am strans-o si pe aia .. parca raspunde mai rapid la acceleratie si se tureaza f frumos... dar parca tot nu merge cum trebuie... filtrele sunt ok... m-am uitat peste tot... intra benzina... nu sunt gatuite... filtrul de carbune activ era ok.. nu era imbacsit sau ceva...

Tot mai da cate un rateu la plecare in a Ia... din 10 plecari la una se aude cate un rateu...

 

Releul de injectie e ok... computerul de injectie e ok... nush ce dracu poa sa aiba...

Ma gandesc doar daca e ceva care trebuie reprogramat... s-a f***t si trebuie reprogramat ... vreun computer ceva... cum ar fi ala de injectie... dau si eu cu presupusul..

Va vine vreo idee in acest sens?

 

Spitalul 9 e aproape, avem un coleg de forum care lucreaza acolo... fac cinci minute pe jos pana acolo... cred ca in curand ma indrept in directia aia...

144281[/snapback]

 

rateuri mai am si eu de la debitmetru. Dar doar din cand in cand

Link to comment
Share on other sites

rateuri mai am si eu de la debitmetru. Dar doar din cand in cand

144370[/snapback]

 

chiar am vazut eu acum 1 luna un e46 care mergea destul de OK, adica chiar mergea OK dar dadea un usor rateu la accelerare brusca pe loc sau in mers in viteze mici... era debitmetrul defect... poate ca de acolo vine problema...

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am citit eu p-aci mi se pare ca e o problema de natura electrica sau electronica. Nu cred sa aiba de-a face cu evacuarea... In acelasi timp ma gandesc ca trebuia sa apare ceva eroare la tester daca era de natura electronica... sau nu?

 

Eu zic asa... Da-ti doua "palmi", fa un dus rece, linisteste-te si ia-o usor. Inteleg ca acum masina iti merge mai bine decat prima data cand a aparut problema... Oare nu iti merge la fel de bine ca inainte numa ca intre timp ai devenit tu paranoic si bagi in seama fiecare rateu? Daca stii ca nu eshti paranoic parerea mea e sa meri din nou la nenea ala care ti-a zis ca-i bobina nesimtita si sa vezi ce mai zice si acum.

 

Succes.

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la Interceptor... Rezultatul e ca merg momentan cu fisa scoasa de la debitmetru... Se pare ca e un senzor, TPU, sau cam asa ceva, care e defect... ma enerveaza ca la AB au spus ca rezultatele la tester sunt perfecte... iti vine sa te sinucizi... dar cum n-as fi prima persoana care se plange de diagnosticarile AB...

Ciudat este ca, dupa cum spune Interceptor, peste 2000 de ture nu mai da in nas si nici nu mai scoate zgomot asa ciudat... Pana in 2000 de ture, zici ca-s masina de curse... si, apasata pedala la fund, tot greu se accelereaza...

A iesit din discutie si pompa de benzina.. ptr ca altfel n-ar fi mers la turatii mari...

Link to comment
Share on other sites

Mda... vad ca iar nimeni nu raspunde... maine fac bucati tot motorul...

Inainte de a-l casapi ca sa vad ce naiba are, e cineva dispus cu un motor asemanator sa-mi imprumute si mie bujii si bobine sa mai probez cu altele inca o data? Eventual fisele de la bobina macar....

Link to comment
Share on other sites

Cu senzorul ala a ramas pe miercuri... Vreau sa am si banii disponibili ca daca fac o treaba sa o fac pana la capat... Nu stiu unde e... nu am mai auzit de el... presupun ca Interceptor stie ce spune... Pana atunci vreau sa fiu sigur ca ce am vrificat pana acum si nu pare defect este in regula... Sa ramana doar senzorul ala in discutie... Oricum e ciudat ca nu papa ulei, nu papa benzina prea multa, nu am apa sau benzina in ulei sau invers etc etc... ceea ce inseamna ca nu am vreo problema cu chiulasa sau vreo problema de compresie .... pur si simplu problema e ca parca nu trage ceva pana in 2.000 de ture.... Cand ii dau blana, acum reactioneaza dar mult mai greu decat o facea inainte.... Cand au inceput problemele acu cateva zile nici nu puteam sa ii dau blana ca pica in nas imediat... acu se infige... mai greu, dar se infige...
Link to comment
Share on other sites

Am mai spus de cateva ori... la AB pe tester a iesit ok, masina cica merge perfect si vinovata ptr mersul prost e toba finala... :blink:

Pur si simplu nu mai stiu ce naiba are... am verificat in dimineata asta iar bobinele si bujiile... nu-mi mai ramane decat sa vad daca e vrb de senzorul de care zice Interceptor...

Am si eu totusi doua intrebari... am citit prin arhiva forumului de mi-a venit rau... am gasit simptome asemanatoare si vreau si eu sa stiu...

1. Exista la M50 24 valve fara vanos acea valva PCV? daca da pe unde este amplasata si cum o verific?

2. regulator de ralanti are?eu din ce-am citit despre motor si mi-am bagat manutele in el pare a fi automat nu se poate regla si n-as avea ce sa curat... e posibil sa ma insel... ce ziceti?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

la mot de relanti ai ce sa cureti:PP senzorul ala este de la clapeta de acceleratie .fisele si bobinele daca vrei sa le verifici in caz ca fura scanteie o faci seara cu capacul dat jos si vezi scanteile in caz ca ar fi.mai da 1 bujiile jos si vezi daca sa innegrit vre una.restu daca nu reusesti vb miercuri.tot miercuri vedem si pres la pomba de benz si presiunea in rampa.nu dispera.eu am avut prob de genu asta cu masina 1 an.ce am gasit .garnitura de chiulasa arsa.la tine nu este cazul:P
Link to comment
Share on other sites

sunt aproape 100% sigur ca stiu ce are , am un prieten care la fel pateste , ii mai da din cand in cand ulei pe la admisie se murdareste cotul ala la clapeta de ulei cu praf ii da rateuri pe admisie si ii sare un furtun , fara ala merge la fel cum spui ca se manifesta la tine si nici nu ai cumsa vezi k este iesit doar dk bagi mana si verifici... eu am patit pe pielea mea am pornit-o si mergea prost motorul se zguduia si facea urat bine ca stia omu ce sa ii faca cand si-a dat seama, este lucru de 5 min baga mana pe sub corup de admisie si vezi dk este bagat un furtun acolo ! dk nu te descurci sau nu intelegi cauta-ma pe mess sau la tel si te ajut. !!

post-225-1162124546_thumb.jpg

Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

Ieri mergeam cu vre o 100 la ora , iar masina a inceput sa tremure rau de tot ( simteam k sare de pe carosail) , am franat repede iar tremuratu s a oprit , bun ... am oprit am ispectat rotile daca au joc... am pornit mai departe iar pe la 00 iar a inceput sa tremure de zici k o lua dreaq .

Azi de dimineata cand am inspecat uleiul am observat k era cu mult peste nivelul maxim ( ieri dimineata cand l am verificat era cu putin sub maxim ) , posibil k din cauza k era prea mult ulei sa tremure ???

Link to comment
Share on other sites

Ieri mergeam cu vre  o 100 la ora , iar masina a inceput sa tremure rau de tot ( simteam k sare de pe carosail) , am franat repede iar tremuratu s a oprit , bun ... am oprit am ispectat rotile daca au joc... am pornit mai departe iar pe la 00 iar a inceput sa tremure de zici k o lua dreaq .

Azi de dimineata cand am inspecat uleiul am observat k era cu mult peste nivelul maxim ( ieri dimineata cand l am verificat era cu putin sub maxim ) , posibil k din cauza k era prea mult ulei sa tremure ???

144961[/snapback]

Pai de unde a iesit restul de ulei in plus? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Si inca ceva apple...sa nu ai vre-o supapa arsa(ciupita)...asa a avut un prieten si dadea rateuri de nu se mai oprea

Daca te ajuta cumva sa incerci cu ale mele(bobine+fise) iti stau la dispozitie...asta daca nu ti se pare prea departe Ghencea  :blink:

145025[/snapback]

apple nu te hazarda ti-am zis incearca ce ti-am zis eu cu furtunu de la regulator de sub admisie acolo , treb sa bagi mana pana aproape de cot ca sa ajungi la el ca altfel nu ai cum sa il vezi sau sa sti si sunt 90% sanse sa fie ala , din ce am citit aici este identica problema deci merita incercat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.