Jump to content

520i M50 24v '91 duduie ca dieselul


Recommended Posts

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vadime, cumva uleiul face si spuma? Ca e de rau, garnitura de chiulasa... Trece coolant in ulei...

145031[/snapback]

asta m am gandit si eu , dar nu are deloc spuma :) faza e k acum 2 zile dimineata i am pus ulei k nu mai avea ( cel putin dupa ce zicea joja ) :blink:

Link to comment
Share on other sites

Acu e seara, nush daca vad bine furtunul ala... nici nu-mi dau seama prea bine unde ar fi... dar ciudat este ca nu face tot timpul... La turatii de peste 2.000 merge chiar bine... nu se mai inneaca si nu da nici rateuri... acum simt de parca nu reuseste sa arda benzina sau ceva de genul asta...

In seara asta ce e ciudat... nu prea mi-a facut decat la demarajele de pe loc, mai ales in a I-a... Ralantiul sta fix pe la 7-800 de ture, undeva in zona aia...

la Vadim e papata garnitura de chiulasa si intra racitor pe acolo si se duce uleiul in racitor... Daca ai sa te uiti, vadime, la vasul de expansiune ai sa vezi ca nivelul este peste jumatate cum trebuie sa stea in mod normal...

M-am uitat si in seara asta daca da scanteie pe la fise ceva... dar nu se vede nimic de genul asta... M-am mai uitat inca o data la bujii, sunt vreo 2 mai intunecate la culoare, dar nu maronii sau negre, si puse pe alta masina merg, alte bujii puse in locul alora 2 la mine da acelasi rezultat, adica merge tot prost...

Interesant e ca azi dimineata dupa cum mergea masina, am primit oferte de cumparare... Toata lumea vroia sa imi cumpere masina... Iar eu ma dau de ceasul mortii ca merge prost... Foarte ciudat...

Pe mine ma deranjeaza ca tremura la turatii si viteze mici... azi a inceput parca sa isi dea drumu si la a treia... Intr-a treia, la 1500 de ture, 60 km/h constant, mergea frumos fara tremurat... Problema e cand ii dau blana iar se chinuie sa se accelereze... iar lucrul asta se intampla mai ales in viteze mici...

 

Pe o portiune de drum liber, fara public si circulatie, am testat ce fel merge motorul cu pedala la fund...

intr-a intaia s-a dus la 50km/h si era in aproape 4.000 de ture...

Intr-a doua s-a dus la 80 km/h, aveam aproape 4.000 de ture ... inca mai ducea

Intr-a treia am ajuns la 120 km/km, aveam tot aproape 4.000 de ture, inca mai ducea... dar aici m-am oprit...

Problema e cand schimb viteza si scade turatia sub 2.000 apare tremuratul, simt ca parca nu se evacueaza corect, parca ar evacua fortat, si daca accelerez se misca greoi pana cand accelereaza corect....

Astept cu nerabdare sa vina ziua de miercuri... mai ales ca vineri am de facut un drum de vreo 4-500 km dus-intors tot weekend-ul.

Ciudatenie mare, daca pana acum la unul din faruri parca nu facea contact cand le aprindeam, acum se aprinde corect fara sa ii mai dau pumnul de rigoare...

In schimb stopul de pe dreapta fata imi face figuri... Nu face contact ca lumea, nu sta in lacasul lui si nu se aprinde la pozitii aprinse... E ciudat rau, si nu e becul ars... Am schimbat becurile intre ele ... si tot nimic... m-am chinuit ceva timp in seara asta pana s-a aprins... dupa aia oricate socuri de la gropi am avut nu s-a mai stins... Dosarele X, ce sa mai zic...

In dupa-amiaza asta am aprins o lumanare la biserica pentru masina la locul de vii... Poate m-ajuta Doamne-Doamne sa ii dau de capat...

Link to comment
Share on other sites

Uitandu-ma ieri la ceasurile din bord sa vad daca cumva am bec de check engine dar poate lipseste am observat ca intre vitezometru si turometru am loc de pus un led care luminand bordul cu lanterna am observat ca pe gemuletul din dreptul becului scrie ASC.... Asta e un pic off topic dar am vazut in alt topic urmatoarele:

 

ENGINE APPEARS TO MISFIRE OR STUMBLE INTERMITINTLY

 

MODELS AFFECTED: 5 Series(E34), 7 series(E32), 8 series(E31) all equipped with ACS.

FAULT: Under certain specific conditions an apparent engine misfire or bucking may occur. This is not

an engine misfire.

CAUSE: Short (less than 100 milliseconds) fuel injection cut-off, as a result of MSR (engine drag torque

control) regulation. This is a normal ASC function that may occur under these conditions:

-The vehicle is equipped with ASC

-Vehicle speed between 45 and 60 MPH

-A rough road surface (e.g. potholes, railroad tracks)

-Light throttle(accelerator pedal only depressed 1/8)

-ASC not switched off.

SOLUTION: Replace the ASC control unit. no further diagnosis of the ABS/ASC system should be

necessary.

 

 

Este posibil sa am ASC si eu nu stiu? Daca da, atunci ce fel functioneaza asta ca nu am nici un fel de buton care sa puna ASC on sau off....

Link to comment
Share on other sites

Pai nu cred ca se dezactiva Asc la E34.Crezi ca e posibil sa se fi defectat acolo si porneste cand il taie capul ?.Vezi daca ai siguranta pentru asa ceva.Dezactiveaza-l.Nu ar trebui sa apara pe tester daca ar avea probleme ?

145089[/snapback]

Ma gandesc si la asta... mi-am adus aminte acu cand am tot citit prin arhiva diverse topicuri si am vazut ca exista asc si la e34.... si ieri tocmai vazusem in panoul ala cu ceasuri din bord ca exista un loc ptr becuri care sa lumineze un martor de asc... dar nu inteleg daca am sau nu.... si cum ar trebui el sa functioneze exact...

incepe sa ma depaseasca total problema... daca e sa iau si ASC-ul in calcul atunci chiar nu mai stiu ce sa ii fac si ce sa ii mai probez... plus ca nu stiam de ASC la E34 si nu stiu unde ar putea avea modulul de comanda... si cum s-ar putea dezactiva, daca are vreo siguranta sau releu, care sunt alea si pe unde ar putea fi, poate sunt duse si de asta face si fazele astea motorul... Poate ma lumineaza si pe mine cineva ce e cu chestia asta... daca am sau nu ASC daca ar putea fi o cauza ASC-ul la asa ceva....

Pe tester e ciudat... la AB iesea perfect si mi se tot batea apa in piua ca ar trebui sa schimb toba finala... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Acu e seara, nush daca vad bine furtunul ala... nici nu-mi dau seama prea bine unde ar fi... dar ciudat este ca nu face tot timpul... La turatii de peste 2.000 merge chiar bine... nu se mai inneaca si nu da nici rateuri... acum simt de parca nu reuseste sa arda benzina sau ceva de genul asta...

In seara asta ce e ciudat... nu prea mi-a facut decat la demarajele de pe loc, mai ales in a I-a... Ralantiul sta fix pe la 7-800 de ture, undeva in zona aia...

la Vadim e papata garnitura de chiulasa si intra racitor pe acolo si se duce uleiul in racitor... Daca ai sa te uiti, vadime, la vasul de expansiune ai sa vezi ca nivelul este peste jumatate cum trebuie sa stea in mod normal...

M-am uitat si in seara asta daca da scanteie pe la fise ceva... dar nu se vede nimic de genul asta... M-am mai uitat inca o data la bujii, sunt vreo 2 mai intunecate la culoare, dar nu maronii sau negre, si puse pe alta masina merg, alte bujii puse in locul alora 2 la mine da acelasi rezultat, adica merge tot prost...

Interesant e ca azi dimineata dupa cum mergea masina, am primit oferte de cumparare... Toata lumea vroia sa imi cumpere masina... Iar eu ma dau de ceasul mortii ca merge prost... Foarte ciudat...

Pe mine ma deranjeaza ca tremura la turatii si viteze mici... azi a inceput parca sa isi dea drumu si la a treia... Intr-a treia, la 1500 de ture, 60 km/h constant, mergea frumos fara tremurat... Problema e cand ii dau blana iar se chinuie sa se accelereze... iar lucrul asta se intampla mai ales in viteze mici...

 

Pe o portiune de drum liber, fara public si circulatie, am testat ce fel merge motorul cu pedala la fund...

intr-a intaia s-a dus la 50km/h si era in aproape 4.000 de ture...

Intr-a doua s-a dus la 80 km/h, aveam aproape 4.000 de ture ... inca mai ducea

Intr-a treia am ajuns la 120 km/km, aveam tot aproape 4.000 de ture, inca mai ducea... dar aici m-am oprit...

Problema e cand schimb viteza si scade turatia sub 2.000 apare tremuratul, simt ca parca nu se evacueaza corect, parca ar evacua fortat, si daca accelerez se misca greoi pana cand accelereaza corect....

Astept cu nerabdare sa vina ziua de miercuri... mai ales ca vineri am de facut un drum de vreo 4-500 km dus-intors tot weekend-ul.

Ciudatenie mare, daca pana acum la unul din faruri parca nu facea contact cand le aprindeam, acum se aprinde corect fara sa ii mai dau pumnul de rigoare...

In schimb stopul de pe dreapta fata imi face figuri... Nu face contact ca lumea, nu sta in lacasul lui si nu se aprinde la pozitii aprinse... E ciudat rau, si nu e becul ars... Am schimbat becurile intre ele ... si tot nimic... m-am chinuit ceva timp in seara asta pana s-a aprins... dupa aia oricate socuri de la gropi am avut nu s-a mai stins... Dosarele X, ce sa mai zic...

In dupa-amiaza asta am aprins o lumanare la biserica pentru masina la locul de vii... Poate m-ajuta Doamne-Doamne sa ii dau de capat...

145064[/snapback]

Asa ca o paranteza daca zici ca a2a 80 la 4000 ture inseamna ca la 6500 ai ....sa zicem suta??

Io am pe cineva cu 535 si cu a doua ia max 90

Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc si la asta... mi-am adus aminte acu cand am tot citit prin arhiva diverse topicuri si am vazut ca exista asc si la e34.... si ieri tocmai vazusem in panoul ala cu ceasuri din bord ca exista un loc ptr becuri care sa lumineze un martor de asc... dar nu inteleg daca am sau nu.... si cum ar trebui el sa functioneze exact...

incepe sa ma depaseasca total problema... daca e sa iau si ASC-ul in calcul atunci chiar nu mai stiu ce sa ii fac si ce sa ii mai probez... plus ca nu stiam de ASC la E34 si nu stiu unde ar putea avea modulul de comanda... si cum s-ar putea dezactiva, daca are vreo siguranta sau releu, care sunt alea si pe unde ar putea fi, poate sunt duse si de asta face si fazele astea motorul... Poate ma lumineaza si pe mine cineva ce e cu chestia asta... daca am sau nu ASC daca ar putea fi o cauza ASC-ul la asa ceva....

Pe tester e ciudat... la AB iesea perfect si mi se tot batea apa in piua ca ar trebui sa schimb toba finala... :blink:

145093[/snapback]

 

Imi dau si eu cu parerea..... Verifica masa la bobine iar tremuratul la relanti si faptul ca motorul nu accelereaza brusc e de la debitmetru. Asta am auzit, dar pana nu studiez pb. nu ma conving!

Link to comment
Share on other sites

este aiurea ce scrie acolo , se stie k pe bmw-uri mai ales ursi cu aceeasi capacitate au fost montate o multime de diferentiale cu rapoarte diferente . deci se poate si pe ursoaica sa fie la fel cat despre cutie la fel sunt 2 cutii din ce stiu eu una getrag si cealalta nu mai stiu.
Link to comment
Share on other sites

Imi dau si eu cu parerea..... Verifica masa la bobine iar tremuratul la relanti si faptul ca motorul nu accelereaza brusc e de la debitmetru. Asta am auzit, dar pana nu studiez pb. nu ma conving!

145114[/snapback]

Am verificat bobinele de mi-a venit acru... momentan am fisa scoasa de la debitmetru si tot la fel face, mai ales cand se incalzeste motorul...

In dimineata asta pe un trafic nenorocit de mi-a venit acru am mai observat ca in anumite momente mai tremura si ralantiul cand stau pe loc... doar in anumite momente... variaza intre 500 si 1000... daca turez motorul un pic... nu mai face...

Link to comment
Share on other sites

Date de fabrica la 2000 24 v

Iar la 535 vit max pe a2a e 90...sa confirme WLF ca el a avut si stie mai bine

In fine sunt offtopic si stric topicul

P.S.Apple daca ai drum poti sa mai verifici cu piese dupa a mea :blink:

145135[/snapback]

Pregateste-te ptr miercuri cand daca nu-i gasim defectul, venim sa facem transbordari sa vedem cum se comporta....

Link to comment
Share on other sites

Am verificat bobinele de mi-a venit acru... momentan am fisa scoasa de la debitmetru si tot la fel face, mai ales cand se incalzeste motorul...

In dimineata asta pe un trafic nenorocit de mi-a venit acru am mai observat ca in anumite momente mai tremura si ralantiul cand stau pe loc... doar in anumite momente... variaza intre 500 si 1000... daca turez motorul un pic... nu mai face...

145290[/snapback]

da macar se simte o schimbare de turatie sau de comportament cand scoti mufa sau o pui la loc de la debitmetru ? ai incercat treaba cu furtunul de la regulator ?

Link to comment
Share on other sites

da macar se simte o schimbare de turatie sau de comportament cand scoti mufa sau o pui la loc de la debitmetru ? ai incercat treaba cu furtunul de la regulator ?

145334[/snapback]

Aia cu furtunu de la regulator n-am incercat-o ca n-am avut cand ... o sa o incerc si pe aia maine dimineata eventual cand e motoru rece sa nu ma frig...

Schimbare de turatie cand scot mufa de la debitmetru nush ce sa zic... se simte si nu prae... oricum la ralanti cand scot mufa aia nu se simte ca am scos mufa, inca sta bine la ralanti si fara debitmetru... dar acum nu se mai observa in mers ca da in nas, nu mai am rateuri, dar parca tobele nu fac fota la tirajul de gaze care trebuie evacuate sau mai bine zis senzatia e de evacuare in rafale... ceea ce e cu muuult mai bine decat sa dau rateuri de alea de zici ca impusc pe cineva...

Link to comment
Share on other sites

Apple, e foarte ciudat... Ori ai deviatie foarte mare de vitezometru, ori ai ceva necurat pe masina... e imposibil sa ai in a II-a la 80 pe ora doar 4000 RPM... ar insemna ca la 6500 ajungi la 120-130... Iar in a III-a sa ai la 120km/h 4000RPM, inseamna ca pe la 6500 RPM, ai avea 180 km/h !!!

Cu a 4-a ai urca la 220-230, iar cu a 5-a te-ai duce in 260-270...

Cam mult pentru 520, nuh?

145346[/snapback]

Asta ma mira si pe mine... cred ca e posibil sa am o deviatie la vitezometru... sau poate la turometru si imi arata mai putin... :blink:

 

 

LE: Totusi e posibil sa fie si ceva din diferential si la viteze f. mari sa duca mai putin... adica in a 4 a sa nu duca decat pana la 160, a 5 a doar la 190... vreo faza de asta...

Edited by Apple
Link to comment
Share on other sites

nu prea cred ca e bine daca nu reactioneaza la debitmetru cand il scoti ,ce stiu este ca pe un motor identic cand scoti debitmetru se aude ca si cum se ineaca ii scade turatia aproape sa se opreasca si isi revine ...

145344[/snapback]

Am pus un debitmetru de pe alta masina... si am pus debitmetrul meu pe alta masina...

Rezultatul e ca la masina aia merge ok... la mine cu debitmetrul ei merge la fel de prost...

 

Si mai ciudat e faza cand am schimbat bobina ptr scurt timp a mers bine... acum nu mai face chiar asa de rau... citeste mai sus... se misca mai bine... dar nu chiar ok...

Link to comment
Share on other sites

Daca duduie in esapamente, vezi ca e posibil ca o supapa de evacuare sa nu mai functioneze in parametri ( calamina, scaun supapa uzat). Dat fiind ca, evacuarea gazelor nu se face corespunzator, tremura si in relanti, iar cand accelerezi in sarcina sa nu aiba putere. Cam acesta este simptomul pt. functionarea defectoasa a unei supape de evacuare, sau mai multe, dar nu este obligatoriu sa fie la tine acest lucru! Pana nu aud un motor, nu-mi pot face o imagine completa :)

 

Oricum daca spui ca dupa schimbarea bobinei functioneaza mai bine, dupa care iar face urat, e ceva necurat la mijloc! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Din ciclul e posibil orice... in seara asta am patit o scena ciudata...

Am dat intr-o groapa "big time" de am crezut ca se dezintegreaza masina...

Tipic romaneste, pe langa sina de tramvai sunt niste rozatoare care mai sapa prin asfalt... astfel incat n-am vazut-o ca, deh, a plouat si am intrat in ea super tare... in viteza...

Senzatia a fost ca la 50 km/h cred ca masina mea s-a desprins pe distanta de 1 m de asfalt... si am plutit un pic prin aer... au inceput sa mearga stergatoarele de nebune, am dat cu capul in tavan, dar mi-a placut ca masina n-a patit nimic, eu sunt intreg, iar masina a stat teapana pe sosea...

Am oprit fara probleme la semaforul din fata mea care era la doar 50 de m si dupa ce s-a facut verde... am plecat de pe loc...

Ciudat rau... intr-a intaia nu mi-a mai facut probleme... nu s-a auzit duduind nimic... gazele se evacuau normal... pe o distanta de vreo 500-600 de metri masina a mers impecabil, inclusiv in treapta a doua si a treia, am avut parte si de deceleratii si retrogradari in trepte inferioare si reaccelerari, iar masina a mers ok... dupa care iarasi a inceput sa mearga ca si in ultimele zile, adica tremurand un pic la acceleratii intr-a intaia si a doua, evacuare in rafale...

Cred ca masina mea e in Twilight Zone... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca nu e de acolo...

Am uitat sa va zic... am o problema cu o pozitie de pe spate si am reparat-o azi...

Cand se aprindea becul cand nu... trebuia cateodata sa tot foiesc suportul ala de plastic in care sta becul si care se infige in suportul de la spate...

Am zis dimineata cand iar ma chinuiam cu faza asta ca nu mai suport... si crezand ca e vreun fir intrerupt m-am oprit la primul atelier electric auto...

Am verificat toata instalatia electrica si cablaraie de la cap la coada...

Am descoperit ca e totul ok si e doar becul dus.... :blink:

 

Dupa faza de azi... inclin sa cred ca totusi este ceva de la alimentare

ori supapa de la retur ori vreun gunoi in pompa de benzina ori prin rezervor... vreo chestie de asta...

Link to comment
Share on other sites

Pana la faza cu becul asta de pozitie, aveam surpriza de multe ori sa mi se aprinda lumina in interior daca era lasata pe aprindere cand e o usa deschisa si luam cea mai mica denivelare sau groapa posibila...

Acum nu mai face faza asta... :)

 

P.S.: Din aproape in aproape vad ca datorita problemelor astea incep sa rezolv alte chichite de pe la masina... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.