Jump to content

Fum albastru si ulei pe la joja


augustin

Recommended Posts

Salut, am un bmw seria 3 din 2002, diesel de 150cp, l-am cumparat din Germania si dupa 600km a inceput sa dea fum excesiv, fum albastru ca o raba. Am ajuns cu el in Arad unde dupa ce l-am oprit vreo 20 min, nu a mai "fumegat".

A doua zi, a revenit problema, nu mai da asa mult dar arunca ulei pe la joja, gaze si ulei pe la capacul de ulei + fum albastrui la toba.

Imi imaginez si eu ca masina a avut aditiv in motor, dar ce pot sa-i fac ca sa o vand?

Aia au schimbat turbina inainte sa o vanda, am factura.

Merci, sper sa fie si priceputi printre voi :blink:

Link to comment
Share on other sites

Salut, am un bmw seria 3 din 2002, diesel de 150cp, l-am cumparat din Germania si dupa 600km a inceput sa dea fum excesiv, fum albastru ca o raba. Am ajuns cu el in Arad unde dupa ce l-am oprit vreo 20 min, nu a mai "fumegat".

A doua zi, a revenit problema, nu mai da asa mult dar arunca ulei pe la joja, gaze si ulei pe la capacul de ulei + fum albastrui la toba.

Imi imaginez si eu ca masina a avut aditiv in motor, dar ce pot sa-i fac ca sa o vand?

Aia au schimbat turbina inainte sa o vanda, am factura.

Merci, sper sa fie si priceputi printre voi  :blink:

143573[/snapback]

 

 

daca arunca gaze si ulei si pe la capac si pe la joja nu-i a buna. Inseamna ca scapa compresie in baia de ulei. Cel mai probabil trebuie refacut motorul.

 

Daca scotea doar fum albastru putea sa fi doar de la turbina, scapand uleiul ce trebuia sa unga turbina in galeria de admisie. Asta ar insemna sa ai belele cu lagarele turbinei.

Link to comment
Share on other sites

Eu stiam ca preia uleiul din gazele de esapament si il reintroduce in circuit.

Nu stiu insa exact care e treaba cu el si de ce din cauza lui sare uleiul prin toate partile. Probabil se infunda filtrul lui si se creaza presiune...

 

Oricum bine ca n-a fost mai rau :blink:

Link to comment
Share on other sites

Da, condenseaza vaporii de ulei si il intoarce inapoi. Cam asa am priceput si eu :blink:

 

Eu stiam ca preia uleiul din gazele de esapament si il reintroduce in circuit.

Nu stiu insa exact care e treaba cu el si de ce din cauza lui sare uleiul prin toate partile. Probabil se infunda filtrul lui si se creaza presiune...

 

Oricum bine ca n-a fost mai rau :)

143910[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.