Jump to content

Trapa E36


Fan de mic

Recommended Posts

Salut!

Schimbi masina, schimbi si problemele ce le cunosteai de la cea veche la cele noi aparute...

Trapa mea functioneaza cam cand vrea ea, sa zicem din 10 incercari, merge de 2, 3 ori.

Ce masa sa fie oare?

Nu face contact pe undeva cum trebuie?

O fi butonasul pe cale sa se strice de tot?

Asi putea sa verific eu ceva pe acolo sau sa merg la un electrician auto sa imi masoare pe acolo tensiunea si altele?

(nu se da in spate si nici nu se ridica atunci cand are ea chef, si cand vrea, merge, dar parca putin putin mai greoi)

 

Si ca sa nu mai deschid alt topic,motorul e 2.0 non-vanos.

E normal ca dupa 2500-3000 sa se simta cu adevarat?Sau ar trebui sa traga B-TON si de mai jos?

Adica mi se pare ca mai are asa o mica intrerupere la acea acceleratie liniara(o calc si parca mai sta ea asa , o secunda pe ganduri la turatii mici 2000,2500), poate uneori si dupa 3000 RPM dar mai rar...

Precizez ca am filtru sport si nush cand o fi fost curatat, si filtrul de benzina nu l-am sch.acum 3000 de km cand am

facut schimbul de ulei+filtru de ulei.

Sa verific si bujiile?

 

Merci anticipat celor carora imi vor raspunde cu solutii reale.

BAFTA!

Link to comment
Share on other sites

da, e normal la non-vanos sa traga dupa 3000. Cu vanos tragea ceva mai devreme, dar nu cu mult.

La trapa cel mai probabil e butonasul.

Ai filtru sport care sta in cutia originala sau mizeria aia conica care atarna pe langa motor si da bine in poze. ? Daca e aia.. performantele scad ca trage aer cald de sub capota in loc sa i-a de afara.. pune filtru original cu traseele aferente.

Filtrele alea au un fect dubios si asupra debitmetrului, il omoara in timp si costa multisor ala, la un 8 milioane lejer la modelul tau de masina.

 

Verifica si bujiile, schimba-le chiar, mai ales daca nu stii de cand sunt acolo. Normal se schimba la 60k km, nu te apuca sa le cureti si sa le tii in nu stiu ce solutii minune, ca efectul va fi de foarte scurta durata, si mai muncesti odata sa le schimbi.

Pune normale cu 2 electrozi, minunile alea Bosch Platinum 4+ la M50 sunt frectie la picior de lemn, nu dau rezultate..

FIltrul de benzina e ieftin si il poti schimba foarte usor..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Merci Domi pt. raspunsuri.

Primul lucru ce o sa il fac e sa ii schimb antigelul ca e cam cu un litru sub nivelul ala KALT parca:D(la cealalta 1.6 am avut HEPU albastru si nu am avut pb. de aceea cred ca o sa pun si la asta tot HEPU plus apa distilata, doar ca nush exact cat intra, la 1.6 a intrat cam 6,5 L la 2.0 vre-o 7-8 L sa fie oare? )

si o sa ii schimb odata cu antigelul si filtrul de benzina, apoi peste vre-o 2 sapt. si bujiile(toata lumea lauda NGK-urile ca ar fi cam cele mai bune bujii si la alea ma gandeam si eu).

Si referitor la trapa, mi-a venit acu o idee, sa probez cu butonasul de la un geam electric atunci cand nu functioneaza sa vad daca e de vina butonasul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.