Jump to content

[Vand] Bmw 530d M Packet 235cp


Stefan_e46

Recommended Posts

Salut, in ce zona se poate vedea? Sunt in continuare interesat de ea. Ai la indemana tot istoricul ei? Are cumva si pro 7-le de sunet (nu imi vine in minte cum se numeste).

Masina mea sta sa se vanda in cazul in care o dau as vrea una cat mai "stabila". Lasa-mi un nr daca e pe pm..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Din clasa aceasta decat A6-le atinge 2.0t in rest poate doar cele bmw security.

 

E cam greu sa faci 2000 de kg cand majoritatea componentelor folosite sunt din aluminiu.

 

Greutatea poate varia si in functie de dotarile disponibile: fiind necesare mai multe cablaje prinderi etc.

 

George oricum numai lasam 1 cent.deja este pomana la banii astia.

 

CT 87 ADY , numai vreau "barci" si mai ales sa ma leg la cap cu o masina care are inca odata electronica decat a mea turbine si etc.

 

John2004 ar trebui sa mentionezi ca ai condus masina si ca ti-a displacut foarte mult. :thumbsup:

 

Ajungem la vorba mea ca nu are nici o legatura cu cele la 13-14 k.

 

PS: si nu merge pe liniile de tramvai,in 3 zile ai facut cauciucurile praf. :frantics:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Da , deci o sa scriu ca sa fie publica treaba .

 

Tu vrei tester la Filaret oficial sa vezi ce are masina, eu apoi vreau acelasi test la serviceu unde imi fac masinile de curse.sau oriunde in alta parte pe cheltuiala mea.

 

Sa nu cumva sa crezi ca am o clipa incredere in cei de la Filaret dupa episodul cu 330cd in care devizul final de reparatii a fost undeva la 3000 de euro. Cu alte cuvinte masina aia valora undeva la 10.000 euro dupa ei fiind sh.care oricum orice e sh la ei si nu e cumparat de la ei este cazan.

 

Devizul pentru 330cd: a constat in bujii incandescente , desi o lua la cheie iarna la -15 la sfert ,fiind singura masina care nu avea pomu de craciun in bord.

 

-caseta de directie estimata la ei la 1500 euro de schimbat , desi nu avea nici un joc sesizabil

-injectoare 4-6 parca ,nu functionau la valoarea 100% , desi masina nu stramba deloc din nas pe depasiri pe nici o parte la capitolul putere.

 

-au urmat brate,motivand ca au fost schimbate, dar nu la ei, placute, la fel, si inca cateva mizilicuri care insumate faceau vreo 3000 euro.

 

Ma astept sa iasa aceleasi lucruri si la 530d cu mentiunea ca cel care a cumparat 330,chiar si in pofida spuselor celor de la filaret a vrut sa cumpere masina IN CONTINUARE

In plus la asta se mai adauga dpf-u care este 1400 euro si caseta de directie 1500 euro.

Daca si asta e masina care sa faca 10-11.000 euro atunci cazaturile din targ ce mai sunt?

 

Repet,cand mi-am cumparat masini eu mi-am platit mereu testerele, nu vanzatorul,ca doar e dorinta mea nu a lui de a vede ce are masina, si in al doilea rand daca vrei masina fara probleme ia-o de noua.

 

Desi in asta nu vei mai baga bani , eu nu las la pret doar ca zic incompetentii de la FIlaret ca e dauna totala.

 

Sunt masini sh,care mergi cu ele ,, de fapt invit pe toata lumea de pe forum la test drive sa se convinga ca masina este in stare foarte buna,ca directia nu bate, ca suspensia amortizeaza ca lumea, ca motorul merge rotund, ca la orice mecanic care se pricepe in bmw in afara de Filaret care urmaresc profitul maxim, iti va spune ca masina chiar nu are nimic pe partea mecanica ,electronica , thenica electrica cum vrei sa o iei .

 

Dupa experienta cu 330, Filaret MHS si pe unde am fost mi-au lasat un gust amar, atata timp cat imi cunosc masinile si au mai mers si alti prieteni nu e doar o parere subiectiva.

 

Daca alti mecanici spun ca masina e ok, si aia de la FIlaret o fac dauna totala , poti sa te increzi mai mult de 0.1% in ce spun ei.

 

Ai mers cu masina, tia placut, ai vazut ca nu bate, nu e lovita , are vopseaua originala, km la fel. nu inteleg de ce vrei sa mai tragi la pret.

 

Prea multe conditii puse de tine ma fac sa cred ca vrei masina pe nimic si eu nu sunt impacat cu lucrul asta.

 

Iti platesti testerul la filaret, apoi mergem la orice mecanic sa vedem daca atesta acelasi lucru .daca nu iese la fel pentru mine inseamna fix 0 ce zic cei de la Filaret. :thumbsup:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

pai stabiliti de comun acord test in alta parte

nici la tine la service-ul masinilor de curse unde ii cunosti pe toti nu e ok, iar la filaret nu vrei.....pai gasiti alt service unde nu are nici unul pile, si vedeti obiectiv cat de dauna totala e masina.

duceti-va la PBV :) sau la autoclass , ca o testare cred ca pot face si aia , si nu au nici interes sa bage piese aiurea defecte, ca nu aduc ei ;)

Link to comment
Share on other sites

ironia e ca poti sa ii face cate teste vrei si peste 1-2k km sa te lase in drum ca ti s-a infundat un vacuum pe la turbo, asta mi s-a intamplat mie. Sincer de cate ori am luat masina fara sa merg la test cu ea, bazandu-ma doar pe mine, nu am dat gres, cand am fost la test si totul a iesit bine m-a lasat in drum :). Mai bine o iei, te duci la un service oarecare, o urci pe elevator, dai scuturile jos si vezi ce se prelinge pe acolo, daca sunt pierderi de lichide, vezi care e treaba cu loviturile pe sub ea, lonjeroanele, s.a.m.d. Apoi conteaza daca iti place sau nu modul in care merge masina. Asta e cand cumperi second de la privat, daca te tine buzunarul te duci si iei pre-owned de la reprezentanta cu garantie si gata, stai linistit! Cred ca la orice service te duci o sa gaseasca ceva la orice masina, e imposibil sa nu zica ceva de bucse, placute, sau altele sa mai faca si ei un ban, cu atat mai mult la reprezentanta. Daca esti chiar novice in ale masinilor atunci testeaz-o! Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Mihai 20& Mik , nu am nimic impotriva reprezentantei Filaret MHS & CO doar ca am un feed-bak foarte negativ din partea lor si nu numai eu.

 

John a mers cu masina,i-a placut , ba chiar nu se mai satura dand ture. da vad ca nu spune, de parca ar fi mare secret.

 

Nu vad ce ar fi impotriva atelierului unde imi fac masinile de curse, adica o masina de curse e mai neingrijita decat una de strada, nu desigur ca nu .

 

Cand am luat masina am verificat-o acolo si cu tester si pe articulatie, etc etc pe tot.

 

Putem sa mergem la orice alt mecanic nu am preferinte, doar corectitudine, nu tras de pret degeaba.

 

De regula cam simt masinile daca sunt inchegate sau nu,asta nu neaparat competitiilor sportive ci si faptul ca am schimbat multe in vreo 2-3 ani.

 

In toate am bagat bani cand am considerat ca ar afecta cu ceva dinamica sau bunul mers al masinii.

 

Asta este pretul si nu accept motive inutile de scadere a pretului si mai ales conditii precum cele puse de John ,cine are pretentii poate sa se uite in alta parte. :thumbsup:

 

Eventual pe Vitan ca sunt o gramada mult mai dotate si cu mai putini km.

 

Si cu asta am terminat orice polemica inutila , cine vrea vine si merge cu masina si cu asta basta.Asa din vorbe toate celelalte masini sunt mai bune.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

UP 16.000 PRET FIX.

 

Masina ft buna,km reali , nelovita, vopsea originala,carte service, revizii facute recent cauciucuri noi Michelin Pilot Sport2...bluetooth xenon adaptive,navi comenzi vocale nu bate nu troncane etc etc etc.IMPECABILA

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa masina, in afara de navi mic si trimurile argintii (parere personala) e perfecta. Daca as fi avut diferenta necesara acum ti-o dadeam pe a mea :p

Multa bafta

Edited by muv
Link to comment
Share on other sites

Merci. da chiar este o masina in care viitorul proprietar nu va avea de investit prea mult in urmatoarea perioada, daca o exploateaza cum trebuie bineinteles.

 

Chiar nu vad rostul unui e60 mai ieftin,la care daca te apuci sa adaugi optiunile acestea ,nemaisocotind probleme pe partea mecanica care sunt foarte costisitoare la e60 ajungi tot la un pret similar sau chiar mai mare.

 

Asa ca vine intrebarea mea acum? De ce sa nu te bucuri de un e60 sanatos,real, nefictiv,? nu km dati inapoi plus multe alte beneficii ale unei persoane care este cat se poate de transparenta. :thumbsup:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

 

 

Asa ca vine intrebarea mea acum? De ce sa nu te bucuri de un e60 sanatos,real, nefictiv,? nu km dati inapoi plus multe alte beneficii ale unei persoane care este cat se poate de transparenta. :thumbsup:

 

lumea s-ar bucura dar mai conteaza si bugetul . Totusi e adevarat ca pt 200 E nu ai vandut masina ?

Link to comment
Share on other sites

Nu, masina nu s-a vandut pentru ca asa am vrut eu ,si ca pretentiile cerute erau in contradictie cu orice norma de civilizatie si bun simt.

Cu alte cuvinte , eu trebuia sa-mi platesc testeru si daca in urma sa aceluia nu-i convenea imi dadea cat ar fi vrut si daca nici asa,nu o mai lua deloc.Apai sincer chiar nu am ce discuta cu astfel de oameni.

 

 

exorcistu, nu stiu daca a fost schimbat,o alternativa mai viabila pe care toti o fac (dar trag ca pret la cumparararea masini ) este eliminarea sa. :thumbsup:

 

PS: as dori sa numai tot facem atata tam tam pe suma bugetului,cine vine la mine si vrea reduceri scot si eu de pe ea Pachet M si-i pun barile simple , xenoanele si-i pun halogene, scaunele sport si-i pun stock, suspensia M cu aia simpla. si daca chiar se insista in nesimtire la pretul dorit leg un PLUG de ea ma duc la arat 1 saptamana intreaga si apoi o dau pe pretul cerut.Sper ca s-a inteles.

:thumbsup:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.