Jump to content

[Vand] Bmw 530d M Packet 235cp


Stefan_e46

Recommended Posts

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu inteleg de ce nu poti vinde masina asta, cand aia maro s-a vandut de nu stiu cate ori si tot pe la aceasi suma se invarte.

 

Ma crezi ca daca o pui pe autovit cu 130 de mii de km o vinzi imediat?

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Desi nu am avut posibilitatea sa ma bucur prea mult de ea ma vad nevoit sa o vand .

 

Masina este a mea si a fost verificata si paraverificata, nu bate nimic nu troncane, nu are defecte.

 

KM sunt reali (193.000) si asa trebuie sa arate o masina de Germania cu aproape 200.000 de km.

 

 

 

Dotari: motor model nou 235cp cutie steptronic 6+1,pornire start/stop, Pachet M interior-exterior,climatronic, volan cu comenzi, faruri adaptive cu xenon, oglinzi si geamuri electrice, proiectoare ceata,navigatie, scaune sport cu reglaj electric si incalzire,conectivitate bluetooth, senzori ploaie/lumini,

 

Full service reprezentanta Bmw.

 

Accept schimburi doar cu masini supersport pana in 3.0.

 

Pret 18.000 e.

 

PS: masina este si pe autovit , la acelasi pret incredibil.

 

 

 

cum adica "masini supersport pana in 3.0"?...adica vrei un nissan gtr sau skyline sau cum ii spune in schimb?...si cand ma gandesc ca unii pot sa mai spere ca se vinde ceva mai scump de 4000 de euro pe forumu' asta....ma cam bufneste rasu'

Link to comment
Share on other sites

EVO, Subaru, Lotus ,Ariel Atom,Civic Type-R,Honda S2000, NSX,Cooper S, CLio RS/V6 ,etc etc etc etc.. si orice alta masina supersport pana in 3.0, cum am si specificat.

 

Ai vreuna din astea?

 

pai civic type-r, clio rs, cooper s sunt supersport? iar ariel atom...da, se incadreaza, dar modele mai vechi, nu ultimul, de peste 150 k $...da cu vandutu'...cred ca imi dai dreptate...

Edited by radusky
Link to comment
Share on other sites

ca se vinde ceva mai scump de 4000 de euro pe forumu' asta....ma cam bufneste rasu'

 

Eu am vandut in primavara, pe forum, in cateva ore de la postare, o masina cu 11.500 euro. De asemenea, am si cumparat in 2010, tot de pe forum, una cu 13.000. Deci, se poate.

Link to comment
Share on other sites

Alex83 , am corectat in primele pagini,

:thumbsup:

Radusky, da sunt supertsport,din caracterul lor pe viraje ,timpi pe circuite,de la suspensii frane, se vede ca nu ai mers cu asa ceva niciodata.

 

In privinta vanzarii, nu cred ca e forumul de vina pentru starea generala a pietei auto.

Link to comment
Share on other sites

Un pic lucrat la ea, ai sa te sperii cum merge.

 

Prin natura meseriei pe care o am ,pot sa analizez diversele masini pe care le testez,cand spun testez ma refer la mers maxim din cat poate duce masina,cauciucurile , drumul ,.

 

Bineinteles intr-un spatiu inchis circulatiei publice.

 

Dar hai sa nu deviem de la subiectul topicului, aici e vorba de o masina ft buna 530d M-paket din fabrica.

 

O dau pentru ca nu corespunde stilului meu de condus , si nu vreau sa o distrug. :thumbsup:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

In primul rand are cutie automata, si in al 2-lea rand am un diferential open,care daca al imping prea mult poate crapa neputand repartiza puterea egal ambelor roti.

 

Cand mergi cu Mitsubishi foarte puternice:400-500 cp,cu autoblocant, cu diferentiale active,4x4. e ft usor sa realizezi ca mai orice masina este slaba.

Link to comment
Share on other sites

pai in cazul asta ai deja un evo.....mergi doar cu ala, de ce sa iti mai iei vreo masina d-asta "normala"

p.s. filmeaza-te please traversand bucurestiul cu un evo cu cutie cu craboti si ambeiaj cu 2-3 palete. si sa pozezi si consumul, sunt convins sa putinii posesori de M-uri de pe forum vor realiza brusc ce econoame sunt masinile lor

 

p.p.s. daca continui sa super-mega apreciezi hothatch-uri d-astea ca Civic typeR , ClioRS, Mini cooper.....cine stie poate vede vreun reprezentant de al lor si iti da vreuna gratis, ca nici n-au visat ei ca fac masini supersport.

ce fraieri sunt aia de la porsche ca au scos gt2 si saracii aia de la ferrari cu 458 care sunt niste saracii lente rau fata de brutele astea de hatch-uri "supersport"

si au pus si motoare mari si consumatoare pttiiiiuuuuuuuuuuuu, chiar fraieri zau

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

pai in cazul asta ai deja un evo.....mergi doar cu ala, de ce sa iti mai iei vreo masina d-asta "normala"

p.s. filmeaza-te please traversand bucurestiul cu un evo cu cutie cu craboti si ambeiaj cu 2-3 palete. si sa pozezi si consumul, sunt convins sa putinii posesori de M-uri de pe forum vor realiza brusc ce econoame sunt masinile lor

 

p.p.s. daca continui sa super-mega apreciezi hothatch-uri d-astea ca Civic typeR , ClioRS, Mini cooper.....cine stie poate vede vreun reprezentant de al lor si iti da vreuna gratis, ca nici n-au visat ei ca fac masini supersport.

ce fraieri sunt aia de la porsche ca au scos gt2 si saracii aia de la ferrari cu 458 care sunt niste saracii lente rau fata de brutele astea de hatch-uri "supersport"

si au pus si motoare mari si consumatoare pttiiiiuuuuuuuuuuuu, chiar fraieri zau

 

Mai ce va place sa discutati cand, de fapt, nu aveti habar!! Ati vazut vreodata cum se comporta pe circuit un Clio RS? Dar o Honda Type R sau Megane RS, sau Focus RS? Daca le pui anvelope semi slick, cu roll cage, frane si suspensie modificate, bate un 330i fara drept de apel! Si, daca ajungem la Focus RS, Megane RS, nu le sta in fata nici 335i-ul.

Atunci?

Link to comment
Share on other sites

C.Sainz. n-are rost.

 

Mihai20 daca vrei sa discutam despre masini si cum sa le conduci , hai sa mutam discutia pe topicul meu .

 

Am 1 evo de strada ,facut de grupa N, mai putin cusca ,nu este o masina de zi cu zi.

 

Cu atat mai mult daca esti asa mare fan de ce nu te vad pe la curse, sau iti place sa faci curse doar in NFS? :thumbsup:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

:) te ataci cam repede

nu trebuie sa fii pilot ca sa iti dai seama ca un evo de 4-500 de cai cum zici tu e mult mai puternic decat un 530d

dar daca zici ca : citez "O dau pentru ca nu corespunde stilului meu de condus , si nu vreau sa o distrug.Cand mergi cu Mitsubishi foarte puternice:400-500 cp,cu autoblocant, cu diferentiale active,4x4. e ft usor sa realizezi ca mai orice masina este slaba. "

atunci nu ai altceva de facut decat sa mergi mereu cu o masina puternica si construita pentru un condus sportiv.....in cazul tau, avand deja evo, ia si mergi cu el , e potrivit stilului tau si nu il vei distruge. daca e inmatriculata masina, de ce nu ? mai ales ca te satisface . daca te-a deranjat ca am adus in discutie inconvenientele unei astfel de masini, gen consum de 50% si confort 0, asta e altceva

dar din spusele tale, se intelege ca tu cu asa ceva vrei sa mergi tot timpul....si o ai, asa ca de ce sa nu o faci

 

 

@c.sainz.....nu, habar n-am cum merg masinile alea pe circuit. de fapt n-am condus nici o masina pe circuit, si nici nu cred ca o voi face prea curand. tu ai mers cu ele ?

am zis doar ca NU SUNT SUPERSPORT,asta am criticat, sunt hot-hatch-uri, sunt rapide, dar pana la supersport e drum lung . daca ia un ac de par pe circuit un hot-hatch ,mai rapid decat un supersport ca un murcielago, asta face masina aia supersport ? adica tu vei sta pe ganduri daca sa alegi un 458 sau un clio RS, sau te vei gandi intre 458 si gallardo ???

si daca esti asa inteligent si zici ca niste rahaturi de masini cu roll-cage si semi-slick bat un 335 pe circuit.....de ce nu ar beneficia si 335-ul de aceleasi imbunatatiri ? eventual si un soft, ca are de unde.....sau la renosport ai optiune de fabrica roll-cage iar la 335 nu ? hai sa fim destepti si comparam masini cu tuning cu unele stock .... asa e bine, nu ?

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

Nu neaparat,si in varianta stock nemodificate se descurca exceptional.

 

Faci gresita analogie dintre putere si sportivitate,lotusu de exemplu nu este o masina la fel de puternica precum un 335i dar totusi reuseste prin forma aerodinamica , greutate,suspensie, sa suplineasca lipsa de putere.

 

Un clio RS F1 Team cum am avut in varianta stock fara nici un roll-bar, pe orice drum montan ,in urcare sau coborare,matura mai cu orice tractiune spate de la bmw.

 

Pe circuit se schimba lucrurile , pentru ca intervine puterea.

 

Nu ma atac,ai un mod de abordare al conversatiei foarte defectuos,incepand prin a submina persoana si a o incita.

 

Ma repet vino la o cursa sau macar la antrenamentele din zilele dinaintea unei competitii si vei intelege mai bine de ce spun lucrurile acestea. :thumbsup:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

@c.sainz.....nu, habar n-am cum merg masinile alea pe circuit. de fapt n-am condus nici o masina pe circuit, si nici nu cred ca o voi face prea curand. tu ai mers cu ele ?

am zis doar ca NU SUNT SUPERSPORT,asta am criticat, sunt hot-hatch-uri, sunt rapide, dar pana la supersport e drum lung . daca ia un ac de par pe circuit un hot-hatch ,mai rapid decat un supersport ca un murcielago, asta face masina aia supersport ? adica tu vei sta pe ganduri daca sa alegi un 458 sau un clio RS, sau te vei gandi intre 458 si gallardo ???

si daca esti asa inteligent si zici ca niste rahaturi de masini cu roll-cage si semi-slick bat un 335 pe circuit.....de ce nu ar beneficia si 335-ul de aceleasi imbunatatiri ? eventual si un soft, ca are de unde.....sau la renosport ai optiune de fabrica roll-cage iar la 335 nu ? hai sa fim destepti si comparam masini cu tuning cu unele stock .... asa e bine, nu ?

 

Pai, nu stiu cine se ..ataca?:laugh: Daca spui ca nu ai fost niciodata, nu ai incerat niciodata, de ce te contrazici cu Stefan? Si, ca sa fii informat, un Clio RS nu e tunat! Nici Megane RS Cup, nici Focus RS sau altele. Sunt masini stock, cum ies din fabrica. Am comparat masini stock. Un Focus RS nu o sa-ti ofere niciodata confortul unui 335i si nici atmosfera premium (ce sa mai spun despre Evo sau WRX STI). Dar, pe un circuit, sunt dific de batut! La asta se referea Stefan. Deci, nu e cazul sa incepem polemici AICI, pe topicul de vanzari.

Iar, anvelope semislick foloseste fiecare individ care merge pe circuit! (mai putin eu, pt ca nu m-am indurat sa dau 6.000 lei pe un set de anvelope doar ca sa ma dau pe circuit!).

Dar, exista si reversul: pe ploaie, treceam zburand pe langa M3-uri!!!!:laugh:

Edited by c.sainz
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.