Jump to content

[Vand] Bmw 530d M Packet 235cp


Stefan_e46

Recommended Posts

stefan, sunt suficient de pasionat de masini ca sa inteleg ce rol au greutatea suspensiile si aerodinamica in curse

tu inca nu ai inteles ca tot ce am zis a fost ca alea sunt niste masini numite HOT HATCH(pot fi cele mai rapide din univers,tot asta sunt) si ca supersport sunt cu totul altele(ferrari, lambom, veyron, pagani, koeniegsegg etc) ;), si ca unui posesor de supersport i se rupe de cat de tare trece un clio pe langa el pe ploaie pe nu sti uce circuit

dar se pare ca e greu de acceptat . sper ca m-am facut mai bine inteles

si toata traba pleca de la afirmatia ta ca schimbi cu masini supersport cu motor pana in 3L.....ideea era ca nu prea sunt....ori sunt supersport si cam au motoare maricele

ori sunt sport(gen lotus evora,honda nsx,etc), hot-hatch(clio rs, civic typeR), ori pur si simplu masini rapide(335i,evo8-9 , subaru sti)

 

Si, ca sa fii informat, un Clio RS nu e tunat! Nici Megane RS Cup, nici Focus RS sau altele. Sunt masini stock, cum ies din fabrica.

 

tu vorbeai de asemenea masini, dar cu roll-cage si slick-uri....scrie mai sus, de acolo si niste analogii...dar cum zicea si stefan....e greu. ma retrag din discutie, ca sa nu fiu acuzat de flame

bafta pe circuitele alea va urez

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu personal nu m-as hazarda sa intru intr-o polemica cu Stefan legata de masini sport. Omul e pilot de raliu in campionatul national, daca nici el nu se pricepe la asa ceva, atunci cine? Noi, chibitii internetului? Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Hai sa o luam asa, nu e nici o polemica am sa-i incerc sa-i explic lui Mihai20 cat mai subtil , pentru ca este pasionat si fiecare invatam de la altul.

 

O masina supersport,sport sau hot hatch sau cum o mai fi , are o anumita destinatie cand iese pe poarta fabricii.

 

Eu zic asa,poate sa nu fie deloc cum spun eu:daca sunt supuse unor anumite modificari ,devin foarte fun to drive si chiar track focused.

 

Cand spun asta ma refer la: 1-sunt supersport in opinia mea pentru ca pedalele sunt compuse in asa fel incat sa permita folosirea tehnicilor heel&toe, left foot braking,lift off oversterr si celelalte tehnici care mai exista.

2- pozitia la volan :: determinata de arhitectura scaunelor asigura o conexiune a bazinului pilotului cu centrul de greutate al masinii; implicit al axei de rotatie laterale dictata de fortele care o induc.(mai toate au Recaro stil racing)

 

3-steering input-prin volan pilotul percepe o multitudine de informatii: aderenta rotilor fata ,precizia volanului printr-o caseta de directie cat mai scurta, si gradul de rotatie al volanului in jurul propriei axe(multe masini au directia supraasistata si comunica foarte putin prin intermediul volanului ceea ce se intampla cu rotile, in astfel de cazuri ramane la experienta soferului sa stie in ce directie se afla rotile desi volanul nu comunica nimic.) multe volane au si o banda mica pe partea de sus, ghici pentru ce?

4.-banda de cuplu-multe din masinile expuse au o banda a cuplului cuprinsa intre 1500-2000 rpm,reprezinta o metoda ft dificila de folosire a puterii motorului deoarece necesita o atentie riguroasa in selectarea treptelor.

 

5-mai sunt o gramada dar mi-e lene sa mai scriu. :thumbsup:

 

Deci in concluzie , te poti simti la fel de bine , cu multi bani economisiti intr-un Clio RS fata de un Gt3 rs( am mers si cu din ala),costurile sunt fabuloase la supercaruri necesita atentie migaloasa,nu sunt day to day use, si in Romania parerea mea ca le-ar sta mai bine in garaj decat sa ti-o zgarie un prost pe strada.

 

22.000 costa un Renault CLio RS NOU, nici cat cel mai ieftin bmw seria 1 cu ceva dotari.Ceea ce obtii este o mica rachetuta cu care poti invata tot ce am relatat mai sus.

 

Deocamdata in zilele noastre bmw nu a creat nici un motor aspirat care sa depaseasca 100 cp/l , cifre specifice numai masinilor mai exotice pana nu demult.cu supraalimentare toti sunt in stare si e mult mai usor,dar sa strunesti un aspirat la 8-9000rpm e o adevarata magie.

 

PS: si da la Renault SPort ai optiune sa iei masina cu roll-cage in ea , se numeste CLio R3 , vine in diverse pachete de dotari sa le spunem , are cutie secventiala etc etc

.eu nu am vazut bmw sa faca masini speciale decat pentru uzina.

 

Si logic ca nu se vor compara niciodata cu Gallardo 458 ,dar pentru ceea ce fac sunt demne de toata lauda.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.