Jump to content

releu bujii E90


Recommended Posts

salutare,

In urma unei diagnoze,a aparaut toate cele 4 bujii incadecente arse la acelasi nr de kilometrii,ceea ce baiatul a spus ca inseamna ca si releul este stricat.

La service,mi s-a spus ca bujiile incandescente se afla sub admisie,dar ma intrebam unde se afla releul...pot sa schimb bujiile acum si alta data,releul? sau iar dau admisia jos?

Masina este un E90, 320D din 2005

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu bujiile au codurile lor de eroare si releul are codul ei de eroare. asa este?

 

poate sa iti dea pe tester o bujie arsa, iar peste ceva timp sa-ti dea alta bujie arsa si defapt sa fie releul.

eu asa am patit la e60 cu tester de reprezentanta.

Link to comment
Share on other sites

Salut , m-am confruntat recent cu aceeasi problema , am dat jos admisia , am masurat bujiile si erau bune , am montat admisia si am demontat releul care nu are legatura cu galeria de admisie.Releul se afla sub filtru de ulei , in partea de jos a motorului si iti trb un cricket mic cu o tubulara de 10 si cardan.Este pozitionat cu piulitele in jos , de aceea se schimba mai usor pe jos daca dai jos scutul.Bafta.
Link to comment
Share on other sites

Salut , m-am confruntat recent cu aceeasi problema , am dat jos admisia , am masurat bujiile si erau bune , am montat admisia si am demontat releul care nu are legatura cu galeria de admisie.Releul se afla sub filtru de ulei , in partea de jos a motorului si iti trb un cricket mic cu o tubulara de 10 si cardan.Este pozitionat cu piulitele in jos , de aceea se schimba mai usor pe jos daca dai jos scutul.Bafta.

 

 

+1! Am patit si eu cam acelasi lucru, dar pe dos: mi s-a diagnosticat releul ca defect si defapt era bujia. Acum am un releu in plus, deci cauta-ma :)).Pentru releu nu trebuie sa dai admisia jos.

Link to comment
Share on other sites

eronat. releu de bujii nu are cod de eroare separat decat cand se strica ceva intern, ceea ce nu se intampla. la toti pana acum s-au stricat traseele de iesire din releu spre bujii, niste firicele acoperite de un gel care se deterioreaza datorita temperaturii si vibratiilor. in acest caz pe tester va aparea ca sunt arse toate bujiile, sau doar unele, dar problema este de la releu. sunt foarte putine cazurile cand sunt arse toate bujiile, e aproape imposibil sa se intample asta vreodata.

se poate face diagnoza pe releu de bujii din DIS si se vede daca e el dus sau bujiile (Activate / Deactivate glow plug relay - daca da eroare e de la el).

releul nu se schimba dand jos admisia. e prea mult de lucru si costa mai mult manopera. se schimba pe jos, prin demontarea scuturilor.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

releu de bujii nu are cod de eroare separat decat cand se strica ceva intern, ceea ce nu se intampla.

Eu am:

4203 DDE: Glow control unit - no communication via BSD interface

 

 

se poate face diagnoza pe releu de bujii din DIS si se vede daca e el dus sau bujiile (Activate / Deactivate glow plug relay - daca da eroare e de la el).

Incerc asta si la mine. Multumesc.

 

P.S Faza cu incarcarea la mine.. a fost releul alternatorului :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

La mine apar urmatoarle erori :

4203 Glow plug unit ecu

4212 misfire cylinder 1

4422 misfire cylinder 2

4232 misfire cylinder 3

4242 misfire cylinder 4

Masina porneste normal acum , dar cand vor fi grade cu minus afara nu cred ca va mai pornii si ar fi imposibil sa fie arse toate cele 4 bujii .

Eu o sa incerc sa schimb releu si apoi sa vad ce se intampla , asta iti sugerez si tie sa incerci sa schimbi releul si apoi sa vezi ce se intampla

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut all,

 

Am un e91 2006 320d 163cp si de cateva luni am vazut o modificare destul de drastica la consumul masinii (14l/100 km) nu am considerat-o o problema avand in vedere masina functioneaza bine (fara trepidatii, pierderi de putere, erori pe bord), dar am zis sa-i fac o revizie full. Dupa ce am schimbat toate filtrele + ulei, am pus si diagnoza pe ea si aveam erori pe toate 4 bujiile. Am pus releu+bujii beru noi si surpriza eroare persista, in continuare fara vreo problema la masina porneste usor, fara trepidatii la relantii. Consumul a ramas neschimbat la fel si eroare pe cele 4 bujii.

Specific ca masina a fost remapata (cel putin asta mi-a transmis mecanicul, dar zice ca nu de acolo e problema).

Alte schimburi senzor temp mic, mare si senzor de presiune dpf (aparea valori ciudate presiune pe DPF a fost verificat si nu e anulat), turbo verificat fara probleme.

Intrebarea mea este cum rezolv problema cu eroarea pe toate 4 bujiile? Orice sugestie e bine venita

Link to comment
Share on other sites

schimba cablul de alimentare de pe electromotor la releu, cel scurt, ce valori ciudate dadea pe dpf, un dpf nefunctional sau infundat poate cauza o crestere de combustibil

Daca tin bine minte era -2 bar era inainte dupa ce a pus senzorul mi-a zis mecanicul ca acum e normal. (poate prea multa incredere din partea mea) Dar avand in vedere ca nu functioneaza bujiile stiu ca nu se face nici regenerarea deci s-ar putea sa fie legate bujii - No regeneration - Infundat - Consum marit. Mersi de raspuns urmeaza sa schimb cablul de alimentare si daca se rezolva cu bujiile trec sa vad cu DPF-ul.

Link to comment
Share on other sites

Salutare 

Dețin un bmw 318d e90,N47...ĂŽnainte sĂŁ dea frigul,când porneam mașina a ĂŽnceput sĂŁ se aprindĂŁ câteodatĂŁ indicatorul la bujii deși mașina pornea normal,iar uneori se aprinde indicatorul bateriei. FĂŁrĂŁ sĂŁ fac vreun control amĂŁnunțit am schimbat bujiile incandescente ptr cĂŁ erau foarte vechi și am considerat cĂŁ e necesar oricum. Acuma dupĂŁ schimbarea bujiilor la pornire face exact ca ĂŽnainte,câteodatĂŁ se aprinde indicatorul bujii și când e puțin mai frig pornirea puțin greoaie. Ăntrebarea mea este care sunt pașii urmĂŁtori de fĂŁcut,poate fi releul ce comandĂŁ bujiile,bateria prea slabĂŁ (dacĂŁ stau pe baterie 5min dupĂŁ oprirea motorului se aprinde ĂŽn bord bateria)...Ăn viitor vreau sĂŁ-mi iau un tester mai performant...vreau o recomandare dacĂŁ se poate!

Link to comment
Share on other sites

Daca se aprinde martorul pt baterie pe rosu, trebuie sa verifici alternatorul daca incarca, daca nu, trebuie schimbati carbunii sau releul! In momentul in care schimbi bujiile este bine sa schimbi si releul sa fie treaba facuta ca la carte!

 

Daca se aprinde martorul pt baterie pe rosu, trebuie sa verifici alternatorul daca incarca, daca nu, trebuie schimbati carbunii sau releul! In momentul in care schimbi bujiile este bine sa schimbi si releul sa fie treaba facuta ca la carte!

 

Martorul bateriei se aprinde portocaliu,mâine masor alternatorul și bateria...ce tester sĂŁ-mi cumpĂŁr?

Link to comment
Share on other sites

Daca tin bine minte era -2 bar era inainte dupa ce a pus senzorul mi-a zis mecanicul ca acum e normal. (poate prea multa incredere din partea mea) Dar avand in vedere ca nu functioneaza bujiile stiu ca nu se face nici regenerarea deci s-ar putea sa fie legate bujii - No regeneration - Infundat - Consum marit. Mersi de raspuns urmeaza sa schimb cablul de alimentare si daca se rezolva cu bujiile trec sa vad cu DPF-ul.

 

Salut ai schimbat cablul? S a remediat problema? Sunt si eu in aceeasi situatie :(

Link to comment
Share on other sites

Carly sau ISTA/D. Carly costa 45 euro aplicatia (tel mobil, disponibila pt Android si IOS) si 20 euro un adaptor OBD wifi (Android) sau bluetooth (IOS). Ista costa mai mult, e pe forum si o varianta crack-uita. ISTA este softul original dedicat pt BMW, Carly vede 99% din erori si functioneaza ft bine pe seriile E si F. Eu am Carly pe telefon (iphone 5SE) si sunt ft multumit de el. Cand se plange tabla de ceva, ii fac diagnoza si stiu ce o "doare". Carly se poate instala pe telefon, pe cand ISTA trebuie instalat pe un laptop si banuiesc ca nu-l cari mereu dupa tine. Spor la treaba!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.