Jump to content

amortizoare duse


xjust

Recommended Posts

Cand se schimba pentru prima data amortizoarele originale sa zicem pe la 150000-200000km cel mai bine este sa le schimbi pe toate: amortizoare ,flanse, arcuri si protectiile de praf dar acum depinde si de disponibilitatea de bani la vremea respectiva,
Link to comment
Share on other sites

Cand se schimba pentru prima data amortizoarele originale sa zicem pe la 150000-200000km cel mai bine este sa le schimbi pe toate: amortizoare ,flanse, arcuri si protectiile de praf dar acum depinde si de disponibilitatea de bani la vremea respectiva,

 

Sunt de acord cu schimbarea amortizoarelor pe la km astia, dar nu vad de ce sa schimbi si arcurile :) Alea chiar cred ca n-are rost sa le schimbi, rezista MULT mai mult. Ah, daca se rupe, da, schimba-l :) Eu as schimba doar amortizoarele, flansele si protectiile de praf (pe spate le-am schimbat, se cam dusesera).

 

Din cate stiu, la E90 ar mai fi (de schimbat): bratul (care are doua bucsi si un pivot), bieleta de directie si bieleta antiruliu. Sau mai e ceva ?:)

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

cum doamne iarta-ma.. se vand amortizoare fara proctectiile alea de praf ? pai alea vin odata cu amortizorul oricum,nici nu se pune problema.. eu nu am vazut altfel Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

pai si eu am laut un kit complet.. si au venit cu. Chair peste tot cand le cumperi online sau altfel vin cu protectie.. ma gandesc ca de asta vedeam ceva diferente mai semnificative de pret la amortizoare in DE fata de ROmania. La celelate piese daca faceai conversia ajungeai in 90% din cazuri la leu aproape.. dar nu la amortizoare, intodeauna erau cu un 10 euro pe bucata mai scump macar..ciudat.

Astia la service nici nu ti le inlocuiesc daca nuai protectiile, sau le inlocuiesc daca insisti dar nu mai dau garantie oricum..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

afecteaza in vreun fel uzura flansei amortizorul? daca am schimbat amortizorul, dar nu si flansa, asta duce la o uzura prematura a amortizorului? totusi ma gandesc ca in 3500km, facuti toamna-iarna (mers prudent, viteza decenta etc) era destul de greu sa apara vreo uzura a amortizorului..
Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord cu schimbarea amortizoarelor pe la km astia, dar nu vad de ce sa schimbi si arcurile :) Alea chiar cred ca n-are rost sa le schimbi, rezista MULT mai mult. Ah, daca se rupe, da, schimba-l :) Eu as schimba doar amortizoarele, flansele si protectiile de praf (pe spate le-am schimbat, se cam dusesera).

 

Din cate stiu, la E90 ar mai fi (de schimbat): bratul (care are doua bucsi si un pivot), bieleta de directie si bieleta antiruliu. Sau mai e ceva ?:)

 

Daca se merge cu amortizoarele duse mai mult timp este si normal sa existe o uzura a arcurilor, or fi ele rezistente

Link to comment
Share on other sites

am si eu o problema asemanatoare cu stabilitatea masinii..am avut jante pe 16 cu cauciucuri 205/55/16 pe toate 4,iar acum am trecut la jante pe 17 cu cauciucuri 225/45/17 fata si 245/40/17 spate,si culmea masina e mai instabila acum,la trecerea brusca de pe o banda pe alta sau chestii de genu are un balans mai mare...sa fie unghiul de fuga,geometria? masina era mai stabila cu jantele pe 16 si cauciucuri mai inguste..
Link to comment
Share on other sites

astea sunt dimensiunile corecte la tine

8x17vorne225/45R17 http://www.treffseiten.de/bmw/images/reifen.gif

 

ET 3412,00

8,5x17hinten255/40R17 http://www.treffseiten.de/bmw/images/reifen.gifET 39

 

 

Ce ET ai ? oricum primul lucru ar fi geometria ..

in plus intodeauna cauciucurile mai late amplifica tralining-ul pe drumuri mai proaste. daca ai si ET diferit se amplifica efectul si geometria si tinuta de drum se transforma intr-o varza..

Dar oricum nu ai dimensiuni corecte.

NU asa ca le-ai luat de ocazie ieftin,de pe cu totul alt model de BMW, ca altfel puteai pune gume corecte, sigur ai si alt ET si niste habarnisti ti-au zis ca nu sunt probleme, si diferentele sunt minime ? eh asta e acum.. daca ai noroc sa poti pune niste flanse sa ajungi la ET corect ..corectezi partial, daca nu..poti sa pui le vanzare..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

eu am 8j pe toate jantele pe 17,si stiu ca recomandat era sa pun 225 pe toate,insa am vrut ceva mai lat pt un plus de stabilitate si aspect..probabil voi pune 225 si pe spate sa stiu ca "legal" totul e in regula,dar nu cred ca de aici pleaca problema enuntata de mine,geometria trebuie sa o fac in prima faza..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.