Jump to content

MY BMW


c.sainz

Recommended Posts

deci toti cei care fac resoftari , le-ar trebui si un intercooler mai mare, ca sa fie in aceeasi oala de SAFE ca si tine ?! :)

 

p.s. ti-a pus intercooler de 330d ?! :)

 

Ar trebui sa intelegeti ca o resoftare aduce, pe langa o crestere de putere si cuplu - si ALTE modificari in functionarea motorului. Primul efect este o crestere a temperaturii, care poate (si ar trebui "tinuta in frau"!) printr-o mai buna racire a motorului. Pentru asta, BMW ofera in kit-ul de putere un ventilator ai mare si mai puternic (alt motor electric), care acopera si intercooler-ul. Tot pentru un flux de aer mai mare si mai rece, in pachet intra si un nou intercooler, marit. Pe langa acestea doua, vin si racordurile aferente si SENZOI noi pentru aer.

Apoi, dupa cum v-am mai scris si - mai ales @DOMI - apar si noi forte (mai mari, desigur) la cutia de viteze.(mai ales pe cutii automate). Pentru asta, BMW ofera un nou convertizor de cuplu care sa preia eficient si sa transfere cuplu si puterea mai mari. Si, daca tot dai cutia jos si schimbi convertizorul, e de preferat sa schimbi si uleiul (deci, asta am facut).

 

In concluzie, pentru o crestere de putere, BMW a luat in calcul si a "tinut" sub control si celelalte modificari care apar la motor - cutie. Fireste ca, fiecare care face aceste modificari (resoftare/"chiptuning") trebuie sa tina cont de ceea ce aduce asta in functionarea motorului. Dar, cati o fac?

 

 

TOATE aceste componente sunt livrate de BMW in "pachet". NU am luat nimic de la alte modele; toate sunt piese OEM, calculate si trimise PENTRU modelul meu de masina!

Edited by c.sainz
Link to comment
Share on other sites

Sper sa fie cat mai multi care sa priceapa CUM se modifica o masina! Nu de alta, dar e pacat de banii pe care-i dau pe masini !

 

NU POT CREDE!!!! Ti-ai luat motor!!:frantics: Sa-l stapanesti sanatos si NICIUN eveniment!!! Felicitari!!! Abia astept sa iau masina din service si sa fug spre Braila-Galati!!!! :thumbsup:

 

 

Si, referitor la modificari si discutiile de aici, despre "filtrul de aer - sport", va mai spun ceva: daca tot am umblat pe la motor, am scos si filtrul de polen. Sa vedeti in ce hal arata dupa numai 4,000 km!!! I-am rugat pe mecanici sa mi-l puna in cutie sa vi-l arat (celor din Bucuresti!). Si, dupa ce-l vedeti, nu cred ca o sa mai doriti sa puneti filtre sport!!!:frantics: Ma refer acum la cei care tin la masina lor!!!:thumbsup:

Edited by c.sainz
Link to comment
Share on other sites

Pentru asta, BMW ofera in kit-ul de putere un ventilator ai mare si mai puternic (alt motor electric), care acopera si intercooler-ul. Tot pentru un flux de aer mai mare si mai rece, in pachet intra si un nou intercooler, marit. Pe langa acestea doua, vin si racordurile aferente si SENZOI noi pentru aer.

Apoi, dupa cum v-am mai scris si - mai ales @DOMI - apar si noi forte (mai mari, desigur) la cutia de viteze.(mai ales pe cutii automate). Pentru asta, BMW ofera un nou convertizor de cuplu care sa preia eficient si sa transfere cuplu si puterea mai mari. Si, daca tot dai cutia jos si schimbi convertizorul, e de preferat sa schimbi si uleiul (deci, asta am facut).

 

 

 

unu : deci sa inteleg ca diferentialul,ambreiajul si turbina, plus alte piese prin motor nu trebuiesc schimbate si nu sunt afectatate de resoftare asa cum zic altii ?! unsure.png

 

doi : din ce vad eu ,tot ce ai in plus fata de stoc ar fi un intercooler mai mare , cu alti senzori de aer, care sincer , nu stiu ce pot sa faca in plus fata de cel (senzorul de pe tubulatura intercoolerului ,piesa 7) care exista deja..

 

 

piesa 7 senzor temperatura aer intercooler -admisie (care arata foarte interesant)..

 

http://www.realoem.c...100&hg=11&fg=40

 

 

 

 

trei : cu ventilatorul cred ca te-au ars aia de la MHS , pt ca la masina ta exista doua variante de ventilator posibile, una de 400w si una de 600w , cea de 600w in general vine cu cutie automata , iar tu cred ca il ai deja instalat pe maisina .

 

mai multe detalii aici :

 

http://www.realoem.c...317&hg=17&fg=05

 

patru : partea cu cutia pe mine unu , cu manuala , nu ma prea intereseaza duce lejer un 500nm fara probleme..cutiile automate in general sunt cam predispuse uzurii la puteri si cuplu mare,cum e cazul 335d automat stock.. in general pica converizorul , pe care ai facut bine ca l-ai schimbat cu unul mai bun. thumbsup.png

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

unu : deci sa inteleg ca diferentialul,ambreiajul si turbina, plus altel piese prin motor nu trebuiesc schimbate si nu sunt afectatate de resoftare asa cum zic altii ?! unsure.png

 

doi : din ce vad eu ,tot ce ai in plus fata de stoc ar fi un intercooler mai mare , cu alti senzori de aer, care sincer , nu stiu ce pot sa faca in plus fata de cel (senzorul de pe tubulatura intercoolerului ,piesa 7) care exista deja..

 

 

piesa 7 senzor temperatura aer intercooler -admisie (care arata foarte interesant)..

 

http://www.realoem.c...100&hg=11&fg=40

 

 

 

 

trei : cu ventilatorul cred ca te-au ars aia de la MHS , pt ca la masina ta exista doua variante de ventilator posibile, una de 400w si una de 600w , cea de 600w in general vine cu cutie automata , iar tu cred ca il ai deja instalat pe maisina .

 

mai multe detalii aici :

 

http://www.realoem.c...317&hg=17&fg=05

 

patru : partea cu cutia pe mine unu , cu manuala , nu ma prea intereseaza duce lejer un 500nm fara probleme..cutiile automate in general sunt cam predispuse uzurii la puteri si cuplu mare,cum e cazul 335d automat..

 

 

Mda, cred ca m-au ars la MHS!!!! Doar ca, piesele/kit-ul l-a trimis BMW AG. pe baza seriei masinii (copie talon, acte proprietar etc). Pai, ai impresia ca piesele sunt ...imperechiate de MHS??!!

Senzorii, traseele si restul (adica din cele doua patrate din realoem) vin toate la pachet. Daca BMW le schimba, inseamna ca TREBUIE! Senzorii trebuie sa fie in acord cu noul volum de aer care trece pe acolo.

Iar ventilatorul, in afara de motorul mai puternic, este si mult maii mare. Acopera in INTREGIME radiatorul, inclusiv intercooler-ul.

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa il ceri pe cel vechi inapoi sa vezi ce scrie pe el si cum arata ... rolleyes.gif poate totusi aveai de 400w

 

ca sa termin ..

 

 

ar mai fi si :

 

cinci : de DPF nu s-a comentat nimic la Bavaria , ca am inteles ca la masinile diesel care detin asa ceva , ar fi cam problematic dupa resoftare , drept urmare posesorul ajunge la metoda de a renunta la aceasta piesa ,scotand-o de pe masina si anuland-o din soft.. masina scotand fum dupa acest pas la schimbarea de trepte in forta, acel puf de fum :)

 

 

p.s. eu mi-am comandat niste oringuri de la MHS si ce sa vezi , au vazut stocul de la AB si mi-au zis ca unele din ele le au ei pe stoc si ca unele vor veni de la Automobile Bavaria pana seara.. :) deci , tot una si aceeasi marie ,dar cu alta , palarie.. thumbsup.png stiu , tu te refereai la BMW din Germania..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Nu, filtrul de particule nu va avea probleme cu softul BMW! Cu alt soft, nu as mai paria!

Pai, tu acum ai aflat ca Bavaria si MHS .....?:laugh: Cum ti-am spus, rupe-ti din programul princiar si coboara la Academie, printre muritori!:good:

 

Fireste ca ma refer la BMW AG; calculatoarele/softul se "scrie" la BMW AG, indiferent ce dealer si din ce tara europeana comanda! MHS doar MONTEAZA kit-ul pe masina, conform documentatiei tehnice!

Edited by c.sainz
Link to comment
Share on other sites

Nu spune pentru ca probabil pentru masina lui c.sainz sunt niste preturi preferentiale la MHS, asa incat daca si-ar dori si altii la fel, ar exista discutii :rolleyes: Edited by Schumi
Link to comment
Share on other sites

MHS doar MONTEAZA kit-ul pe masina

 

 

pei asa ceva avem noi , la capitolul mecanici...doar montatori..cand e vorba de ceva serios ,nimeni nu stie nimic.

 

Nu spune pentru ca probabil pentru masina lui c.sainz sunt niste preturi preferentiale la MHS, asa incat daca si-ar dori si altii la fel, ar exista discutii :rolleyes:

 

 

sa sti ca si la Bavaria, ca "anonim" poti negocia preturile, asta daca ai acest har, mai ales la manopera .. :) stiu caz cand dupa ce a zis un pret de 15 mil montaj pt un diferential(masina era deja in service AB) si i-a zis clientu ca isi ia masina si merge la altu' ca a gasit cu 5mil ,i s-a zis ca "lasa domne' ca-ti facem si noi pe 5 ".. foamete mare..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Asta e o abordare mai deosebita a conceptiei de ridicare a puterii motorului. Sunt sigur ca a sarit de mia de euro ce ai comandat tu [ si eu am cautat pentru 530d un kit de genul asta ]. Ai vrut sa ridici puterea , dar intr un mod cat mai sigur [ asta e de apreciat ]. Undeva se zicea de un castig de putere de 50 de cai , ca apoi cateva posturi mai incolo sa se spuna ca se vor ajunge la doar 200 de cai. De curiozitate , va aparea si o fisa dyno dupa modificarile aferente?
Link to comment
Share on other sites

IN SFARSIT, masina a iesit din service , de la MHS!! Vineri. Si, ca sa vad cum se "poarta" cu mine, am dus-o la mare, in Vama Veche.

Este cam ...alta masina!!! "Sare" mai rapid in ture, are cuplu muuult mai prezent , mai ales in treptele superioare (a3-a, ...a 6-a). In treapta a cincea, de la 120 km/h, accelereaza ca si cand pleaca de la 80!!! Se simte excelent! Acum chiar nu sunt diferente intre ea si 325D!

Consumul NU a scazut, fireste! Nici nu asteptam asa ceva! Am mers toata autostrada pe pilot automat, la 140km/h si consumul a fost 6%. Apoi, pana in VAma, cu depasiri, accelerari si frane (a fost un weekend aglomerat sper litoral), consumul a crescut pana la 6,5%. Dar, daca tii sa faci depasiri si accelerari puternice, consumul ajunge pe la 7,2% afara din localitate!

Oricum, sunt FOARTE MULTUMIT de masina! Nu regret deloc up-grade-ul! Este cea mai buna solutie!

 

Off: si, pentru iubitorii genului, o piesa a trupei TAXI scrisa in acest weekend si cantata la Folk You - Florian Pittis!

http://www.youtube.com/watch?v=jgeLo6rVTAM

Edited by c.sainz
Link to comment
Share on other sites

mai bine puneai poze cu noul volan. :)

 

 

 

O sa pun cand ...va veni!!! Deocamdata, raspunsul celor de la BMW AG a fost: "nu se stie cand , cum si daca se livreaza"!!!!:wacko: Parca au raspuns cei de la Dacia Pitesti!!! Nu stiu ce sa mai cred!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.