Jump to content

MY BMW


c.sainz

Recommended Posts

Acu sunt pe 17".

 

 

pt noi , asta mi se pare cifra norocoasa..dar e drept, sunt mai frumoase pe 19 ! mai ales modelul ala :thumbsup:

 

Pacat ca tre' sa vinzi masina din cauza vilbrochenului :D

 

 

eh, trebuia sa-l loveasca cineva .. eu m-am abtinut, recunosc :p

 

eu am un 3.5 in garaj....

 

 

diesel !? :)

Link to comment
Share on other sites

Didoi, nu vezi ca a mea e deja ...bruneta?

Gelu, sincer as fi luat modelul asta pe 18", dar nu se fabrica decat de la 19" in sus! Asa ca ....

Vreau sa le polishez integral. Si, cu distributia.... nu mi-ar strica un motor nou-nout! Desi, nici la 50k nu mi se pare batran!:thumbsup:

Mihai, merci!

Link to comment
Share on other sites

da...nu este al meu.il are cineva de vanzare la pret foarte bun daca ar fi sa il iau eu,doar ca mai bine schimb masina :)))))

 

 

eu zic ca e bataie mare de cap , dar oricum , daca era benzina era bataie tripla de cap :)..

 

si eu zic ca mai bine vinzi si iei alta, decat sa te complici

Link to comment
Share on other sites

Mircea, ai idee ce presupune schimbarea fetei la E90 cu una de E90M3?

In afara de bara, faruri, grile, capota?

Ce mai poate fi, radiatoare, pasaje roti, armaturi metalice, etc...?

iti spun eu....raman lonjeroanele si restul se schimba.in tara nu stiu care service poate face asta...decat sa lasi masina 3 luni la ei si sa comande cate o piesa pe rand...altfel nu se descurca.daca vrei iti dau mai multe detalii pe PM...eu m-am interesat si am renuntat la idee.

Link to comment
Share on other sites

Up la topic domnu' Sainz ca va intrebara baietii astia ceva p-aici.

 

On-topic.

Domne, asta, masina de care vorbim pe topicul asta, e prima cu motor "invalid", adeca cu 4 pistoane in loc de 6 care suna bine si nu suna a diesel ca la alte marci.

Am mers cu F10 cu motorul 2.0d de 184 de cai si in mod clar era un motor diesel, nerafinat si mai baga si ceva vibratii, am mers cu noul X3 si nu mi-a placut de nicio culoare, ma refer la acelasi motor in 4 cils. Ei, la negresa domnului Sainz motorul mergea super infundat (ca zgomot) si nu trada cu nimic ca-i lipsesc aia doi cilindri care l-ar fi facut un motor de BMW :p Si trage si bine micutul, chiar foarte bine... fix cat masina sa fie buna de joaca daca ai chef de mers sportiv.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc, D-rive! Ma bucur ca-ti place! (o fi de la distributia care sta sa cada?:laugh:)

Cred ca, daca ai grija de masina cum trebuie, motoarele de 2l sunt f bune. Adica, faci schimburile mai devreme decat scrie la carte, cu ulei de origine (asta, legat si de discutiile de pe topicul despre uleiuri!), daca o scoti macar la doua saptamani la drum intins nu vad sa apara probleme. (d-rive va poate spune ca, cel mai solicitant mod de lucru pentru un motor, este mersul in traficul urban!!).

 

Pe de alta parte, am ramas placut impresionat de ICS! Nu am mai fugit cu un X3 si nu ma asteptam sa traga si sa se comporte ca o limuzina!! Ma asteptam sa fie ca un SUV mai puternic; dar - daca nu ar fi inaltimea mai mare de la care privesti afara - ai crede ca esti intr-un 330xd ! Asta mi se pare o mare realizare a celor de la BMW!

 

Mmneg, in afara de coponentele care se vad, nu m-am interesat ce ar mai trebui schimbat; dar, voi vorbi cu cei de la MHS si-ti spun.

Link to comment
Share on other sites

d-rive..nu stiu ce doresti sa aberezi..dar, N47 este si pe F10 si pe X3 :rolleyes: ..sa nu crezi ca sainz are alt motor

Ma, eu sincer sa fiu am inteles ce zici tu dar e pacat ca tu nu ai inteles ce am zis eu.

Sa aberez ce? Am spus, tocmai ca mi se pare interesant ca motorul e acelasi, pe masina aia se aude si se comporta diferit. Acum ai inteles?

 

Ia si mergi cu masina si dupa aia o sa pricepi ce spun si o sa intelegi ca in afara de situatiile cand glumesc, in rest chiar e asa cum spun io. Si nu-mi place sa exagerez sau sa bag in ele sa para mai spectaculos.

Link to comment
Share on other sites

da ma, tocmai am recunoscut , motoru' lu' sainz este pa comanda speciala..

 

daca compari M47 cu N47 atunci da, este mai silentios..in rest..sa zici ce-ai zis tu..:rolleyes: ca un alt N47 este mai zgomotos...pai este foarte simplu dai toate capacele jos de pe motor de 5, X si 3-iaru lu' sainz (si acesta descoperit) si vedem care e mai silentios :rolleyes:

 

 

eu am ramas socat sa vad cum se aude motorul meu fara capace in interior si fara insonorizantul dintre bord si motor de sub filtru de polen..si tractoru se aude mai bine..dar cu capace suna interesant in interior si al meu , iar F10 am inteles ca este foarte bine antifonata ..deci mi se pare exclus sa se auda in seria 3 mai bine..dar :rolleyes:

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Gelule, crede-ma ca nu exagerez. Crede-ma ca o masina poate beneficia de un cumul de factori care sa puna mai bine in valoare acel motor.

Pe F10, l-am ascultat foarte atent, suna ca porcu si vibreaza.

 

Nu am afirmat ca motorul tau poate o fi chiar mai bun ca asta, nu inteleg de ce te-ai basicat asa tare... eu am facut comparatia cu alte modele de BMW cu acelasi motor. Nimic mai mult.

 

De ce esti asa Gelos, pe bune ca nu inteleg.

 

Da, in teorie si eu ma asteptam ca F10 sa fie mai bine antifonat decat e90 dar in acelasi timp am observat ca in functie de echipare, un BMW poate fi mai bine sau mai putin bine insonorizat.

 

Am mers cu X3 modest echipat si comparativ cu al meu care e spre varf de echipare, chiar si zgomotele la rulare sunt mai mari, deci masina e insonorizata mai putin bine. Ca sa iti spun asa, cu motorul oprit, zgomotele sunt mai puternice la aia decat la a mea.

Poate apari acum cu vreo duma cum ca masina mea si a lui sainz sunt speciale...

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

Si, chira si pe acelasi tip de masina, pot fi mici diferente! Asta-i tot!

 

 

atunci sa-i dam dracu de nemti , ca parca le faceau asemanatoare..nu ca la dacie , una intra intr-un fel in viteza, alta prinde alta viteza maxima si toate cele..calitate nemeasca..:rolleyes: ..bine , gata ! mint eu

 

 

De ce esti asa Gelos, pe bune ca nu inteleg.

 

este foarte simplu , dragul meu..si basicile te asigur ca nu sunt la mine..pai care sa fie motivul, tu zici ca acelasi motor se aude alfel pe alte modele bmw..ceea ce nu poate fi adevarat.

Link to comment
Share on other sites

...tu zici ca acelasi motor se aude alfel pe alte modele bmw..ceea ce nu poate fi adevarat.

Nimic mai adevarat.

Habar nu ai cat de multe chestii sunt diferite de la un model la altul... chiar si la masini teoretic identice. D-aia se cere serie de sasiu si nu doar cod motor si varianta de caroserie sau doar an de fabricatie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.