Jump to content

filtru sport(K&N) strica motoru?


e46bimmer

Recommended Posts

pai ti se pare ca in postul meu am zis ceva de bucuresti?nu totul se rezuma la micul paris

 

eu stau la tara :rolleyes:

 

chestia cu racingul am adus o in discutie tocmai pt a arata ca sistemele CAI nu sunt o inventie pt a fraieri sarmanii ignoranti care este :getlost:

 

Argumentele tale sunt 0.

 

S-au fĂŁcut mĂŁsurĂŁtori pe dyno (dacĂŁ nu cunoÂşti ce este, cautĂŁ pe google) Âşi nu s-a detectat nici o creÂştere de putere.

Eroarea dyno-ului este de 1-2%, deci poate exista o creÂştere teoreticĂŁ de 1-3 cp, ĂŽnsĂŁ creÂşterea respectivĂŁ nu se poate evidenĂžia ĂŽn nici un mod.

 

Aºa cã filtrele astea pe care tu le ridici pe un piedestal sunt niºte tâmpenii pentru oameni ignoranÞi ºi creduli.

 

Eu n-am zis nimic de nici o conspiraĂžie.

 

Pentru tine marketing-ul este o conspiraĂžie?

 

 

poate ti vad postul aia de la kn si te dau in judecata :laugh:

 

as fi curios atunci daca ai fi la fel de vehement

 

nu ridic nimic pe nici un piedestal,nu sunt nici ignorant nici credul tu in schimb esti prea autosuficient si ai impresia ca le stii pe toate.e doar o impresie

 

cat despre gugal,iti multumesc ca m ai luminat,fara tine eram pierdut :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Tocmai cĂŁ ei ar trebui daĂži ĂŽn judecatĂŁ pentru cĂŁ promit lucruri ireale.

 

Nu vĂŁd de ce m-ar da pe mine ĂŽn judecatĂŁ, ai noĂžiuni minime de drept?

 

Când vãd posturi scrise cu multã convingere, dar cu argumente 0, spun lucrurilor pe nume. Nu e aroganÞã ci realism.

 

SĂŁ fie primit!

Link to comment
Share on other sites

ma faci sa rad.da chiar am studii in domeniu.

 

cat despre argumente,accepti doar ce ti convine tie.nu poti avea un dialog cu o persoana care respinge din start alte opinii

 

oricat m ar incanta un meci de tenis la ora asta,trebuie sa zic pas.am chestii mai interesante de facut

Link to comment
Share on other sites

PĂŁi dacĂŁ ai studii ĂŽn domeniu, pe ce bazĂŁ m-ar putea da ĂŽn judecatĂŁ K&N pentru opinia mea exprimatĂŁ pe un forum?

Studii de drept au ºi unii care lucreazã va vânzãtori la aprozar.

 

Tu n-ai dat argumente, n-am ce accepta.

Ai fĂŁcut dar niÂşte afirmaĂžii. Pe scurt: "DacĂŁ filtrele sport se folosesc la curse, clar sunt bune". Ăsta e singurul tĂŁu argument.

Link to comment
Share on other sites

Eu afirm doar pe baza a ce am eu pe masina.

K&N in cutia originala a masinii de mai bine de 50-60 de mii de km, la multele modificari ce le-a suportat motorul meu, de la admisie, la axe cu came schimbate, eu am observat ca motorul respira mai bine, se simte mai bine cu filtru asta dupa 5000rpm, decat cu cel stoc, nu as afirma niciodata ca acest feeling este si palpabil ca si CP, nu am masurat.

Pe de alta parte, cu filtrul stoc, am mai mult cuplu, mai de jos...asta chiar se simte.

 

Am vrut sa iau un kit de inductie 57i, insa nu cred ca merita $$, facand acelasi lucru ca si cel ce il am pe masina.

Avand in vedere ca, curatarea acestui filtru, spalarea lui, necesita o mare atentie, este clar ca sunt sanse sa nu se faca bine, sa pui prea mult ulei, prea putin, de aici rezulta debitmetre duse, etc.

Eu m-am riscat sa pun debitmetru nou, OE si nu am niciun fel de probleme cu el, cu toate ca inaintea lui e K&N.

Am luat masurile la compresie si nu am observat nimic suspect dupa multi km in acelasi praf, in acelasi infectie in care circulam toti.

Link to comment
Share on other sites

esti prea nervos.reluam altadata.spre informarea ta,era o ironie chestia cu judecata.vad ca o iei de buna.

 

tu esti in schimb esti foarte convins cand afirmi ca, compania KN PROMITE LUCRURI IREALE.as fi mai rezervat pe un forum public

 

cat despre studii si aprozare,nu ma identific,in schimb am impresia ca unii dintre noi vor trebui sa depaseasca candva si stadiul de studii eterne si sa intre in viata reala

 

pai cefi ti se pare ca eu vorbeam de filtre de 150 ron? :pinch:

Link to comment
Share on other sites

Nu prea reuÂşeÂşti sĂŁ fii ironic, pe de altĂŁ parte eu nu sunt nervos deloc.

 

Atâta timp cât ei se laudã cu creºteri de putere, dar pe dyno-uri din America nu s-a putut detecta nici o creºtere de putere, este evident cã reclama lor e mincinoasã.

 

CĂŁ e posibil sĂŁ creascĂŁ puterea ĂŽn cazul unei maÂşini primitive cu o admisie prost conceputĂŁ, nu m-aÂş mira.

 

Pe de altĂŁ parte, ei nu spun asta, ei spun cĂŁ filtrele lor cresc puterea, deci la modul general.

 

Nu vĂŁd de ce aÂş fi rezervat.

Pe un forum public poĂži sĂŁ-Ăži exprimi opinia. De ce nu eÂşti tu rezervat?

 

Pãi tu vorbeºti de drept ºi dat În judecatã, iar apoi spui cã erai ironic. E adevãrat cã ironia subtilã nu e la Îndemâna oricui.

Link to comment
Share on other sites

da,vad ca ti ai revenit,noaptea este un sfetnic bun...

 

tu iei de bune toate chestiile care apar pe net?

 

sustii ca un CAI de calitate nu aduce cresteri de putere masurabile?te descalifici singur dar e parerea ta...

 

referitor la ironii,intr adevar nu sunt la indemana oricui,dar si mai putini reusesc sa le perceapa fara ajutor :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Nu mi-am revenit deloc, sunt un om consecvent ĂŽn atitudini Âşi mentalitate.

 

Mai bine revii tu la realitate.

 

Topicul ĂŁsta se numeÂşte cold air intake sau filtru sport?

Cold air intake este o admisie completĂŁ, nu doar un filtru.

 

Nu Âştiu dacĂŁ mĂŁ descalific sau nu, dar pe tine cine te recomandĂŁ? :laugh:

 

Te asigur cĂŁ n-am nevoie sĂŁ mĂŁ ajute nimeni sĂŁ ĂŽnĂželeg sau sĂŁ sesizez o ironie, pur Âşi simplu tu n-ai talentul acesta, asta e viaĂža.

Link to comment
Share on other sites

ce admisie completa?filtrul sport este pus in valoare de un sistem de tragere a aerului rece din afara compartimentului motor

 

hai sa n o mai dam pe dupa cires

 

cefi esti binevenit.dar vorbesc serios,acum ca l am la mana iti fac un pret bun...garantat face minuni :Devil:

Link to comment
Share on other sites

Din experienta, filtrul K&N nu pot zice ca da cai in plus (poate da vreo 2 magari) dar ajuta in turatii si la sunet... cat despre mizerie in motor e mai putin probabil (dar deloc imposibil mai ales in Bucuresti) daca este intretinut corespunzator.

 

Pe de alta parte un kit K&N sportiv necesita si o evacuare pe masura (ce intra trebuie sa si iasa)

 

Intradevar K&N-ul nu este recomandat pe masinile care fac multi km pe autostrada, in rest pot spune ca dupa 6000 km cu un K&N peretii debimetrului erau luna (verificare facuta cu tampoane de vata si betisoare de urechi :D)

Link to comment
Share on other sites

ce admisie completa?filtrul sport este pus in valoare de un sistem de tragere a aerului rece din afara compartimentului motor

 

hai sa n o mai dam pe dupa cires

E clar că nu prea înţelegi fenomenul.

Cold air intake nu reprezintă doar un filtru. Caută pe net şi vei vedea mai bine.

 

Tu de unde crezi că-şi trage admisia stock aerul?

 

valabil si invers.nici tu n ai baut o bere cu mine ca sa ti dai cu parerea

 

Eu mi-am spus părerea doar despre capacitatea ta de a face ironii, nu despre persoana ta în general, aşa cum ai încercat tu să o faci la adresa mea.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

cu adevarat asta credeam. :pinch:

 

si ca o concluzie,daca tu ai pe masina filtru stock inseamna ca filtrul sport e de rahat.

 

daca aveai filtru sport,situatia era mai nasoala...filtrul stock era de rahat :blink:

 

eu personal cred ca ambele sunt bune :sleep:

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut acest tip de filtru pe 3 masini.

 

vechiul bmw 320d si 2 Mitsubishi lancer evolution.

 

Performantele nu se traduc neaparat printr-un rezultat dyno, ci printr-o admisie mai rapida, daca este realizat si tot traseul de admisie cum am la Mitsubishi deja e alta poveste si filtrul chiar face diferenta.

 

Dupa parerea mea , daca este uns cum trebuie si curatat traseul de admisie destul de des , nu vor fi probleme.

 

Exista sanse mai mari de depuneri pe clapeta de acceleratie datorita unui flux mai "murdar" ca sa-i spun asa.

 

De asemenea ,trebuie luata in vedre si zona geografica, la oras va fi cu 50% mai mult praf decat la munte sa spunem.

 

Totul tine de ceea ce faci cu el ,filtrul simplu schimba doar sunetul,traseul complet face diferenta.

Link to comment
Share on other sites

cu adevarat asta credeam. :pinch:

 

si ca o concluzie,daca tu ai pe masina filtru stock inseamna ca filtrul sport e de rahat.

 

daca aveai filtru sport,situatia era mai nasoala...filtrul stock era de rahat :blink:

 

eu personal cred ca ambele sunt bune :sleep:

Nu-i adevărat, eu nu gândesc aşa.

 

Am văzut ce efecte au filtrele sport pe maşinile unor amici.

 

Sunet un pic mai gros, dar atât.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut acest tip de filtru pe 3 masini.

 

vechiul bmw 320d si 2 Mitsubishi lancer evolution.

 

Performantele nu se traduc neaparat printr-un rezultat dyno, ci printr-o admisie mai rapida, daca este realizat si tot traseul de admisie cum am la Mitsubishi deja e alta poveste si filtrul chiar face diferenta.

 

Dupa parerea mea , daca este uns cum trebuie si curatat traseul de admisie destul de des , nu vor fi probleme.

 

Exista sanse mai mari de depuneri pe clapeta de acceleratie datorita unui flux mai "murdar" ca sa-i spun asa.

 

De asemenea ,trebuie luata in vedre si zona geografica, la oras va fi cu 50% mai mult praf decat la munte sa spunem.

 

Totul tine de ceea ce faci cu el ,filtrul simplu schimba doar sunetul,traseul complet face diferenta.

 

 

 

subscriu.o parere de bun simt.cred ca cei care au folosit,folosesc si vorbesc din proprie experienta pot face o comparatie obiectiva intre avantaje si dezavantaje.

 

mai putin cei care n au folosit in viata lor si vorbesc din auzite sau vazute pe nu stiu unde

 

fiecare are dreptul la opinie dar nu la verdicte mai ales daca vorbeste din afara

Link to comment
Share on other sites

subscriu.o parere de bun simt.cred ca cei care au folosit,folosesc si vorbesc din proprie experienta pot face o comparatie obiectiva intre avantaje si dezavantaje.

 

mai putin cei care n au folosit in viata lor si vorbesc din auzite sau vazute pe nu stiu unde

 

fiecare are dreptul la opinie dar nu la verdicte mai ales daca vorbeste din afara

 

Tu pe ce maÂşinĂŁ ai sesizat mari avantaje ale filtrelor sport?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.