Jump to content

filtru sport(K&N) strica motoru?


e46bimmer

Recommended Posts

Vrei sa zici ca masina ta, masurata cu accelerometru, scoate dupa dupa 14 ani de uzura, tot timpul dat de producator?

 

Pai timpul oficial e 7.4-7.6 intre timp s-a mai "fecundat" herghelia si au mai iesit niste manji pana la 6.8.:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dacă tot nu ştiai treaba cu motoarele, mai bine zici Mea Culpa şi-ţi vezi de bogăţia şi şmecheria ta.

 

Pai arata-ne si noua o poza cu G-tech-u cu alea 6.8 secunde.

Bine ca nu ai cutie manuala ca dadeai fum la 540i si M5-uri cu basme din astea.:Devil:

 

Pe tine nu te mai bag în seamă.

Dacă nu ai pic de respect, nu văd de ce aş avea un dialog cu tine.

 

Ţi-am dat argumente, tu nici măcar nu ştiai că M62 are şi o variantă TU.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Aveam impresia ca e 97', acum am vazut exact.

 

Mi se pare aberant ca tu crezi in chestia asta, mai ales ca orice motor, oricat de bine ar fi fost intretinut de la primul la ultimul propietar, tot capata uzura si pierde din putere, simtindu-se si mai bine pe automate asta, dar acum tu stii.

Link to comment
Share on other sites

Cutia a fost recondiţionată cu piese noi şi originale.

 

Chestia asta pe care o spui tu e foarte relativă.

 

Pierderile alea de putere sunt influenţate de foarte multe lucruri.

 

Este adevărat că nu trăgea la fel când am cumpărat-o, însă uzura despre care vorbeşti, mai ales la o maşină de genul ăsta, nu e influenţată doar de motor.

Motorul poate fi în stare foarte bună şi după 10 ani, dar senzorii gen sondele lambda, bobinele şi alte piese de genul ăsta pot influenţa enorm performanţele, chiar dacă, la prima vedere, maşina trage ok.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ tot nu Âştiai treaba cu motoarele, mai bine zici Mea Culpa Âşi-Ăži vezi de bogĂŁĂžia Âşi Âşmecheria ta.

 

 

 

Pe tine nu te mai bag ĂŽn seamĂŁ.

DacĂŁ nu ai pic de respect, nu vĂŁd de ce aÂş avea un dialog cu tine.

 

Þi-am dat argumente, tu nici mãcar nu ºtiai cã M62 are ºi o variantã TU.

 

Pai dovedeste ca scoti 6.8 si si imi cer scuze public ca am indraznit sa-l contrazic pe majestatea sa Ciupi. 14 cai nu prea dau 0.6-0.8 secunde diferenta la masini, oricum ai lua-o.

Un 540 i automat (adica vreo 900 cm peste) scoate 6.5 :good:

Link to comment
Share on other sites

N-am ce să-ţi mai dovedesc, ţi-am dovedit deja că nu ştii despre ce vorbeşti din moment ce ai făcut afirmaţia cu privire la motor.

 

Nu stau să demonstrez nimic nimănui pe net, pur şi simplu nu mă interesează părerea ta.

 

Oricum cei mai mulţi nu apreciază maşinile altora, se cred cei mai deştepţi, maşinile altora sunt nişte cazane, ştiu ei tot deşi nu ştiu pe ce lume trăiesc măcar.

Sunt obişnuit cu chestiile astea şi nu am chef de discuţii inutile.

 

Dacă tu crezi că maşina mea trage ca un Logan, să ştii că trage chiar ca un Oltcit.

 

Spune unul că un E34 525i face un E39 535i doar pentru că are filtru sport şi evacuare, ceea ce reprezintă o inepţie aproape incredibilă, însă nimeni nu bagă asta în seamă si mulţi încearcă să se ia de performanţele maşinii mele deşi nici nu ştiu ce motor are de fapt.

 

Hai ca deja o dai in basme.

Motorul e identic si la putere si la cuplu din 96-2003 iar pe pre-facelift scoate 7.4 cu automata, pe facelift 7.6( probabil e mai grea).

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Este adevărat că nu trăgea la fel când am cumpărat-o,...... dar senzorii gen sondele lambda, bobinele şi alte piese de genul ăsta pot influenţa enorm performanţele, chiar dacă, la prima vedere, maşina trage ok.

Corect, dar de la a avea performante mai bune decat atunci cand ai cumparat-o si pana a afirma ca e la fel ca din fabrica este distanta lunga. Sincer poti sa zici ca scoate 0-100 si in 3 secunde, nu ma deranjeaza, eu doar am ceva cu afirmatia facuta legata de uzura (sau mai bine zis lipsa ei in cazul tau) motorului si performantele generate.

 

Pe oricine intrebi, preferabil sa fie si pe domeniu sa iti dea un raspuns corect, iti zice acelas lucru. Dupa cativa ani, orice intretinere a masini, oricat de excesiva, tot duce la pierderi de putere (mica sau mare, dar tot exista).

 

 

Legat de afrmatia lui sly, eu pot pune pariu ca zis exact ca Ciupanezu

Este adevărat că nu trăgea la fel când am cumpărat-o

adica i-a imbunatatit performantele avute la momentul achizitionarii, dar marire de putere si alte chesti sunt fabule, cel putin la datele date de el. Nu zic ca nu se poate.
Link to comment
Share on other sites

N-am ce sĂŁ-Ăži mai dovedesc, Ăži-am dovedit deja cĂŁ nu Âştii despre ce vorbeÂşti din moment ce ai fĂŁcut afirmaĂžia cu privire la motor.

 

Nu stau sĂŁ demonstrez nimic nimĂŁnui pe net, pur Âşi simplu nu mĂŁ intereseazĂŁ pĂŁrerea ta.

 

Oricum cei mai mulĂži nu apreciazĂŁ maÂşinile altora, se cred cei mai deÂştepĂži, maÂşinile altora sunt niÂşte cazane, Âştiu ei tot deÂşi nu Âştiu pe ce lume trĂŁiesc mĂŁcar.

Sunt obiÂşnuit cu chestiile astea Âşi nu am chef de discuĂžii inutile.

 

DacĂŁ tu crezi cĂŁ maÂşina mea trage ca un Logan, sĂŁ Âştii cĂŁ trage chiar ca un Oltcit.

 

Acum o dai in frustrari si atacuri la persoana, cand faci afirmatii pe care nu le poti dovedi. Te bazezi pe faptul ca daca ti-ai petrecut jumatate din viata pe forum, tot ce spui trebuie luat de bun, daca te contrazice cineva repede o dai in basme cu "vanusu care face diferenta".

 

Vezi ca tu erai mai sus ala care privea de sus posesorii de e34 (citeste ce ai scris in paginile precedente) , eu n-am nimic cu nimeni si nu cred ca o sa gasesti nici un flame facut de mine in 800 de posturi. Pur si simplu iti place sa exagerezi si cand trebuie sa dovedesti o dai in povesti cu vanosi si accelerometre.

Link to comment
Share on other sites

Tu eşti primul care a jignit, nu te mai victimiza.

Nu mi-am petrecut deloc juma de viaţă pe forum, dar aşa e când n-ai alte argumente, o dai în jigniri ieftine.

 

Eu am zis de vanos, nu de vanus, iar faptul că un motor are vanos şi are şi putere în plus, nu duce automat, în mod logic, la performanţe mai bune?

Dacă varianta de 231 cp face suta în 7.4, nu e logic că motorul de 245 cp pe aceeaşi caroserie trebuie să ducă la performanţe un pic mai bune?

Eu vorbesc pe bază de logică, nu spun că e aşa pentru că zic eu.

 

Nu privesc deloc de sus posesorii de E34, asta e o altă aberatie sinistră debitată de tine.

Am un mare respect pentru E34, e o maşină foarte mişto, însă să spui că un E34 525i e aproape ca un E39 535i e o inepţie.

Eu doar asta am spus, nu am privit de sus pe nimeni.

 

Corect, dar de la a avea performante mai bune decat atunci cand ai cumparat-o si pana a afirma ca e la fel ca din fabrica este distanta lunga. Sincer poti sa zici ca scoate 0-100 si in 3 secunde, nu ma deraneaza, eu doar am ceva cu afirmatia facuta legata de uzura (sau mai ne zis lipsa ei in cazul tau) motorului si performantele generate.

 

Pe oricine intrebi, preferabil sa fie si pe domeniu sa iti dea un raspuns corect, iti zice acelas lucru. Dupa cativa ani, orice intretinere a masini, oricat de excesiva, tot duce la pierderi de putere (mica sau mare, dar tot exista).

 

Legat de afrmatia lui sly, eu pot pune pariu ca zis exact ca Ciupanezu adica i-a imbunatatit performantele avute la momentul achizitionarii, dar marire de putere si alte chesti sunt fabule.

 

Nu e deloc.

Uzura nu este aceeaşi pentru orice maşină de 13 ani, poate a fost cândva segmentat motorul, n-am de unde să ştiu.

Ideea e că maşina e în stare tehnică aproape perfectă şi trage exact cum am spus.

 

Normal că o maşină se uzează, dar uzura poate fi înlăturată schimbând piese. Eu am făcut asta.

 

Că ne-am uitat toţi la Top Gear şi am văzut că maşinile pierd putere, da, aşa e, însă nu trebuie generalizat.

Cu alte cuvinte, nu sunt toate maşinile întretinute la fel, nu sunt toate maşinile în aceeaşi stare.

O maşină poate trage aproape ca de fabrică dacă piesele uzate sunt schimbate.

Şi cum am spus, poate că motorul meu a fost recondiţionat sau schimbat, chiar n-am idee.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

Spune unul cĂŁ un E34 525i face un E39 535i doar pentru cĂŁ are filtru sport Âşi evacuare, ceea ce reprezintĂŁ o inepĂžie aproape incredibilĂŁ, ĂŽnsĂŁ nimeni nu bagĂŁ asta ĂŽn seamĂŁ si mulĂži ĂŽncearcĂŁ sĂŁ se ia de performanĂžele maÂşinii mele deÂşi nici nu Âştiu ce motor are de fapt.

 

 

ineptia incredibila iti apartine

 

spune unul p aici ca filtrele sport sunt niste inselatorii de marketing,ca n au nici un sens si nici un rezultat practic,asta ca sa te parafrazez

 

eu n am afirmat niciunde ca te fac,ci doar ca intre e39 535 automat si e34 525 i modificat nu e mare diferenta la o accelerare pe 400 sa zicem,cel putin nu de genul SPULBERARI.

 

de la afirmatiile tale a pornit totul,n ar trebui sa te ataci ca nu ti face bine

Link to comment
Share on other sites

Tu eÂşti primul care a jignit, nu te mai victimiza.

Nu mi-am petrecut deloc juma de viaÞã pe forum, dar aºa e când n-ai alte argumente, o dai În jigniri ieftine.

 

Eu am zis de vanos, nu de vanus, iar faptul cĂŁ un motor are vanos Âşi are Âşi putere ĂŽn plus, nu duce automat, ĂŽn mod logic, la performanĂže mai bune?

DacĂŁ varianta de 231 cp face suta ĂŽn 7.4, nu e logic cĂŁ motorul de 245 cp pe aceeaÂşi caroserie trebuie sĂŁ ducĂŁ la performanĂže un pic mai bune?

Eu vorbesc pe bazĂŁ de logicĂŁ, nu spun cĂŁ e aÂşa pentru cĂŁ zic eu.

 

Nu privesc deloc de sus posesorii de E34, asta e o altĂŁ aberatie sinistrĂŁ debitatĂŁ de tine.

Am un mare respect pentru E34, e o maÂşinĂŁ foarte miÂşto, ĂŽnsĂŁ sĂŁ spui cĂŁ un E34 525i e aproape ca un E39 535i e o inepĂžie.

Eu doar asta am spus, nu am privit de sus pe nimeni.

 

M62TUB35 a fost folosit din 1998-2003 avand aceeasi putere 245hp /345 nm, deci si pe non-facelift - facelift.

Eu nu m-am referit la M62B35 (1996-1997) , pentru ca aveam impresia ca masina ta e 98. N-am gasit nicaieri sa scrie ca M62B35 face suta in 7.4 , probabil e mai mult.

e39 535i facelift (2001-2003) automat e dat cam la 7.6 iar prefacelift-ul (98-2000) la 7.4 ( probabil e mai usoara).

Deci chiar daca ai schimbat tu M62B35 cu M62TUB35 mai jos de 7.4 ( cat face pre-facelift-ul cu motorul asta) n-are de unde sa faca.

 

Contrazice-ma cu argumente si spune-mi unde gresesc ?

 

La afirmatia cu viata pe forum, ori esti prea tanar, ori petreci prea mult timp pe forum, ca astea ar fi variantele.:laugh:

 

P.S. Observa ca nu m-am bagat in conflictul tau 535i vs E34 525. Pe mine m-au deranjat alea 6.8 secunde.

Link to comment
Share on other sites

Hai să nu o dăm la întors.

Ai scris clar că e acelaşi motor din '96 până în 2003.

Nu sunt atât de prost să fiu dus de nas atât de uşor. Poate cu alţii îţi merge, cu mine nu.

 

E39 535i cu motor M62B35 face suta în 7.4 secunde, aşa scrie în manualul de prefacelift.

 

Nu am schimbat nimic, pur si simplu maşina e echipată din fabrică cu respectivul motor.

 

Greşeşti pentru că nu înţelegi sau nu vrei să înţelegi că dacă pui pe caroseria de prefacelift (1574 kg) motorul de 245 cp (M62TU), în mod automat trebuie să existe performanţe mai bune decât cu M62B35, adică varianta de 231 cp pe aceeaşi caroserie.

 

Îţi doresc să ai măcar la fel de multe distracţii câte am eu în această viaţă.

Pe forum doar stau dimineaţa şi seara, în rest stau prin oraş, aşa că te-ai cam înşelat.

Oricum mi se pare deplasat să stai să vezi cât intră X pe un forum.

Din punctul meu de vedere, poţi să-ţi petreci întreagă viaţă pe forumuri sau să nu intri niciodată, e doar treaba ta.

 

Nu văd de ce ar trebui să te deranjeze.

 

ineptia incredibila iti apartine

 

spune unul p aici ca filtrele sport sunt niste inselatorii de marketing,ca n au nici un sens si nici un rezultat practic,asta ca sa te parafrazez

 

eu n am afirmat niciunde ca te fac,ci doar ca intre e39 535 automat si e34 525 i modificat nu e mare diferenta la o accelerare pe 400 sa zicem,cel putin nu de genul SPULBERARI.

 

de la afirmatiile tale a pornit totul,n ar trebui sa te ataci ca nu ti face bine

Îmi pare rău, dar cum ţi-am zis anterior, nu ştii pe ce lume trăieşti.

 

Peste o secundă diferenţă pe hârtie duce la o diferenţă mare pe stradă.

 

Păi nu, n-au nici un sens.

Doar tu şi copiii nu sunteţi de acord.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

aberezi.

 

n ai nici un argument.

 

iti iei jucariile si pleci.

 

cred ca nu te ai dat in viata ta pe 400 de metri.

 

habar nu ai despre ce vorbesti

 

datele hartiei n au nici o relevanta intr o cursa

 

apar mai multi factori printre care si cel din spatele volanului

 

intri in niste chestii care clar te depasesc

 

habar nu ai ce inseamna niste modificari la masina

 

noapte buna

Link to comment
Share on other sites

Tocmai că tu n-ai dat nici un argument, eşti chiar infantil în afirmaţii.

 

Nu am plecat nicăieri.

 

M-ai provocat, da? Dacă tot m-ai provocat, te aştept cât de curând să vezi exact cum stă treaba în viaţa reală, pe forumuri e uşor să spui inepţii.

 

Cum să nu aibă datele tehnice ale maşinii nici o relevanţă? E clar, te crezi cine ştie ce mare centaur al curselor ilegale, asul volanului.

Vezi că pe 4tuning e căutare mai mare decât aici.

 

Tu habar nu ai. Am spus despre viteza gazelor care poate fi influenţată de mai mulţi factori, inclusiv de volumul secţiunilor de curgere, adică de diametrul evacuării, dar s-a cam făcut linişte.

Ştiai că dacă diametrul evacuării e prea mare, pierzi cuplu? Probabil că nu, filtrele sport đă putere, frăţie.

Dacă tot nu ai argumente, vezi-ţi de treabă.

Argumentul tău unic este: "M-am dat la curse, sunt şmecher. Am avut maşini cu filtru sport, sunt şmecher. Te fac, să moară mama!"

 

Cam astea sunt argumentele tale, scrise într-un mod ironic şi grosier.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

@Ciupi

 

535i automat din 1996 cu M62B35 - 7.7 sec

535i manual din 1996 cu M62B35 - 7.0 sec

535i automat din 2002 cu M62TUB35 - 7.6 sec

535i manual din 2002 cu M62TUB35 - 6.9 sec

 

Deci de unde ti-a dat tie 6.8 sec 0-100 ? Varsta masinii nu o luam in considerare ...

 

LE.

 

535i pre-facelift automat - 1700 kg

535i facelift automat - 1730 kg

 

Cam greu ca 30 kg sa-ti dea o diferenta de 0.8 secunde

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

vad ca esti la curent cu exprimarile manelistice

 

dai dovada de multa frustrare si ipocrizie

 

nu te am jignit cu nimic si vad ca alte argumente iti lipsesc cu desavarsire

 

mai lasa ma cu 4tunning ca asta nu e forumul tau personal

 

nu mai incerca s o dai in inteligente cu mine pt ca mai ai de crescut

Link to comment
Share on other sites

Nu văd de ce aş fi frustrat.

Lansezi provocări şi apoi dai bir cu fugiţii.

 

Ţi-am dat n argumente, nu e vina mea că nu le poţi înţelege.

 

Mergi pe 4tuning, acolo sunt cei ca tine.

 

Nu prea se vede asta.

Inteligenţa şi cultura nu prea au legătură cu vârsta.

 

@DSF: E39 535i prefacelift cu M62TUB35 ai găsit? Înţelegi ideea că facelift-ul e mai greu?

Renunţă la polemica asta, ştiu mai bine decât tine şi decât carfolio ce performanţe are maşina mea, plus că am explicat logic de ce trage aşa.

Oricum nu vei găsi specificaţii tehnice pentru maşina mea, am căutat eu foarte mult şi n-am găsit nimic oficial.

Nu au făcut un manual special deşi au pus motorul respectiv sau cel puţin nu l-am găsit eu pe net.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

n ai vrea sa fac 500 de km doar sa ti dovedesc tie ceva?

 

stai linistit ca nu dau inapoi

 

tu mi spui mie de viata reala?

 

habar nu ai ce inseamna asta.nu mai incerca sa tii lectii de viata si morala oricui,mai ales daca n ai dovedit nimic

 

ce vrei sa spui cu afirmatia ca cei ca mine sunt pe nu stiu unde?

Link to comment
Share on other sites

Vrei să postez o poză cu talonul să vezi că scrie 1574 kg?

Pui pariu ca si la un 520 din acelasi an tot atata scrie ?

Stiu site-ul ala nu e de incredere, de aia il citai tu la greu.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

@sly06: Poate ai drum în Bucureşti, nu special pentru mine.

 

Da, normal. Observ că nu prea eşti conectat la realitate dacă ai impresia că E39 535i e cam acelaşi lucru ca E34 525i cu filtru sport şi evacuare. Dacă erau lucrurile aşa simple, nu mai avea nimeni motoare mari, îşi puneau toţi filtre sport şi evacuări.

 

Nu ţi-am tinut nici o lectie de morală, oricum ar fi inutil.

 

Acolo e adevăratul cult al filtrului sport, al tobei sport şi al puterii date de eleronul montat pe portbagaj.

 

Pui pariu ca si la un 520 din acelasi an tot atata scrie ?

Stiu site-ul ala nu e de incredere, de aia il citai tu la greu.

 

Nu scrie la fel. Chiar am un amic cu un E39 520i din '98 şi n-are aceeaşi greutate.

Nu sunt ăştia de la RAR nişte genii, dar datele de genul ăsta nu sunt greşite.

E mai de încredere talonul decât carfolio, să fim serioşi.

 

Site-ul e orientativ.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

@sly06: Poate ai drum în Bucureşti, nu special pentru mine.

 

Nu scrie la fel. Chiar am un amic cu un E39 520i din '98 şi n-are aceeaşi greutate.

Nu sunt ăştia de la RAR nişte genii, dar datele de genul ăsta nu sunt greşite.

E mai de încredere talonul decât carfolio, să fim serioşi.

Site-ul e orientativ.

 

1574 kg la 535i :laugh:

 

bmw.jpg

 

Probabil mai ai manualul original , vezi ce scrie acolo daca e la fel ca in talon. De obicei la rar se ia o greutate standard a modelului gol. In manual e kerb weight care cam corespunde cu carfolio.

P.S. Options not included. Se duce in 1800 kg cu optiuni.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

sarcasmul nu e una din calitatile tale.demagogia insa o duci la rang de arta

 

nu ma regasesc in caracterizarea ta,daca ai putin bun simt te uiti putin la masina ca e pe forum si dupa aia mi zici de eleroane si alte aberatii

 

3,5 e motor mare la tine?atunci 4,4 si cutie manuala cum ti se pare?

 

probabil ca si la ala gaseai ceva de comentat...

 

in fine,ai o masina perfecta,neintrecuta,FILTRU STOCK,iar tu esti un reper moral,de inteligenta si intelepciune documentata.

 

respectele mele

Link to comment
Share on other sites

Bine. Hai pa!

EÂşti prea odihnit pentru mine, mi-e Âşi somn.

 

P.S: Da, un motor de 3.5 litri e un motor mare dupĂŁ standardele celor mai mulĂži.

 

1574 kg la 535i :laugh:

 

post-5623-0-07554200-1302646637_thumb.jpg

 

Probabil mai ai manualul original , vezi ce scrie acolo daca e la fel ca in talon. De obicei la rar se ia o greutate standard a modelului.

 

Nu vãd nimic de râs, e foarte posibil oricum.

Ăla e manualul de America.

 

Nu e adevĂŁrat, am avut Âşi E39 525d Âşi scria o altĂŁ greutate.

 

Nu sunt atât de idioÞi la RAR.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.