Jump to content

filtru sport(K&N) strica motoru?


e46bimmer

Recommended Posts

Bine. Hai pa!

Eşti prea odihnit pentru mine, mi-e şi somn.

 

P.S: Da, un motor de 3.5 litri e un motor mare după standardele celor mai mulţi.

 

 

 

Nu văd nimic de râs, e foarte posibil oricum.

Ăla e manualul de America.

 

Nu e adevărat, am avut şi E39 525d şi scria o altă greutate.

 

Nu sunt atât de idioţi la RAR.

 

Stiu la americani e fierul mai greu, plasticul cantareste dublu , etc ...

Vezi cat scrie la tine in manual atunci ...

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

În nici un caz, însã normele de siguranþã sunt altele, maºinile trebuie sã respecte alte standarde. :)

 

Nu ĂŽl am.

 

Evident, evident iar un 535i e mai usor ca un 528i , asta se stie.

Cred ca am eu manual de pre-facelift european, il caut maine si postez.

Link to comment
Share on other sites

Sunt motoare diferite, iar ăla e 528i de America.

M62 e Alusil, M52 e Nikasil.

 

Discuţia asta mă plictiseşte.

 

Stiu si ala e un fel de titanium, cantareste de 2 ori mai putin. Nu ca nu s-ar fi renuntat la Nikasil pe 528 de prin 98.

Stiu ca te plictiseste, dar te-ai bagat singur in ea. Cam greu de dovedit ca 30 kg dau 0.8 secunde performanta.

 

P.S. daca ma pun si caut diferentele de densitate sau greutate specifica intre Alusil si Nikasil si vezi ca nu e mare diferenta , ce mai zici ?:laugh:

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

30 kg după carfolio, nu în realitate.

 

Eu am înţeles că te plictiseşti, dar tu parca râdeai de mine că n-am viaţă.

 

Motorul de 528i cu siguranţă e mai uşor decât cel de 535i, dar asta nu înseamnă că manualul de US e relevant în discuţie.

 

În plus, chiar nu ai altă treabă?

 

Oricum o dai, maşina mea tot în 6.8-7 secunde face suta, adică sub ceea ce spui tu.

 

Puterea aia în plus pe caroseria de prefacelift trebuie să se simtă.

Inclusiv vanusul sau anusul, ce-ţi place ţie mai mult.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

30 kg dupĂŁ carfolio, nu ĂŽn realitate.

 

Eu am ÎnÞeles cã te plictiseºti, dar tu parca râdeai de mine cã n-am viaÞã.

 

Motorul de 528i cu siguranÞã e mai uºor decât cel de 535i, dar asta nu Înseamnã cã manualul de US e relevant În discuÞie.

 

În plus, chiar nu ai altã treabã?

 

Oricum o dai, maÂşina mea tot ĂŽn 6.8-7 secunde face suta, adicĂŁ sub ceea ce spui tu.

 

Puterea aia ĂŽn plus pe caroseria de prefacelift trebuie sĂŁ se simtĂŁ.

Inclusiv vanusul sau anusul, ce-Ăži place Ăžie mai mult.

 

Daca mai trec vreo 2-3 ani poate face suta in 4-5 secunde, ca la tine totul e posibil.

Tu erai ala cu 30.000 posturi pe aici , nu eu. Altii mai trebuie sa mai si munceasca , masinile costa, nu merge la toata lumea cu "Tati , da si mie te rog 200 euro ca iar s-a bulit debitmetru si rade lumea pe forum de mine ca scot peste 7 secunde ":smile:

E cam nepotrivit sa vorbesc pe aici cu tine de "vanus sau anus" pentru ca se pedepseste coruperea de minori si pana nu faci scan la buletin, n-am curaj ca sunt om cu frica lui Dumnezeu.

Link to comment
Share on other sites

Banii sunt la mine, stai liniştit, puişor. :)

 

Nu voi anunţa niciodată pe forum dacă am loc de muncă sau altă ocupaţie, nu e treaba ta sau a altcuiva cu ce mă ocup eu.

 

Am 24 de ani, tu ai 31.

Lasă superioritatea asta, nu ai de ce să te dai superior.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Banii sunt la mine, stai liniÂştit, puiÂşor. :)

Nu voi anunĂža niciodatĂŁ pe forum dacĂŁ am loc de muncĂŁ sau altĂŁ ocupaĂžie, nu e treaba ta sau a altcuiva cu ce mĂŁ ocup eu.

Am 24 de ani, tu ai 31.

LasĂŁ superioritatea asta, nu ai de ce sĂŁ te dai superior.

 

Daca sunt la tine banii sa ai grija ca e criza, nu-i mai arunca pe prostii, lasa-le dracu de oua surpriza ca uite ai facut intoxicatie in seara asta si scrii prostii pe aici.

24 impliniti sau 23 si ceva ? Pana nu faci scan la buletin nu te cred !

N-am nici un fel de superioritate fata de nimeni, radem, glumim, unii tin la caterinca altii se ataca ... asa e in viata.

Baga-te la somnic pentru ca privarea de somn provoaca deficiente de crestere si tulburari comportamentale si n-as vrea sa ma simt vinovat.

Noapte buna !

Link to comment
Share on other sites

@DSF: În primul rând, argumentele tale sunt cam 0.

 

În al doilea rând, lasă atitudinea asta superioară şi infantilă, dovedeşti doar că ai 31 de ani degeaba.

 

Eu am venit la o grămadă de întâlniri, mi-am arătat faţa de multe ori, nu sunt minor şi nici nu am de ce să halesc caterinca ta ieftină.

 

Am simţul umorului, dar nu apreciez deloc miştourile ieftine făcute de unii care au uitat de unde au plecat şi vorbesc ei de sus din alte ţări.

Caterincă de genul ăsta să faci cu ăia care-ţi permit, cu prietenii tăi, nu cu mine.

Simţul umorului este la îndemâna oamenilor inteligenţi.

 

Ştii cum e chestia asta cu "tati îţi dă bani de debitmetru"?

Ca şi cum te-aş lua şi eu la mişto şi te-aş întreba ce maşină aveai tu la 19 ani, când eu aveam deja E39? Cumva Dacia 1300? Sau Solenza?

Nu-mi stau în caracter astfel de ironii, fiecare îşi ia ceea ce-şi permite, dar lasă aroganţa ieftină cu cei pe care nu-i cunoşti.

 

Poate să facă maşina mea suta şi în 15 secunde, la fel ca Fiat Panda, nu e loc de atitudini de genul acesta, cel puţin nu cu mine.

Am bani de unde am, nu e treaba ta care-i viaţa mea privată.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Garantat! Daca vad ca pui o balega-n ciorba, nu e nevoie sa o gust ca sa-mi dau seama ca nu e buna :) .

Scuza-ma , dar nu mai are sens sa continuam avand in vedere exemplul cu balega.Consider ca te-ai dus departe si nu are sens.Oricum de dragul de a sta si a discuta in conbtradictoriu pe forum cu persoane de genul asta , mai bine ma lipsesc , am treburi mai bune de facut. Eu ma refeream oricum la ingrediente usor digerabile , ci mai degraba la mirodenii sau altele mai des intalnite in multe parti din "provincie" ale tarii.

 

Concluzie : dupa peste un an de utilizare al unui filtru sport , nu mi s-a stricat nimic , cat despre putere nu stiu daca da sau nu in plus ideea e ca trage o idee mai bine masina fiind mai aerisit motorul.

Edited by 22WTF
Link to comment
Share on other sites

Consider ca te-ai dus departe si nu are sens.Oricum de dragul de a sta si a discuta in conbtradictoriu pe forum cu persoane de genul asta ,

Cum adica persoane de genul asta? Ce vrei sa zici cu asta? Trebuie sa o iau ca pe o gluma sau ca pe o mitocanie?

 

Tu ai dat exemplul cu mancarea si eu ti-am dat exemplul respectiv deoarece te faceai ca nu pricepi ca nu trebuie neaparat sa testezi ceva ca sa-ti dai seama daca e adevarat sau fals.

De fapt nu trebuie sa ma mire nimic, am vazut cazuri in care multi erau dispusi sa testeze chiar si legile fizicii, in loc sa puna mana pe o carte si sa se lamureasca cum sta treaba.

 

 

Treaba cu filtrul sport pus pe o masina ca sa-i creasca puterea este doar placebo. Minciuna de marketing.

Daca era asa simplu sa obtii cativa cai in plus, crezi ca masina nu ar fi fost livrata din fabrica cu filtru sport? Crezi in toate prostiile de marketing care vor sa demonstreze ca fabricantul e un incapabil si ca el, producatorul filtrului lu' peste, a facut marea descoperire.

 

BMW a investit o gramada de bani sa faca, de exemplu, galeria de admisie cu lungime variabila - adica DISA. O multime de complicatii mecanice, electronice si software. Totul ca sa imbunatateasca un pic curba de cuplu.

Si ar trebui sa credem ca nu a fost in stare sa descopere o solutie atat de simpla pentru cresterea puterii, cum zic unii ca este filtrul sport!

 

Concluzie : dupa peste un an de utilizare al unui filtru sport , nu mi s-a stricat nimic , cat despre putere nu stiu daca da sau nu in plus ideea e ca trage o idee mai bine masina fiind mai aerisit motorul.

Am auzit chiar si de unele persoane care si-au imbunatatit simtitor tinuta de drum a masinii prin simpla utilizare a azotului in anvelope.

Link to comment
Share on other sites

Cum adica persoane de genul asta? Ce vrei sa zici cu asta? Trebuie sa o iau ca pe o gluma sau ca pe o mitocanie?

 

Nici , nici , ci doar ca pe una din acele persoane care sunt pe acest forum doar pt a se contrazice si daca au cunostinte despre un lucru si daca nu au , doar de dragul de a mai scapa putin si ei de plictiseala.

 

O zii buna !

 

P.S. Si eu stiu persoane care la orice manifestare a unui tremurat al masinii sustin ca trebuie schimbata volanta indiferent daca masina este diesel sau benzina. Oricum nu prea vad relevanta si nici vre-un incult nu sunt sau genul care nu a citit in viata lui o carte. Asta apropo de gluma sau mitocanie.

Edited by 22WTF
Link to comment
Share on other sites

Am urmĂŁrit discuĂžia....speachless.

 

Dar daca s-a ajuns sa se spunĂŁ: "am auzit unele persoane care Âşi-au ĂŽmbunĂŁtĂŁĂžit simĂžitor Ăžinuta de drum" de la gume umflate cu azot....e prea mult fraĂžilor....

 

Adicã un filtru k & n nu face nici cât o ceapã degeratã, dar.....azotul in gume face minuni legat de Þinuta de drum... :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Am urmĂŁrit discuĂžia....speachless.

 

Dar daca s-a ajuns sa se spunĂŁ: "am auzit unele persoane care Âşi-au ĂŽmbunĂŁtĂŁĂžit simĂžitor Ăžinuta de drum" de la gume umflate cu azot....e prea mult fraĂžilor....

 

Cred ca Paul era ironic...

Link to comment
Share on other sites

Pt cei care au impresia ca un filtru sport iti fac masina sa zboare de sub fund:

In momentul de fata in materie de admisie si tehnologie cei de la Porsche sunt cei mai tari din lume,ei au dezvoltat un sitem care se numeste " Expansion intake manifold" care reuseste sa mareasca volumul de aer si sa scada temperatura lui.Detalii aici+video:

 

http://www.porsche.c...SelectedVariant=

 

Si-acum stau si ma intreb,oare inginerii astia de la Porsche nu sunt cam prosti sa stea sa dezvolte ditamai sitemul cand puteau naibii sa puna un filtru sport si rezolvau toata treaba?:wacko:

 

Mie deja discutiile astea despre filtre si tobe sport care iti dau "n" cai putere pe o masina stock mi se par de domeniul OTV sau al emisiunilor "acces direct" unde apar tot felul de indivizi cu serpi in stomac si fantome sau vrajitoare care-i bantuie pe sateni...

Edited by THX-1
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pt cei care au impresia ca un filtru sport iti fac masina sa zboare de sub fund:

In momentul de fata in materie de admisie si tehnologie cei de la Porsche sunt cei mai tari din lume,ei au dezvoltat un sitem care se numeste " Expansion intake manifold" care reuseste sa mareasca volumul de aer si sa scada temperatura lui.Detalii aici+video:

 

http://www.porsche.c...SelectedVariant=

 

Si-acum stau si ma intreb,oare inginerii astia de la Porsche nu sunt cam prosti sa stea sa dezvolte ditamai sitemul cand puteau naibii sa puna un filtru sport si rezolvau toata treaba?:wacko:

 

Mie deja discutiile astea despre filtre si tobe sport care iti dau "n" cai putere pe o masina stock mi se par de domeniul OTV sau al emisiunilor "acces direct" unde apar tot felul de indivizi cu serpi in stomac si fantome sau vrajitoare care-i bantuie pe sateni...

Foarte frumos concluzionat :thumbsup:

Totusi sa nu uitam ca marii producatori, ca Porsche pe care l-ai dat tu exemplu, trebuie sa obtina un compromis optim nu maxim de performanta. Conteaza mult si fiabilitatea, emisiile poluante, poluarea fonica etc.

Link to comment
Share on other sites

Filtrul sport nu dauneaza masinii daca este curatat la timp si daca este de firma ( nu fake ). Vezi sa cumperi cu tot cu tubulatura....unul K&N original sare de 400 lei. Oricum la cat praf avem noi pe strazi ar trebui curatat saptamanal . Diferenta o sa se simta foarte putin...gen o sa urce mai repede in ture....recomandat ar fi sa ii faci si soft dupa ce pui filtru pentru a merge in parametrii normali

 

 

P.S: vezi ca a curata nu inseamna sa il suflii cu compresorul de aer.

http://www.piesemasini.net/fotky4160/fotos/_vyrd11_1245kit%20.jpg

 

 

Aceasta este parerea mea. Nu ca as fi vreun expert sau vreun cunoscator:))

Edited by trafy
Link to comment
Share on other sites

filtrul de aer e o chestie extremd e simpla. In anii 70-80 cand le faceau din pasla sau ce dracul foloseau poate.. dar nu acum. El trebuie sa indeplineasca niste conditii simple.. sa u lase sa treaca particule cu granulatie>x si un anumit volum de aer maxim.

 

 

Ele pot fi mai mult sau mai putin restrictive, dar nu la o masina moderna.

LA o masina moderna restrictiile propriuzise sunt in design-ul admisiei si a formei ei, nu la filtru.

Exemplu concret, admisia de pe m52.. mai restrictiva din constructie, imbunateste cuplu la turatii joase dar plafoneaza puterea inspre zona rosie.

 

Daca modifici toata admisia, +filtru sport, poate faci ceva, dar cele care merg in cutia originala de filtru modifica sunetul si cam atat. Celalte care atarna sub capota scad perfomantele in 90% din cazuri ca trag aer cald, de sub capota, si nu se sub bara, de afara., care chiar si in cele mai toride zile este oricum mai rece decat ala de sub capota.

Cine are banide aruncat la dyno poate face un experiment sa scoata filtrul de tot si sus cu ea pe dyno.. ca mai putin restrictiv decat un filtru sport e lipsa lui.

 

Sly a dat jos si catalizatorul.. la e34 da rezultate treaba asta ca el nu are sonda lambda si dupa catalizator, de acolo poate are 2-3 cai in plus.. dar nu de la filtrul sport.

LA o masina mai moderna cu un m52, m54, si alte motoare din generatia lor, nu prea da rezultate decat cu modificari la ECU .. ca ala intra in ceata ca nu mai primeste informatii de la a doua pereche de sonde. care e dupa cataliztor.

Deci nu functioneaza nici macar scosul catalizatorului la toate masinile, si in special la astea moderne.

Edited by DOMI
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca modifici toata admisia, +filtru sport, poate faci ceva, dar cele care merg in cutia originala de filtru modifica sunetul si cam atat. Celalte care atarna sub capota scad perfomantele in 90% din cazuri ca trag aer cald, de sub capota, si nu se sub bara, de afara., care chiar si in cele mai toride zile este oricum mai rece decat ala de sub capota.

 

 

Adevarat spui !

Link to comment
Share on other sites

Exact.Mai necesita folie carbon in interior,scoaterea catalizatorului si a finalei,metabond in motor,etc

 

 

l.e. - daca vrei ca masina sa fie rapida cu adevarat,iti imbraci si cheile in carbon.Si telefonul.

 

http://img854.imageshack.us/img854/1755/picture030t.th.jpg

:laugh: bai ce si-a facut taranul, m-am cracanat de ras.

 

Cel mai ieftin iesi cu o remapare, unde puterea, daca este dizel, o simti. La benzine nu simti mare chestie pentru ca sunt cai putini pe care ii castigi si nici cuplu.

 

La filtre sport si alte nimicuri in cel mai fericit caz observi o imbunatatire prea mica in condusul zilnic. Filtrele sport pot face o diferenta mai mare in competitii, acolo unde orice nimic, teoretic, conteaza. Poti incerca mai ales ca nu e diferenta chiar asa mare de pret intre un KN si un filtru Mann.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.