Jump to content

Consum E 36 1.8,i


FMW 35

Recommended Posts

Da asa e. Nu am completat. 1.8is are aceleasi performante ca si 2.0 iar la consum si intretinere e la nivelul unui 1.6 sau 1.8.

 

1.8is nu are niciodata performantele unui 2.0 cu toate ca sunt doar cativa cai frumosi diferenta,in cazul asta cuplul face diferenta

incearca sa faci un test 1.8is vs 2.0 la 100km/h treapta a-5-a si dai blana la ambele in acelasi timp,ai sa fi uimit ce face cuplul celor 6 cilindri,

de la un semafor la altul toti putem da la rosu si sa zici 'mama da ce merge',dar nu asta inseamna aceleasi performante,

si intretinerea de ce este mai scumpa ? ca pui 2 litri de ulei in plus si 2 bujii,asta inseamna maxim 150 lei care isi merita din plin cheltuiala

parerea mea,eu am si 2.0 si 1.8 8v si diferenta este maxima

Link to comment
Share on other sites

Salut

La al meu motan 1.8 is la stilul meu de condus in oras manaca intre 12 si 14

La drum lung (arad- tutlingen germania si retur 2500 de km) consumul a fost de 7,64 viteza in mare parte 130 dar din cand cand mai vedea si 170

Din punctul meu de vedere este ok

Link to comment
Share on other sites

@Genu - nu sunt posesor nici de 1.8is nici de 2.0i, doar le-am condus pe amandoua de mai multe ori si senzatia mea a fost ca diferenta nu e decat infima ca si performante dar la consum e mare. Daca un 1.8is are in oras 12-13 un 2.0i sub 14-15 nu prea. Iar afara la fel! Si da pune intretinerea de 6 cilindrii vs 4 cilindrii, aia 2 litri de ulei in plus, consum mai mare, impozit mai mare, asigurarea mai mare. E punctul meu de vedere si al altora dar na parerile sunt impartite.

 

Oricum sunt 6 baieti frumosi nu 4, sunetul e mai frumos se duce mai repede in ture.

Link to comment
Share on other sites

Cine te-a pacalit? Greutatea aia pe o pisica nu o sa o vezi niciodata, decat daca renunta la multe elemente, nicidecum standard.

 

deci. in primu rand nu m-a pacalit nimeni, bine ar fi sa nu crezi tu ce auzi... nu stiu daca ai e36 coupe, dar eu am. si ce crezi? ia de-aici o poza de pe talon. si da intr-adevar niciodata nu o sa aiba greutate de 1130...scuzele mele nu am retinut bine. CI 1190!!!

si iti garantez eu ca nu e mai cu mot masina mea sa cantareasca mai putin.

 

cat despre cel care a scris mai sus ca al lui are 1310 "kile", ori are motorul mai mare, ori elemente de caroserie sunt din plumb.

 

ps! atentie vorbesc numai de 1.6/1.8 pt ca despre asta e vorba. posibil, defapt foarte posibil ca motoarele mai mari sa faca si greutatea masinii sa fie mai mare.

bafta!

post-9354-0-25116000-1303032194_thumb.jpg

Edited by buldogu_bld
Link to comment
Share on other sites

@Genu - nu sunt posesor nici de 1.8is nici de 2.0i, doar le-am condus pe amandoua de mai multe ori si senzatia mea a fost ca diferenta nu e decat infima ca si performante dar la consum e mare. Daca un 1.8is are in oras 12-13 un 2.0i sub 14-15 nu prea. Iar afara la fel! Si da pune intretinerea de 6 cilindrii vs 4 cilindrii, aia 2 litri de ulei in plus, consum mai mare, impozit mai mare, asigurarea mai mare. E punctul meu de vedere si al altora dar na parerile sunt impartite.

 

Oricum sunt 6 baieti frumosi nu 4, sunetul e mai frumos se duce mai repede in ture.

 

2.0 meu arata pe obc 11,3 in bucuresti,in afara a luat 9 la mers destul de sportiv Buc-Sibiu si pe autostrada a vazut si peste 200 o bucata buna de timp in rest 130-150 ,acelasi drum l-am facut impreuna cu cumnatul meu care avea atunci un 1.8is si vreau sa zic ca la sibiu a bagat cu 2 litri mai putin ca mine ,deci nu prea este diferenta,si pe dealul negru unde eu mergeam cu vit a-4-a el trebuia sa o dea pe a-3-a ,cum am zis cuplul face diferenta dintre cele 2 motoare nu intretinerea si impozitul

si cum ai zis,parerile sunt impartite

Link to comment
Share on other sites

cat despre cel care a scris mai sus ca al lui are 1310 "kile", ori are motorul mai mare, ori elemente de caroserie sunt din plumb.

 

ps! atentie vorbesc numai de 1.6/1.8 pt ca despre asta e vorba. posibil, defapt foarte posibil ca motoarele mai mari sa faca si greutatea masinii sa fie mai mare.

bafta!

La tine nu e vorba decat de o greseala in talon, atat. Daca o cantaresti o sa vezi ca are peste 1300 kg ;)

Link to comment
Share on other sites

La tine nu e vorba decat de o greseala in talon, atat. Daca o cantaresti o sa vezi ca are peste 1300 kg ;)

fii atent ca m-ai facut curios. maine dupa serviciu ma duc la un var la depozit s-o ridic pe wna-arata greutatea la centima. nu poate da gres avand in vedere ca se catersc paletii cu el, paleti care urmeaza a fi asezati pe rafturi, rafturi care nu pot fi incarcate peste o anumita masa :)) deci in concluzie nu poate da gres. revin cu rezultatul.

Link to comment
Share on other sites

318is m42

la 130km/h 8ltr%

la 110-118 7ltr%

la 100-110 6ltr%

in functie de calitatea benzinei mai difera

viteza este de pe gps nu cea din bord care arata net mai mult

intradevar un 318is normal este putin cam lent si consuma fmult de aceea am ales sa-l tunez putin

eu am pus cip tuning pe el si are performante net superioare, consum, cuplu mai mare

bujii ngk iridium

filtre schimbate

ulei shell helix 10w60

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.