Jump to content

Achizitie E65 730D


slacker

Recommended Posts

Defapt asociatul meu vrea sa isi cumpere maine un 730D 2004 si am cateva intrebari referitoare la acest model :

 

1.Care este pretul unui amortizor daca masina nu este pe perna de aer ? am inteles ca sunt 2 tipuri de amortizoare , maine la reprezentanta o sa ii faca un test complet masinii sa vada ce fel de amortizoare are masina.

 

2.Care este pretul pt o caseta de directie ?

 

3.Sare intretinerea de 15000 RON pe an ?

 

4.Ce alte probleme grave pot aparea la o astfel de masina ? Ma refer la reparatii pt care manopera depaseste 2000 RON .

 

 

Masina nu are foarte multe dotari ,si cred ca asta e bine pentru un 730D din 2004,a fost intretinuta cum trebuie in ultimii 2 ani, apare tot istoricul ei la bmw, proprietarul detine toate facturile, toate piesele au fost puse pe original, nu a fost detinuta de un proprietar care nu si-a permis intretinerea unui 730D.

Link to comment
Share on other sites

Salut! La fel ca tine si asociatul meu a avut identic aceeasi masina descrisa mai sus. Am avut ocazia sa fac cateva mii de kilometrii cu ea. E o masina care iti da senzatii frumoase, siguranta,stabilitate ,tot ce vrei ,dar daca nu ai bani sa o intretii las-o acolo unde e ca altfel e pacat. Nu stiu daca sare de 15000 pe an intretinerea ei deoarece depinde cat mergi cu ea si ce fel de piese bagi. Sa nu fii surprins ca piesele de la articulatii pe spate sare de 1000 de euro + manopera. Este o masina din clasa de lux si cam toate piesele sunt ceva mai scumpe decat celelalte serii. Daca asociatul tau isi permite un buget de 15000 anual numai pentru masina ,atunci este o persoana potrivita pentru ea ,mai ales ca masina a fost ingrijita si schimbate piesele la timp si pe original.Noi nu am avut suspensie pe aer, dar acum 2 ani: schimbat suspensie fata + spate a dus la vreo 20000 roni cu manopera cu tot. Si anul trecut am schimbat bucsi si capete de bara sau ce mai sunt pe acolo pe spate ,a sarit de 4000 roni. Toate acestea sau intamplat si datorita faptului ca acea masina nu a stat nici o zi. Un singur lucru e cert:cand te urci in ea si pleci la drum e o placere!!! Bafta, multa!!!
Link to comment
Share on other sites

Daca scazi impozitul+rca-ul iti mai raman 120mil,tu vrei cu 10mil/luna sa poti intretine un e65 ?

 

pret amortizor fata sachs 1199ron,1024ron spate

pret caseta directie spidan - 3186ron

sper ca te-ai gandit si la casco,caci un singur far cu bi-xenon costa 3660ron

 

Preturile sunt de la un magazin online.

Link to comment
Share on other sites

15000 RON pe an e ok , cu masina o sa merg atat eu cat si asociatul meu destul de mult prin minunatele strazi din Iasi , cred ca undeva pe la 50000 km pe an pt ca avem si alte masini pt "forja"

 

20000 ron suspensie spate + fata dintr-un singur foc ? :hyper: wtf...dupa cati km a cazut suspensia ? ...daca era suspensie pe aer atunci cat ar mai fi ajuns ? :huh:

15000 pe an e ok ,dar ar fi bine daca nu ar fi prea mult la o singura reparatie, de genul sa lasi 10000 RON pt. un service

mai astept sfaturi

Link to comment
Share on other sites

50 000 km pe an nu sunt putini...Doamne cata motorina o sa ardeti :popcorn: .Eu zic sa va orientati spre altceva ca depasiti bugetul asta.Noi tocmai de asta am vandut-o, :drinks: ca mai aveam si alte masini de forja!
Link to comment
Share on other sites

15000 RON anual ca buget de intretinere, exclus combustibil :)

 

50 000 km pe an nu sunt putini...Doamne cata motorina o sa ardeti :popcorn: .Eu zic sa va orientati spre altceva ca depasiti bugetul asta.Noi tocmai de asta am vandut-o, :drinks: ca mai aveam si alte masini de forja!

 

pana acum pe o alta masina s-au facut vreo 60.000 in 6 luni :aww: , sa nu mai zic ca mai am un passat 2.0 benzina care la stilul meu de condus papa vreo 20 / 100 km. , mereu alimentez de 200 ron si ma tine 2 zile ,trebuie sa o schimb sau sa-i bag gpl :pinch:

Link to comment
Share on other sites

Nu iti ajung e putin,ia-ti masina noua sau aproape noua daca faci 50k km an.

 

e pt asociatul meu ,dar ce masina sa-si ia de 15000 euro ?

 

Daca isi ia un e60 bani in el tot o sa bage, intr-un a6 lafel.

 

a4 2008 ar fi o varianta ,dar e o masina inghesuita.

 

In orice masina bagi bani , dar macar in seria 7 ai confort chiar daca dai un ban in plus .

 

Sau ar putea sa-si cumpere un golf 5 nou but where is the fun ? :rolleyes:

Am ajuns la concluzia ca masinile noi sunt mai problematice decat modelele mai vechi, stiu pe cineva care a bagat 20000 RON in primii 2 ani in ML nou, care vorba aia..e Mercedes, nu mai stiu cat au fost pe garantie si cat din buzunar.

 

Alt prieten,Audi TT nou bagat in service de vreo 6 ori in primul an...etc.

 

astept in continuare pareri

Link to comment
Share on other sites

15000 RON anual ca buget de intretinere, exclus combustibil :)

 

 

 

pana acum pe o alta masina s-au facut vreo 60.000 in 6 luni :aww: , sa nu mai zic ca mai am un passat 2.0 benzina care la stilul meu de condus papa vreo 20 / 100 km. , mereu alimentez de 200 ron si ma tine 2 zile ,trebuie sa o schimb sau sa-i bag gpl :pinch:

E clar cu voi! Orientati-va la altceva ca o sa va lase saraci! Daca tot vreti un 7 mai bagati mana acum in investitie si luati-va un facelift din 2008 la 60000-70000 km si sunteti mai avantajati iar daca iti schimbi stilul de condus orientati-va la un 520 diesel(facelift 177 cp). Iesiti muuuult mai bine la combustibil!

Link to comment
Share on other sites

E clar cu voi! Orientati-va la altceva ca o sa va lase saraci! Daca tot vreti un 7 mai bagati mana acum in investitie si luati-va un facelift din 2008 la 60000-70000 km si sunteti mai avantajati iar daca iti schimbi stilul de condus orientati-va la un 520 diesel(facelift 177 cp). Iesiti muuuult mai bine la combustibil!

 

ce spui tu e scump http://www.autovit.ro/index.php?sect=search&sub=car&page=1&qid=1587751781&order_by=p

 

momentan combustibilul nu e o problema.

Link to comment
Share on other sites

Acum am vazut si bugetul! Un E 38 de prin 2001-2002 intretinut bine, este o masina de bagat in seama,mai ganditi-va!

 

Cam asa gandesc si eu. Pe langa ca le mai raman si bani arata mai bine decat un e65 din 2004 care e non-facelift...dar na gusturile nu se discuta, in schimb e cam putin exagerat sa o numesti depasita. Dupa F01 e cel mai frumos septar.

Link to comment
Share on other sites

E clar cu voi! Orientati-va la altceva ca o sa va lase saraci! Daca tot vreti un 7 mai bagati mana acum in investitie si luati-va un facelift din 2008 la 60000-70000 km si sunteti mai avantajati iar daca iti schimbi stilul de condus orientati-va la un 520 diesel(facelift 177 cp). Iesiti muuuult mai bine la combustibil!

e65 2004 merge facut facelift 2006

Link to comment
Share on other sites

nu-mi place de nici o culoare E38-ul , mai bine as merge cu un Logan decat cu un E38.E65-ul mi se pare in continuare o masina frumoasa

Atunci...go for it!In 2-3 ani o mai cumparati inca o data! Aveti grija la kilometrii sa fie reali si faceti o verificare amanuntita! Dar sa bugetati oricum 5000 euro separat. Bafta multa, masina de genul asta va da multe satisfactii si senzatii placute, drept dovada noi am ramas cu un gol in suflet si mai saptamana trecuta eram gata sa luam un facelift daca ne intelegeam la bani!

Link to comment
Share on other sites

e pt asociatul meu ,dar ce masina sa-si ia de 15000 euro ?

 

Daca isi ia un e60 bani in el tot o sa bage, intr-un a6 lafel.

 

a4 2008 ar fi o varianta ,dar e o masina inghesuita.

 

In orice masina bagi bani , dar macar in seria 7 ai confort chiar daca dai un ban in plus .

 

Sau ar putea sa-si cumpere un golf 5 nou but where is the fun ? :rolleyes:

Am ajuns la concluzia ca masinile noi sunt mai problematice decat modelele mai vechi, stiu pe cineva care a bagat 20000 RON in primii 2 ani in ML nou, care vorba aia..e Mercedes, nu mai stiu cat au fost pe garantie si cat din buzunar.

 

Alt prieten,Audi TT nou bagat in service de vreo 6 ori in primul an...etc.

 

astept in continuare pareri

 

Colegule,fara suparare dar fa niste calcule :

 

3 revizii (la prima schimbi tot ce inseamna ulei si filtru)

2 schimburi de placute

8 anvelope

 

Ai sa vezi ca bugetul nu iti ajunge nici pt consumabile.

 

La un e65 iti trebuie neaparat casco,fara 1500e/an nu cred ca scapi

 

Si totusi de ce un 7er sh cu cine stie cate sute de mii de km daca rulajul va fi de 50k km an ?

 

As lua o jetta/octavia 1.6tdi+garantie extinsa.

Link to comment
Share on other sites

De la golf 5 la BMW 7 e o diferenta prea mare. Daca aveti 15000 si vreti sa va luati 7 mai bine nu va legati la cap. Pot sa va dau si eu niste preturi ptr intretinere, dar sunt ptr 745d FL, care sa va faca sa va ganditi bine inainte:

impozit (6900) + asigurare (1000) + combustibil (16500 ron ptr 30000 km/an, consum mediu 10.5-11) + doua revizii/an, doar ulei si filtre (2000)= 26400 ron

 

Asta inseamna 2200 ron pe luna.

Daca ai norocul sa iti pice ceva la masina,iar mai adaugi ceva. Mai trebuie cauciucuri, Casco.

Poate te apuca mofturi de genu inca un rand de jante sau detailing.

 

Per total e scumpa intretinerea......cine iti spune ca nu e asa minte.

Edited by LiviutzP
Link to comment
Share on other sites

a cumpar un E60 530D si mananca din asfalt :thumbsup: ,

 

astept in continuare pareri despre seria 7, vrem si una bucata E65 :fear: ,dar din cate vad trebuie un buget mai marisor,intr-un e65 2006-2007 intretinut cred ca riscul sa bagi multi bani e mai mic.

 

Cat de curand..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.