Jump to content

vand bmw e30 325i turbo


andreiwtw

Recommended Posts

Bmw 325i fab. 1988, cu turbina T4, intercooler XS power, wastegate extern, blow off, admisie directa cu filtru sport Green, evacuare custom diam. 72, instalatie motor 24v M52, injectoare cu debit marit 450 l/h, pompa de benzina walbro cu debit marit, bujii reci Denso, pistoane si vibrochen m20b27, prezoane chiulasa ARP, 325 hp si 419 nm cuplu cu fisa dyno,interior recaro piele neagra recaro cu scaun Sparco speed la sofer, volan Momo milenium, schimbator viteze piele m3, ceasuri m3 cu 260 kmh si 8.000 rpm, trapa, ABS, jante 16" Borbet T 7.5j fata cu Hankook Ventus V12 noi 205/45 si 9j spate cu Hankook Ventus slick, suspensie M technic cu arcuri sport h&r, kit exterior complet original M technic 2, faruri smoked cu xenon si angel eyes, semnale smoked, absolut toate bucsile sunt recent schimbate cu Power flex inclusiv cele de la punte, diferential autoblocant 3.25 raport, ambreiaj sport Sachs fara arcuri, frane fata/spate EBC : discuri turbo groove cu placute Yelow stuff recent schimbate.

Probabil ca multi dintre voi stiu ca am luat aceasta masina cu 8.500 euro si am mai bagat in ea poate inca pe atat...

Pretul este unul corelat la puterea de cumparare actuala totusi : 6.400 euro!!!

 

http://www.youtube.com/user/andreiwtw#p/f/1/Z_YsUvISlHo

 

http://www.youtube.com/user/andreiwtw#p/u/3/db_HiUMDluU

 

http://www.youtube.com/user/andreiwtw#p/u/5/F09saU_PSSo

 

Andrei tel. 0723 243 910

post-515-0-44710500-1302469482_thumb.jpg

post-515-0-66606200-1302469492_thumb.jpg

post-515-0-08215900-1302469505_thumb.jpg

post-515-0-70356000-1302469516_thumb.jpg

post-515-0-63943800-1302469560_thumb.jpg

post-515-0-63770800-1302469575_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru urari.

 

P.S. Sper sa nu-l ia Catalin inapoi pt. ca o sa-l vad prea des si o sa-l rascumpar iarasi cu siguranta :LMAO:

 

Am mai urcat cateva fotografii mai recente cu noile nr. de inmatriculare...

post-515-0-15443400-1302527916_thumb.jpg

post-515-0-44267600-1302527933_thumb.jpg

post-515-0-16291700-1302528035_thumb.jpg

post-515-0-35149500-1302528421_thumb.jpg

post-515-0-74949400-1302528432_thumb.jpg

Edited by andreiwtw
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Spune-mi te rog in ce stadiu sunt actele pentru aceasta masina? Mai concret:

 

1. Tu esti proprietar?

2. Motorul din CIV corespunde cu motorul montat pe masina?

3. Alte modificari au fost omologate?

 

Multumesc!

Salut,

 

Sunt proprietar in acte si motorul este cel original al masinii la care a fost adaugat tot kit-ul de supraalimentare. Nu are nicio modificare omologata tocmai datorita faptului ca blocul motor este cel original si nu a fost nevoie.

Poate n-o sa crezi dar am luat ITP-ul pe bune... Din moment ce seriile corespund nu prea are de ceea ce sa se lege decat daca doreste asta cu adevarat...Poate de emisiile poluante :sick:

 

Cu placere!

Link to comment
Share on other sites

de curiozitate cat te-a lasat in spate s3-ul? (intreb pentru ca stiu masina)

Nu mai stiu exact la cursa asta dar in configuratia actuala ma bate sigur cu 2-3 masini pe 400m. Asta daca prind un start bun si schimb perfect treptele :) El are avantajul 60 ft-ului f. bun datorita tractiunii integrale. In trecut cand nu avea atatea modificari extreme l-am batut ;) La o cursa din mers pana la 250km/h eu zic ca-i discutabil rezultatul si acum...

Link to comment
Share on other sites

O sa plangi dupa el sunt sigur dar te inteleg,si stiu ca felul in care o sa cheltui banii este mult mai important pentru tine.

Sper doar ca o sa aiba parte de un proprietar care stie sa aprecieze cu adevarat o astfel de masina.

Edited by LLV Racing
Link to comment
Share on other sites

Nu mai stiu exact la cursa asta dar in configuratia actuala ma bate sigur cu 2-3 masini pe 400m. Asta daca prind un start bun si schimb perfect treptele :) El are avantajul 60 ft-ului f. bun datorita tractiunii integrale. In trecut cand nu avea atatea modificari extreme l-am batut ;) La o cursa din mers pana la 250km/h eu zic ca-i discutabil rezultatul si acum...

chiar ca discutabil... acum 2 sapt am vb si eu cu propietarul audi-ului si imi povestea ca are 480 de cai si... mai merge pana la 520 cp pe dyno.

si a ta e o bijuterie...o sa-ti para rau. succes

Link to comment
Share on other sites

O sa plangi dupa el sunt sigur dar te inteleg,si stiu ca felul in care o sa cheltui banii este mult mai important pentru tine.

Sper doar ca o sa aiba parte de un proprietar care stie sa aprecieze cu adevarat o astfel de masina.

Si eu sper sa ajunga pe maini bune...sau mai bine sa nu se vanda :laugh:

Link to comment
Share on other sites

chiar ca discutabil... acum 2 sapt am vb si eu cu propietarul audi-ului si imi povestea ca are 480 de cai si... mai merge pana la 520 cp pe dyno.

si a ta e o bijuterie...o sa-ti para rau. succes

Da, Dragos este un ambitios si nu cred ca se va opri aici.

Ca eficienta, masina lui este cu mult peste celelalte proiecte similare din Romania. Sa nu uitam cate etape a castigat masina asta dincolo de granita RO sau chiar locul fruntas obtinut la KOE.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bmw 325i fab. 1988, cu turbina T4, intercooler XS power, wastegate extern, blow off, admisie directa cu filtru sport Green, evacuare custom diam. 72, instalatie motor 24v M52, injectoare cu debit marit 450 l/h, pompa de benzina walbro cu debit marit, bujii reci Denso, pistoane si vibrochen m20b27, prezoane chiulasa ARP, 325 hp si 419 nm cuplu cu fisa dyno,interior recaro piele neagra recaro cu scaun Sparco speed la sofer, volan Momo milenium, schimbator viteze piele m3, ceasuri m3 cu 260 kmh si 8.000 rpm, trapa, ABS, jante 16" Borbet T 7.5j fata cu Hankook Ventus V12 noi 205/45 si 9j spate cu Hankook Ventus slick, suspensie M technic cu arcuri sport h&r, kit exterior complet original M technic 2, faruri smoked cu xenon si angel eyes, semnale smoked, absolut toate bucsile sunt recent schimbate cu Power flex inclusiv cele de la punte, diferential autoblocant 3.25 raport, ambreiaj sport Sachs fara arcuri, frane fata/spate EBC : discuri turbo groove cu placute Yelow stuff recent schimbate.

Probabil ca multi dintre voi stiu ca am luat aceasta masina cu 8.500 euro si am mai bagat in ea poate inca pe atat...

Pretul este unul corelat la puterea de cumparare actuala totusi : 6.400 euro!!!

 

 

buna, nu sunt un cumparator nici macar potential, dar e cam singurul tuning bmw pe care l-am vazut pe acest forum, facut din pasiune cred nu porcariile de chip tuning pt. impresionat cocalari :first:

Link to comment
Share on other sites

buna, nu sunt un cumparator nici macar potential, dar e cam singurul tuning bmw pe care l-am vazut pe acest forum, facut din pasiune cred nu porcariile de chip tuning pt. impresionat cocalari :first:

 

Multumesc frumos.

Din pacate sunt putini care apreciaza o astfel de masina si prefera sa ia una cu 2.000 mai ieftina si sa-si rupa gatu' dupa primu' viraj... :bye:

Link to comment
Share on other sites

Superb exemplar, am avut si eu un urs 325 coupe din 87.si acum imi pare rau ca l-am dat...mai gandeste-te, nu il da. ce daca sta degeaba...te mai plimbi asa cand iti vine cheful.

Imi pare rau dar chiar nu mai am timp deloc pt. el.

De anul trecut din sept. nu l-am scos decat o singura data... :cry:

Si nici nu pot sa ma abtin sa investesc in el :LMAO:

Numai anul trecut in care nu cred ca am facut 1.000 km cu el am "investit" cateva mii de euro bune: - frane fata/spate, bucsi Powerflex kit complet, slick-uri, scaun Sparco, prezone chiulasa ARP,motor refacut complet,update soft etc.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Imi pare rau dar chiar nu mai am timp deloc pt. el.

De anul trecut din sept. nu l-am scos decat o singura data... :cry:

Si nici nu pot sa ma abtin sa investesc in el :LMAO:

Numai anul trecut in care nu cred ca am facut 1.000 km cu el am "investit" cateva mii de euro bune: - frane fata/spate, bucsi Powerflex kit complet, slick-uri, scaun Sparco, prezone chiulasa ARP,motor refacut complet,update soft etc.

...up

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Imi pare rau dar chiar nu mai am timp deloc pt. el.

De anul trecut din sept. nu l-am scos decat o singura data... :cry:

Si nici nu pot sa ma abtin sa investesc in el :LMAO:

Numai anul trecut in care nu cred ca am facut 1.000 km cu el am "investit" cateva mii de euro bune: - frane fata/spate, bucsi Powerflex kit complet, slick-uri, scaun Sparco, prezone chiulasa ARP,motor refacut complet,update soft etc.

 

am mai scos-o putin la lumina zilei s-o dezmortesc :)

Edited by andreiwtw
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.