Jump to content

Incepator, actizitionare bmw


Mihai fuchiu

Recommended Posts

Eu nu stiu de ce la cei 5 mii de E cauti tu bmw(si bun)...cand poti sa-ti cumperi de exemplu un Opel Astra de prin 2004.Eu unul decat sa stau sa imping la un bmw mai bine imi iau ceva mai modest dar care nu ma lasa in drum.

+1

 

Sau daca vrei neaparat Bmw cauta un E36 foarte bine intretinut cu Km putini (daca gasesti) mai bine decat un E46 lesinat .....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Asta incercam sa explic la inceput, nu inteleg care sunt diferentele intre e36 e 46 si etc ?

Da-i si tu un search pe google si cauti poze si ai sa vezi nu-i atat de greu amandoua sunt seria 3 primul este fabricat din 91 pana in 98 cred si urmatorul este succesorul sau ....

Link to comment
Share on other sites

BMW E36(1992-1997) :

 

http://www.autoevolution.com/images/gallery/medium/BMW3Series-E36-Sedan-medium-767_1.jpg

 

BMW E46prefacelift(1998-2000):

http://www.autorohoze.eu/fotky6559/e46_sedan.jpg

 

BMW E46 Facelift(2001-2005):

http://i143.photobucket.com/albums/r158/olaf2046/myBMW/03.jpg

 

Anii sunt cu aproximatie.

 

Motorizari:

 

E36:

316i 1596cmc 4cil 99cp 0-100 13,1 s vmax 191km/h (92-96)

318i 1596cmc 4cil 102cp 0-100 12,7s vmax 195km/h (96-98)

320i 1991cmc 6cil150cp 0-100 9,9s vmax 214km/h (91-98)

 

E46:

316i 1895cmc 4cil 105cp 0-100 12,2s vamx 200km/h (98-01)

318i 1895cmc 4cil 118cp 0-100 10,4s vmax 206km/h(98-01)

320i 1991cmc 6cil 150cp 0-100 9,9s vmax 219km/h(98-01)

 

E46 facelift:

 

316i: 1796cmc 4cil 115cp 0-100 10.9s vmax 206 (02-05)

318i 1995cmc 4cil 143cp 0-100 9,3s vmax 218km/h(01-05)

320i 2171cmc 5cil 170cp 0-100 8,3s vmax 226km/h (01-05)

 

Motorizarile mai mari de 2.0-2.2 nu le-am mai trecut pt ca nu are rost din prisma consumului si a sumei de care dispui tu iar de motorizari diesel sub cateva sute de mii de kilometri la bord nu ai sa mai gasesti pe nicaieri + ca sunt mai scumpe si mult mai uzate.

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult, acum am inteles ideea, si ca si dotari banuiesc ca difera in functie de ani, e46 fata de un e36 ..

Nu neaparat

 

THX-1 apropo compactul de la E36 daca nu ma insel a fost facut pana in 2000 la fel ca si cabrio

Edited by Catalin.KHL
Link to comment
Share on other sites

Eu in locul tau as alege un e36 , fabricatie dupa 95 si in banii de care dispui gasesti una si aranjata si in mintile ei si cu dotari multe si bune si o sa-ti mai ramana si bani pentru benzina .
Link to comment
Share on other sites

Cum sa iei E36 bine intretinut masina veche bine intrtinuta!!!In primul rând trebe sa cauti pana clampesti un E36 bine intrtinut,si in al 2-lea rand ce rost are sa iti iei masina veche.Ai mai multe sanse sa gasesti un e46 bine intretinut decat un e36.

 

Cred ca o masina potrivita pentru tine ar fi 318i 118cp motor de 1,9.316i e prea slab si are aceeasi cilindree nu se merita doar in cazul in care e foarte bine intretinut,ia masina in functie de starea ei in primul rand

Link to comment
Share on other sites

Buna dimineata. Am inteles ideea dintre un e36 si un e46. Banuiesc ca un e36 de prin 97-99 este mai plimbat decat un e 46 din 2000.. Insa cum a spus si DOMI, kilometrii nu sunt atat de importanti pe cat aspectul interior sau intretinerea exterioara. Daca astazi schimbi toate consumabilele la masina, filtre si etc. durata lor de rezistenta banuiesc ca nu poate fi estimata, insa din cat in cat timp trebuie investiti din nou bani in intretinerea consumabilelor la o masina care nu este noua 1997-2000 ?

 

O zi placuta tuturor.

Edited by Mihai fuchiu
Link to comment
Share on other sites

intretinerea exterioara, interiorul e doar un indiciu. Treaba e mai complexa. Oricum sa fii pregatit sa bagi niste bani.

Ca idee toata bucsarai ep fata sa zicem, ajunge la un 200 si ceva de euro, piese de calitate, sau mai ieftin. UN schimb de ulei si filtre vreo 3 mil probabil, dar cand iei masina asa veche si fara istoric clar schimbi cam toate lichidele.... de la ala de frana pana la diferential, curele de la accesorii etc..Poate nu imediat dar in primii 10k facuti ar trebuii sa faci asta.

 

MAi vin taxe, impozite, asigurare . deci calculeaza cu atentie cati bani ai de fapt si cam asta e.

Daca vrei un BMW si sa si mearga ok, costa ceva. Altfel i-a ceva mai nou si alta marca.

Daca nu ai mers cu unul, e o masina inselatoare, e bine antifonata fata de alte masini din perioada aia, are o tinuta de drum buna si neavand nici un reper sa faci comparatie, tie iti poate parea ok, dar ea de fapt e varza.

Roaga un coleg din Arad cu e36 sa faci o tura cu una care e ok, poate si merge cu tine la cumparat si te ajuta, sunt multi aradeni pe forum si baieti de treaba, saritori. .. pe mine m-au cules de pe camp fara sa ma cunoasca.. :)

Vezi ca e un topic la sectiunea de intaniri..

http://www.bmwclub.r...alnire-in-arad/

Mergi si tu la urmatoare intalnire, sunt baieti cu e36 acolo mult mai priceputi ca mine.. si iti faci si tu i dee de ce si cum. E un user acolo, babanu, daca nu ma insel, cu un e36 318is foarte frumos si ingrijit, in stare foarte buna, mai e rhaziel, parintele , care are si el un e46 foarte frumos si ingrijit, iti faci o idee cam cum trebuie sa mearga o masina in stare buna.

Neavand un buget mare dedicat intretinerii e foarte importanta pentru tine sa fii atent ce cumperi.

Sa iti dau un exemplu.. eu am cumparat o masina destul de veche, un e34 525i din 93, nu am dat mult pe el, vreo 2800 de euro si inca o raie de masina si in 2 ani am mai bagat undeva la 3000 de euro fara cosumabile sa il fac perfect. Nu a avut probleme mari, chestii normale la o masina de varsta aia, am si exagerat pe alaocuri poate cu imbunatarile si inlocuitul, .. am si revostit-o total , desi nu era nevoie poate., manopera e mult mai mare pe unde stau eu, . ma rog, pasarici de ale mele.. dar ideea e ca se poate. :)

Diferenta e ca eu stiam in ce ma bag si si aveam si banii astia, erau bugetati..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

poate ca e mai bine. Am inteles ca esti student si nu ai venit foarte mare, constant, care sa il dedici intretinerii. Orice maisna costa, nu bagi doar benzina in ea, mai ales una mai veche. O iei mai ieftin dar dai pe intretinere. tu de ce crezi ca o masina noua la 40k ajunge la 4-500 de euro ? si toti le vand ? ca devin costisitor de intretinut.

In mod normal daca nu faci multi km, poti tine sub control aceste costuri, dar o sa trebuiasca sa bagi ceva sa o pui la punct oricum.

 

 

Cauta ceva mai mic, mai nou si cu costuri mai mici. de intretinere...cum spunea si colegul THX. poate un opel astra, o corsa.. sunt tot felul de masini pe piata.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

la 5000 iti poti lua poate un seat toledo 19 tdi 110 cp. Motorul este exemplu de fiabilitate. Iar masina nu are costuri de intretinere foarte mari. Dar Bmw e Bmw. Ai Bmw? Trebuie sa iti si permiti sa il intretii. E cu dus si intors. Daca as avea 5000 cash sa imi iau o masina, cred ca as avea insomnii, pentru ca sunt asa de multe care imi plac, incat nu as putea sa ma decid.
Link to comment
Share on other sites

Cum sa iei E36 bine intretinut masina veche bine intrtinuta!!!In primul rând trebe sa cauti pana clampesti un E36 bine intrtinut,si in al 2-lea rand ce rost are sa iti iei masina veche.Ai mai multe sanse sa gasesti un e46 bine intretinut decat un e36.

 

Chiar crezi ca s-au dus e36-urile bine intretinute ? Si decat un e46 chel mai bine un e36 cu destule dotari . Crezi ca se poate compara un e36 de 4000 de euro cu un e46 de 5000 ? Eu cred ca din comparatia asta iese cam urat e46-ele dar daca te zgarie pe retina km din bord si anul masinii , asta e , iei o tigaie e46 .

Link to comment
Share on other sites

Mihai, eu nu vreau sa te descurajez.Ce incerc eu sa iti explic e asta, si e valabil la aproape orice auto sh cumperi..

Ai luat masina cu 5000.. acum ce facem cu ea ? e rezonabil sa te astepti la un 400 de euro macar consumabile, chestii normale de intretinere intr-o prima faza, daca e in stare buna si nu pica nimic, care se fac la orice masina SH abia cumaparata. : schimbat lichide toate, filtre, placute de frana, discuri poate, (tot ce am enumerat eu sunt consumabile care se schimba regulat la un nr de km/perioada de timp) un furtun pe ici pe colo.. un 200 de euro ceva bucsaraie , poate o pereche de amortizoare, astea sunt chestii normale si te poti astepta la ele la orice masina SH iei, oricat de buna si exceptionala ar fi.

Urmeaza apoi factorul X. Factorul X e ca ceva paote crapa, ceva mai scump si nasol, si banii aia trebuie sa ii ai disponibili la tescherea, ca altfel stai pe dreapta si te uiti la masina...

 

Esti de acord cu mmine ca al o masina de 10-12 ani poate sa crape ceva ? ca e un sensor, ca e un radiator ceva, o pompa de combustibil.... sa zicem la masina pe care o ai tu un target.. un 400 de euro de Doamne Fereste..

 

Odata ce ai cumparat-o si pus-o la punct urmeaza asa :

 

 

 

. km..cati faci pe an ?.... Daca faci putini si masina e pusa la punct.. in principiu gume de iarna vara, ulei si 2 filtre la 10k km.. benzina si bataie, macar o bucata de vreme..daca nu si mai pica ceva.. trebuie sa ai o rezerva. Despre asta vorbesc eu aici.

daca iti iei ceva mia nou, mai mic, marca non-premium, probabilitataea sa crape ceva mai serios si in general intretinerea e sensibil mai ieftina, desi ce am descris eu mai sus e general valabil pentru orice masina SH.

Cam asta e.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Eu zic nici sa nu te sperii asa tare , masina pe care o vei alege fa-i un control bun intr-un service specializat ca sa fii sigur ca nu ai probleme iar consumabilele le vei schimba in timp daca nu-ti raman bani indeajuns sa le faci pe toate odata .

 

Eu am cumparat de exemplu un E36 acum vre-o 3 ani si in decursul a 2 ani cat am detinut-o in afara de ulei si filtre schimbate la timpul lor am schimbat o bucsa si caseta de directie care aveau probleme in rest pace si liniste , asa ca nu e dracu atat de negru daca cumperi ceva cu cap si mai ales verificata foarte bine .

 

Si da sunt E36 bine intretinute nu apleca urechea chiar daca e mai veche decat e46 sunt unele intr-o stare exceptionala fata de un e46,bafta.....

Link to comment
Share on other sites

o simpla parere , sub nici o forma sa nu iei 316 i si da merita sa-ti iei BMW la bugetul ala . Iti recomand sa pui un anunt pe forum la MP , sigur vei avea cateva oferte din care sa alegi . Bafta . Vezi ca domnilor colegi le place sa vb mult , km de pagini si te vor zapaci ....
Link to comment
Share on other sites

Buna seara, Multumesc tuturor pentru raspunsurile voastre, m`au ajutat sa imi formez o idee despre ce inseamna un automobil. Din doua puncte sunt hotarat sa aleg un bmw. Unul ar fi piesele, vazand atatea si prin orice judet, localitate, banuiesc ca piesele de schimb nu ar fi o problema. Iar al doilea lucrul, imi place aspectul exterior al unui bmw, forma si designul, comparativ cu orice altceva ce am vazut prin oras.

 

Voi repeta inca o data intrebarea, ar fi bine sa aduc ub bmw de afara, sau sa il cumpar de aici gata inmatriculat, pun aceasta intrebare referitoare la pret.

 

Va multumesc tuturor.

Stima

Edited by Mihai fuchiu
Link to comment
Share on other sites

Eu unul sincer nu ma pricep la sfaturi si la recomandari dar un lucru iti spun casca frate ochii bine cand cumperi ori ce masina fie ea bmw fie ea trabant sa nu ajungi sa regreti ca mine nu de marca aleasa ci de masina cumparata ...

 

Buna seara, Multumesc tuturor pentru raspunsurile voastre, m`au ajutat sa imi formez o idee despre ce inseamna un automobil. Din doua puncte sunt hotarat sa aleg un bmw. Unul ar fi piesele, vazand atatea si prin orice judet, localitate, banuiesc ca piesele de schimb nu ar fi o problema. Iar al doilea lucrul, imi place aspectul exterior al unui bmw, forma si designul, comparativ cu orice altceva ce am vazut prin oras.

 

Voi repeta inca o data intrebarea, ar fi bine sa aduc ub bmw de afara, sau sa il cumpar de aici gata inmatriculat, pun aceasta intrebare referitoare la pret.

 

Va multumesc tuturor.

Stima

Daca ai posibilitatea sa aduci un bmw adul frate din germania sau ori ce tara inafara de romania ... ai 80% sanse in ro sa iei tapa..masinile folosite in romania 10 mi de km in romania face cat 100.000 km in germania sti foarte bine la ce ma refer , problema e ca in germania ai mari sanse sa gasesti o masina buna daca mergi personal nu te lasa pe mana ori cui sa iti cumpere o masina si sa tio aduca sa nu fi multumit , inca o chestie te ai gandit la taxa de prima inmatriculare daca ar fi sa aduci una din afara , ramane varianta cu inmatriculatu in bulgaria...

 

mai bine o masina loata din alta tara inmatriculata pe bulgaria decat o joarsa uzata in ROMANIA

Edited by Fan4BMW
Link to comment
Share on other sites

Iar al doilea lucrul, imi place aspectul exterior al unui bmw, forma si designul, comparativ cu orice altceva ce am vazut prin oras.

 

Iti garantez ca-ti va placea si cum se conduc . :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.