Jump to content

Recommended Posts

cand iau contactul, motorul se opreste dupa 1-2 secunde.

se manifesta doar cand este cald motorul. la oprire nu tremura sau sa dea alte semne ciudate.

pur si simplu...intazie 1-2 secunde sa se opresaca dupa ce iau contactul.

cand e rece ... se opreste normal, adica imediat ce iau contactul.

motor diesel 2926 cmc/2000/ euro3.

 

la tester nu imi da nici un fel de eroare, nici la cald nici la rece.

bujii si releu aprindere relativ noi(aproximativ 8000 km).

Link to comment
Share on other sites

cand iau contactul, motorul se opreste dupa 1-2 secunde.

se manifesta doar cand este cald motorul. la oprire nu tremura sau sa dea alte semne ciudate.

pur si simplu...intazie 1-2 secunde sa se opresaca dupa ce iau contactul.

cand e rece ... se opreste normal, adica imediat ce iau contactul.

motor diesel 2926 cmc/2000/ euro3.

 

la tester nu imi da nici un fel de eroare, nici la cald nici la rece.

bujii si releu aprindere relativ noi(aproximativ 8000 km).

 

poate fi : tampoane motor,intinzator, fulie vibrochen sau volanta( nu am pus-i prima ca nu am vrut sa te sperii, la mine asta a fost)

Link to comment
Share on other sites

Ulei consuma?

 

nu consuma ulei.

 

poate fi : tampoane motor,intinzator, fulie vibrochen sau volanta( nu am pus-i prima ca nu am vrut sa te sperii, la mine asta a fost)

 

am steptronic. am volanta?

ce legatura are ... intinzatorul sau tampoanele?

daca ar fi astea... totusi as fi sesizat tremurat accentuat sau vibratii ceva...

 

ma repet: doar cand este cald motorul face asa. la rece se opreste instant.

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

ai volanta, dar e o bucata simpla de metal la cutii automate, nu are moarte aia, o sa fie ok cand restul masinii e oale si ulcele..

normal al diesel e un fuel shutoff valve, care inchide alimentare cand iei contactul, la diesel e singurul mod de a-l opri. Poate e mai lenesa la cald sau nu inchide bine.

habar nu am pe unde e la motorul tau, dar e pe undeva, sau ceva cu un rol asemanator, poate interiorul pompei ?

tester ceva ce zice ?

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

ai volanta, dar e o bucata simpla de metal la cutii automate, nu are moarte aia, o sa fie ok cand restul masinii e oale si ulcele..

normal al diesel e un fuel shutoff valve, care inchide alimentare cand iei contactul, la diesel e singurul mod de a-l opri. Poate e mai lenesa la cald sau nu inchide bine.

habar nu am pe unde e la motorul tau, dar e pe undeva, sau ceva cu un rol asemanator, poate interiorul pompei ?

tester ceva ce zice ?

 

pe tester nu imi da nimic. am facut test si cu motorul cald si cu el rece.

electrovalva respectiva este comandata de un releu ceva?

Link to comment
Share on other sites

chiar nu stiu la motorul asta cum e. Tare imi e ca la BMW e interiorul pompei. LA mercedes, audi de exemplu e separata si costa 2 lei.

O ai si tu pe undeva sigur, toate diesel o au sub o forma sau alta. dar sincer chiar nu stiu pe unde e si e prima la care m-as uita.

Link to comment
Share on other sites

chiar nu stiu la motorul asta cum e. Tare imi e ca la BMW e interiorul pompei. LA mercedes, audi de exemplu e separata si costa 2 lei.

O ai si tu pe undeva sigur, toate diesel o au sub o forma sau alta. dar sincer chiar nu stiu pe unde e si e prima la care m-as uita.

 

multumesc.

in cazul in care nu se va opri deloc... cum ar trebui sa procedez?

deconectare acumulator ...sau pur si simplu sa scot furtunul de alimentare :download: ?

Link to comment
Share on other sites

Din ce inteleg, iti face autoaprindere dupa ce ai luat contactul, e de inteles de aici de ce face doar la cald. E treaba de alimentare, verifica injectoarele sa nu fie slabite si garniturile de la pompa de injectie.

 

injectoarele, rampa, schimbat conductae alimentare/retur au fost verificate de 2 ori in ultimii 8 mii km.

pompa trebuie demontata pentru a verifica garniturile? pe langa ea nu e pic de motorina.

daca ar fi alimentarea ... cred ca as avea tremurat, vibratii...sau mai stiu eu ce simptome.

motorul se opreste normal...doar ca intarzie.

nu am fluctuatii la turatiile motorului

 

chiar nu stiu la motorul asta cum e. Tare imi e ca la BMW e interiorul pompei. LA mercedes, audi de exemplu e separata si costa 2 lei.

O ai si tu pe undeva sigur, toate diesel o au sub o forma sau alta. dar sincer chiar nu stiu pe unde e si e prima la care m-as uita.

 

 

este cumva piesa nr. 20?

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=GE61&mospid=47510&btnr=13_0802&hg=13&fg=15&hl=45

Link to comment
Share on other sites

mai e ceva dar nu vreau sa te bag in sperieti. Daca iti scapa compresie, improsca particule de ulei in admisie si sunt trase de motor si se autoarpind si alea. Dar pana sa ajungi acolo ar trebui sa consume ulei cu galeata.

Totusi, poate merita un ochi valva PCV, furtunele de acolo, poate nu isi mai face treaba si raman vapori multi de ulei, desi.. aceasi chestie.. ar trebuii sa se vada in consumul de ulei, care ar trebuii sa fie mult peste ce e normal la tine, oricum ceva sesizabil usor.

 

 

NU cred ca injectoarele sunt vinovate, pur si simplu la diesel motorul se opreste fie luand oxigenul fie combustibilul, si aici chiar daca ai injectoare buboase, scapari pe la retur, nu au treaba.

De asta zic ca eu la chestia ai care taie combustibilul m-as uita in primul rand. Chiar nu stiu cum se face la BMW, poate e chestie electrica, releul care controleaza pompa e mai puturos.

trebuie sa fie o valva pe undeva care controleaza turul oricum.

MA uitam pe realoem la traseul de combustibil la tine dar nu vad nimic, decat un regulator de presiune.

L.E... acum am vazut ce ai scris... :) ..

Poate tot ea trebuie sa se inchida complet cand iei contactul, dar doar speculez, paote te lamureste cineva care cunoaste precis daca valva aia are si functia asta.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

mai e ceva dar nu vreau sa te bag in sperieti. Daca iti scapa compresie, improsca particule de ulei in admisie si sunt trase de motor si se autoarpind si alea. Dar pana sa ajungi acolo ar trebui sa consume ulei cu galeata.

Totusi, poate merita un ochi valva PCV, furtunele de acolo, poate nu isi mai face treaba si raman vapori multi de ulei, desi.. aceasi chestie.. ar trebuii sa se vada in consumul de ulei, care ar trebuii sa fie mult peste ce e normal la tine, oricum ceva sesizabil usor.

 

 

multumesc de raspuns.

ulei nu imi consuma. ultimii 3500 km am si tras de masina. as fi observat acest aspect.

cred ca s-ar vedea si la fum cand opresc.

valva pvc... am verificat-o. nimic anormal.

ramane de vazut...electrovalva de la pompa. dar asta maine...la mecanic.

Link to comment
Share on other sites

gata! mergeeee!

problema electrica...in legatura cu un bec de frana. nu facea contact cum trebuie.

mi-a explicat mecanicul... dar nu am inteles legatura.

ceva de genul contact-pozitia manetei de la steptronic-instalatia electrica frana(becurile).

 

bine ca merge asta este cel mai important

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.