Jump to content

My ultimate driving machine


LYM

Recommended Posts

Am facut weekendul asta un drum in afara, noaptea, si pot spune ca oglinda este complet nefolositoare. Chiar daca e bezna total, tot comuta pe faza scurta fiindca se reflecta din toate semnele de circulatie, iar dupa ce treci de o masina are un mic delay pana baga faza lunga, asta daca baga.

In concluzie, nu merita retrofit-ul; eu deja am dezactivat functia din CIC.

 

In Romania nu functioneaza ok , pentru ca treci prin o gramada de localitati care sunt luminate. Incearca pe autostrada sa vezi ca e ok :)

Link to comment
Share on other sites

Am spus deja ca am mers prin bezna 100%. De comutat comuta, dar cum dadea de un semn de circulatie se reflecta lumina si schimba pe scurta. Chiar si cand schimba, mi se parea ca reactioneaza prea incet, pt gustul meu.

E mult mai comod fara ea, dpmdv.

Am vazut cu NCS cativa parametri ce puteau fi configurati, dar n-am avut timp sa caut, mai ales ca e f greu de testat.

 

@FRE tu ai F30, eu am E90; esti sigur ca vb despre acelasi lucru? :)

Edited by LYM
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Posibil sa mai fi schimbat ceva la modul de functionare, la F30. Din ce-am mai cautat pe net si din ce-am mai vb cu cineva care si-a montat, toti se plangeau de aceleasi lucruri ca si mine.
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa se poata regla sensibilitatea de undeva. Eu la CCC am gasit optiunea de afisat in iDrive, dar neavand hardware-ul, nu are ce sa-mi modifice.

Din meniu sigur nu; in CIC am doar optiunea de "High-beam ON/OFF". Cu NCS-ul am gasit ceva campuri cu procentage of city lights, sau ceva de gen, insa nu m-am apucat sa le testez.

 

la E60-ul meu nu comuta la semne de circulatie sau panouri de autostrada, dar foarte rar uita sa mai treaza pe faza scurta cand se apropie masini pe contrasens.

La mine e fix invers - ii place mai mult pe faza scurta decat pe lunga :)

Link to comment
Share on other sites

Intarzierea e normala. Daca ar comuta pe faza lunga in secunda 1 dupa ce treci de o masina si ar urma alte masini in coloana s-ar putea sa ii orbesti. Si la alte marci auto (mazda) e delay.

 

Si in orase luminate sau nu, e interzisa faza lunga...

Edited by Cosminbad
Link to comment
Share on other sites

Sa fie sanatosi; eu sunt maniac cu lumina pe timp de noapte. Am dezactivat functia si stau tot cu mana pe maneta :)

 

Intre timp am apucat si am facut si geometria la masina, in sfarsit. Dupa spusele celor de la MHS, era doar f putin dereglata convergenta, fata-spate. Mi s-a parut ciudat pt ca anvelopele vechi erau uzate destul de urat pe fata, ambele extremitati, interior-exterior, la ambele roti; nu stiu din ce cauza.

O sa vad cu se vor comporta astea noi in timp.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Multumesc pt aprecieri :)

 

Inca doua poze de la fata locului. Ce mi s-a parut interesant este plaja de turatii pe care este prezent cuplul maxim: de la 2000 pana la aproape 3000rpm.

 

http://i61.tinypic.com/fy1ywx.jpg

http://i58.tinypic.com/72qhea.jpg

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hai ca n-am mai scris de mult timp pe aici :)

 

Intre timp am mai:

- schimbat preventiv distributia la BMW (110k km) - schimbul l-am facut la Filaret, baietii au fost relativ ok. Unele piese (intinzatoare, lanturi) nu erau incluse in schimb, cu toate ca am intrebat de 3 ori daca se schimba toata distributia si mi-au confirmat. Am avut bafta ca am fost de fata cand o montau la loc si aveau restul de piese (2 patine, intinzatorul mare, lantul ulei) in stoc, asa ca le-am platit si schimbat si pe restul. Masina se aude acum mult mai frumos, chit ca vechea distributie nu avea semne aparente de uzura.

 

- schimbat racord flexibil DPF (110k km) - BMW Filaret

 

- schimbat preventiv ulei cutie viteze la ZF, Service Faur (116k km) - initial am ramas un pic socat de cum arata sediul ala, insa in final am plecat multumit de acolo. Oamenii nu s-au grabit, au facut totul cu rabdare, au verificat si rasverificat nivelul de ulei. Au schimbat 7.2L de ulei - am ramas putin surprins, stiind ca in general se schimba cam 6L; poate din cauza ca au lasat-o vreo 2h sa se scurga tot din ea, cu cat mai mult cu atat mai bine dpmdv. Dupa schimb sincer n-am observat mari imbunatatiri; am facut si reset la adaptari, sa vedem zilele urmatoare. Uleiul avea aspect normal din spusele celor de acolo, iar pe magneti era ceva mal adunat, dar ziceau ei ca e normal si ala.

 

Intre timp am ajuns la 116,000km. Am observat ca un simering de la planetara a inceput sa supureze ulei; e o problema generala cu asta? doar ce l-am schimbat pe celalalt acum nu f. mult timp.

 

http://i68.tinypic.com/a33511.jpg

http://i66.tinypic.com/2vcf62o.jpg

http://i65.tinypic.com/oks5qr.jpg

http://i68.tinypic.com/2cy1vu0.jpg

 

M-am jucat un pic prin INPA si am dat si peste testul de injectoare:

http://i66.tinypic.com/5cavyg.jpg

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.