Jump to content

florin1309ro

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    E 34

florin1309ro's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Eu am E34 nu E39 dar cred ca problema e similara. Am avut aceleasi probleme ca tine s-a ridicat brusc temperatura, am oprit motorul, s-a racit si m-am tarat pana acasa. Ca sa ajung la service a trebuit sa merg circa 12 km pe care i-am facut in doua ore....Cand se racea mergea normal cand se incalzea nu mai tragea de loc, am mers cu 10km/ora.Presupun ca are un sistem (calculatorul) care stie ca esti pe un regim de avarie si reduce debitul la pompa de injectie. Rezultat: pompa de apa cu celebrele pale de plastic rupte, schimbat cu una metalica, am scapat cu garnitura de chiulasa intreaga.Totul OK! Bafta..
  2. Daca esti din Bucuresti te pot ajuta eu...
  3. Sus cu el. Il duc la ITP saptamina viitoare...
  4. Scuzati "curatenia".. Mai adaug cand o sa mai am voie
  5. Sus cu el. Pretul este(ca si orisice pe lume) discutabil..
  6. Din motive financiare vand utilajul din dotare adus personal in 2008 de subsemnatul din Germania. Masina este modificata de neamt in Euro 2 si inmatriculata in Romania EURO 2 !!!! Are klima, geamuri electrice fata, trapa electrica, suspensie M sport, diferential autoblocabil, jante pe 16(5) cu cauciucuri cumparate anul trecut si pe 15 cu cauciucuri de iarna.Are OBC IV, si am adaugat eu pilot automat si Xenon pe faza scurta. Am luat-o si folosit-o pentru mers o data pe an in concediu in Grecia.Pentru detalii mai intrebati ca nu le stiu acum pe toate..... Pentru cei (nu putini) la care km parcursi sunt modul de alegere al unei masini are 260.000 km.Pret 3300 de Euro. Detalii dotare: Gearbox MECH Colour CALYPSOROT METALLIC (252) Upholstery ANTHRAZIT STOFF (0411) Prod. date 1992-10-29 Order options No. Description 169 KATALYSATOR FUER DIESEL 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) 242 DRIVER AIR BAG+SERIES STRG WHL RIM(PUR) 314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 339 SATIN CHROME 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 520 FOGLIGHTS 530 AIR CONDITIONING 553 ON-BOARD COMPUTER IV W REMOTE CONTROL 661 BMW BAV. CASS. III 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 686 DIVERSITY-FUNCTION AERIAL 690 CASSETTE HOLDER 704 M SPORT SUSPENSION 801 GERMANY VERSION
  7. Multumesc frumos, cred ca e vreme de plaja la Constanta, poate profit in weekend, sa vad ce zice ministru de finante...
  8. Cred ca ma duc saptamina asta sa il iau de la strungar ca ma tot abureste. A fost plecat el . am fost eu in concediu si ... tot nu e gata. Schimbam abordarea, daca il vrei inapoi imi zici....
  9. Am montat la un E34/1993 o oglinda cu senzor de infrarosu ca in topicul asta Din pacate sistemul nu functioneaza, mentionez ca aveam cheie ca modelul de mai sus. Trebuie sa fac asta: When it still doesn't work, there's probably a lock on the mirror. The so-called "Initialization Lock". Only the dealer can remove this with his DIS-computer. There they have to follow the coming steps, also described in TIS 66 01 97. 1. Select "Diagnostics" 2. Select vehicle (e.g. "5'E34") and "Diagnosis" 3. Select "12 Radio/IR System" 4. Select "5 Special Functions" 5. Select "2 Cancel Initialization Lock" Finally it has to work, and enjoy your work! Cine poate sa ma ajute? Multumesc...
  10. Am rezolvat. Problema era o alarma MONGOOSE productie 2002 montata de vechiul proprietar, care montase in usa sofer un acuator care comanda inchiderea. In senzorul de usa inchisa tot la sofer era un fir de la alarma care baga un + 12 volti care facea sa se deschida usa. DEMONTAT TOTUL si e OK. Multumesc mult pentru ajutor........acum trebuie o alarma..
  11. Dupa ce am citit toate posturile voastre despre acest subiect, va cer ajutorul.Am un 525 tds din 1993 care are inchidere centralizata si modul confort din fabrica. Pe linga astea neamtul de la care am luat-o a montat o alarma aftermarket cu doua butoane. La inceput inchideam masina din telecomanda alarmei si...totul ok.Dupa un timp alarma incepea sa urle DUPA un timp dupa ce inchideam masina. Solutia inchideam cu cheia, totul ok. Mai nou nu se inchide decit dupa ce inchid de 14 ori la rind, eu inchid ea se deschide, etc de 14-15 ori.Am verificat senzorii de la usi,(+WD) fara sa ii demontez, par ok. Mai nou, de cind nu se mai inchide, lumina interioara nu merge pe pozitia usi deschise...coicidenta sau...Sigurantele par OK, sub bancheta din spate sunt doua relee galbene care par ar fi de la inchidere, cind la scot nu mai merge inchiderea........???? Nu stiu care este modulul de inchidere centalizata, oricum nu stiu cum se scot cele doua module de sub bancheta !!!Sau daca se poate repara...Stiu ca este o problema comuna la E34 dar....nu stiu rezolvarea.Va multumesc pentru ajutor!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.