Jump to content

alex_maniacu_91

Contributors
  • Posts

    3886
  • Joined

  • Days Won

    11

alex_maniacu_91 last won the day on July 3 2022

alex_maniacu_91 had the most liked content!

About alex_maniacu_91

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    UK
  • Interests
    BMW

Previous Fields

  • Masina
    No school like the old school

Recent Profile Visitors

35808 profile views

alex_maniacu_91's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Superstar Rare

Recent Badges

208

Reputation

  1. Eu mi-am facut pe pre-LCI unde scaunele isi iau semnalul din modulul SZM (bagheta cu butoane), dar a ta fiind facelift, ai un modul separat sub torpedou unde trebuie sa te legi,dar e cam aceeasi munca. In principiu implica sa tragi niste fire extra in mufele de sub scaune si sa schimbi pozitia unor pini de acolo (sau mai simplu sa iei mufa scaunelor de pe masina de unde provin scaunele comfort). Vezi in link-ul asta despre ce este vorba, citeste tot fiindca este cineva si cu un LCI.
  2. Multumesc Bogdan. O sa fac si la e9 topic dupa ce ii gasesc un motor potrivit.
  3. Luna asta M5-ul a implinit 30 de ani L-am mai plimbat pe la cateva evenimente si in sfarsit am terminat si "rodajul". De acum pot sa vad cu adevarat ce stie sa mai zica la varsta asta . Intr-o zi in timp ce am taiat-o prin niste paduri, am tras masina pe margine si am luat-o la pas putin. M-am intors la scena asta Nu-mi dau seama daca vacilor chiar le placeau masina sau isi cautau suratele pe scaune
  4. Multumesc frumos Lucian! E9le va fi la exterior CSL...IMSA Grupa 4 mai exact
  5. Multumesc frumos Pune un zambet larg pe mecla mea de fiecare data cand deschid garajul (si nu numai). Mersi fain. Si eu abia astept sa fac E9le Tot astept sa castig la loto sau sa gasesc un cec in alb pe undeva, sa fie mai usor. Mersi frumos Gabi Am revenit cu niste poze de la eveniment, care nu a fost fara incidente (m-a lasat alternatorul fix acolo ). Dar au fost niste masini incredibile prezente, asa ca tot a meritat. Un mic film cand am ajuns. Si cateva poze: Si poze cu doar cateva bijuterii (din cele peste 800 de masini prezente). Un total de 25 de M3 E46 CSL prezente. Si un film postat de cineva in caz ca vreti sa vedeti mai multe masini. Ar trebui sa mai tot apara si altele pe masura ce sunt editate.
  6. Kit-ul nu este Pandem. Este dintr-o matrita luata dupa o masina originala de curse din 75' in urma cu foarte multi ani, de Chris Randall (aka Zaprace). Masina care a lansat divizia Motorsport la BMW.
  7. Multumesc Multumesc Cred ca ma bucur mai mult de ele cand le construiesc, decat cand sunt gata Multumesc Adi Batranu' a fost si este superstar. Multumesc frumos E loc si de probleme daca ai ceva pe suflet Da, masina este de UK si este si va fi folosita in UK. Motivul pentru care termenul de finalizare a fost amanat a fost in principiu E9-le. A aparut in vizor si pur si simplu nu il puteam rata. Mi-a dat peste cap bugetul pentru a termina M5-ul in termenul stabilit. Ca sa nu mai zic ca eram si in plina pandemie si nu puteam sa vin in tara sa fac masina. Legat de latime, desi a crescut considerabil in ecartament, M5-ul nu mi se pare asa lat. Poate ca il compar cu E9le care este.......ingrozitor de lat Multumesc Multumesc. A durat si am avut atat de multe obstacole si lucruri care nu au mers deloc bine, dar......a meritat in final. Duminica este un show foarte mare, exlcusiv BMW. O sa revin cu poze, fiindca o sa fie prezente niste adevarate bijuterii ( 30 de e9 CSL, M1, si tot felul de alte avioane).
  8. Multumesc frumos Bogdan. Trebuie sa ne revedem la o vorba odata Multumesc. Pasiune,nebunie......sinonime Multumesc. Ar fi putut, si ar fi trebuit sa fie gata intr-un an si jumatate. Dar situatia financiara nu a permis atunci. 4 ani e foarte mult pentru asa ceva. Dar pentru e9 de exemplu, am alocat 6 ani Multumesc! Ehe imi aduc aminte de e34 le tau de atunci. Vremuri frumoase Multumesc! Si eu mi-am dorit sa pun poze cu interiorul, dar nu am reusit fiindca nu mai aveam spatiu de upload. Tarziu mi-a picat fisa ca nu mai am privilegii de upload nelimitat de moderator Am atasat acum dupa ce am mai facut curatenie. Legat de suma totala, e foarte greu de estimat. Am un cost total la toate piesele achizitionate, manopera la tinichigerie si vopsitorie....dar e greu de pus un pret pe toata manopera mea, care ar fi fost costul cel mai mare daca ar fi facut cineva masina. Plus ca o sa mai inghita cateva mii bune pentru turbo. Tot ce pot spune e ca a meritat. Multumesc. Ca intotdeauna, in poze e totul mereu perfect. Dar cum stiu fiecare milimetru al masinii, pot garanta ca nu e Restul de poze: Cat era la tinichigiu, am decis sa construiesc si un model 1/18. Asa ca am luat unul, si m-am apucat sa il modific si pe ala Am gasit pe cineva care face jante custom pentru machete 1/18 si m-am apucat de bricolat.
  9. Dupa o foarte lunga si nejustificata pauza, am zis sa prezint un proiect aproape finalizat, care mi-a mancat ultimii ani din viata. Povestea incepe in 2018, cand intr-o seara, pe ebay (asa cum incep toate povestile de groaza) am dat peste o caroserie de M5 E34. Ii lipseau inima (motor+cutie), dar in rest destul de completa si ok pe acte. Intamplarea facea, ca aveam deja un motor de 3.8 M5 (fix motorul lipsa din acte) in Romania, uitat intr-un colt: nunta perfecta! Din pacate nu aveam cutia originala, Getrag G280, asa ca am ales sa merg pe alta varianta. Tot langa motorul S38, aveam niste jante modulare pe 18, pe care am decis sa le fac in stilul tipic (buze maaari ). Am comandat buzele monstru, reconditionat jantele, montate pe caroserie si..... Clar ca am exagerat umpic Originalitatea a iesit din discutie, asa ca am decis sa merg pe un resto-mod, facut sa para cat mai OEM in schimb. Asa ca am golit caroseria pana la tabla, am refacut absolut toate puncte de rugina ( si au fost foarte multe), si am reconstruit toate 4 arcadele ca sa pot sa inghesui jantele sub ele (2020 a fost tot alocat pentru asta). Fiecare piesa a fost schimbata sau restaurata. Din pacate e greu sa indes atata munca in cateva poze pentru un post, dar e usor de imaginat. Am luat masina de la vopsit si am inceput marea asamblare. Am avut mare noroc cu Brandex ca a avut un elevator liber si m-a lasat sa-mi fac de cap. Cuvintele sunt insuficiente sa exprime gratitudinea pentru ajutorul acordat. Din pacate am fost contra timp. Mi-am luat concediu din UK sa vin in RO sa fac toata mecanica si asamblarea. Nu am apucat sa termin tot, asa ca am pus masina pe platforma, am adus-o inapoi in UK (Octombrie 2021), unde am terminat-o usor usor in garaj. Luna trecuta am reusit sa o scot in sfarsit pe strazi. Putin poetic, fiindca am terminat-o fix la 4 ani de la achizitie (Martie 2018-Martie2022). Ce a fost adaugat fata de un M5 standard: - Cutie Getrag 265/5 Dogleg - Frane fata E31 850 - E31 850CSI X brace - Custom spring rates coilovers 10kg/8kg - Jante Hamann PG1 18": 9,25" ET-5 225/40/18 si 11,25" ET3 275/35/18. - Blocant 3,45 - QMS skid plate/sump guard (modificat) - Toate bucsile posibile de la Powerflex Faruri hella smoked bixenon, stopuri hella smoked, tot interiorul refacut si multe multe multe altele care sigur imi scap, dar probabil sigur se vad in poze. Masina a fost restaurata-modificata cap coada, si toate cu un singur scop: sa fie pregatita de turbo. Nu s-a intamplat inca, fiindca in timpul procesului de restaurare am gasit un E9 din 73' pe care l-am cumparat si am luat-o putin razna cu el (o sa ii deschid topic). Dar o sa primeasca turbina mult meritata....sper curand. Intre timp, asta e rezultatul povestii.
  10. Nu exista nici o problema. Daca ai roti pe 18" sau 19" si faci pana, si ai rezerva pe 16" sau 15", inseamna ca nu o poti utiliza?
  11. Se poate inchide. Poate noul propietar ii continua povestea aici.
  12. Sa zicem doar ca o lunga perioada nu o sa mai am ocazia sa merg cu ea si este pacat sa stea in parcare degeaba.
  13. Vand E39 520iA touring din 02/2000 (m52b20tub) 2.0 150 cai ( motor fara serie in carte) cu instalatie GPL, taxa platita si nerecuperata, xenon de fabrica, senzori de parcare, scaune sport recaro, pachet M (aftermarket) etc. Mai multe detalii si poze se pot gasi pe topicul de prezentare. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/173634-un-e39-simpludar-touring/page__p__2333598__fromsearch__1#entry2333598 Pret: 4600 euro neg Tel: 0755032363 http://s30.postimg.org/o3ok4sygh/DSC_0387_Medium.jpg
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.