Jump to content

Rares_CJ

Members
  • Posts

    2274
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Rares_CJ last won the day on September 2 2013

Rares_CJ had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    www
  • Interests
    15%

Previous Fields

  • Masina
    gri

Recent Profile Visitors

18345 profile views

Rares_CJ's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

805

Reputation

  1. Interiorul era FOARTE bine pĂŁstrat. Și vopseaua. Se observa ĂŽntr-o poza etichetele originale pe stâlpul B, partea șoferului. Și eticheta de pe interiorul parbrizului, pe care zicea ca sa nu se depĂŁșeascĂŁ 4000 rpm ĂŽn rodaj era ĂŽncĂŁ acolo. Presurile erau originale și impecabile. Capitonajul de pe podea, la fel.
  2. poze http://imageshack.us/a/img845/1633/hxx0.jpg http://imageshack.us/a/img811/5509/kx9l.jpg http://imageshack.us/a/img819/3279/9vbh.jpg http://imageshack.us/a/img197/2484/qpk6.jpg http://imageshack.us/a/img802/6216/n43g.jpg http://imageshack.us/a/img15/8866/ke8h.jpg @zozozo Scuze ca-ti poluez topicul.
  3. +10. Te-am fĂŁcut popular. Dai o bere (ĂŽn plus) data viitoare.
  4. Servofrana. La direcție, nimic. Cu jantele pe 17 ma chinuiam sa manevrez ĂŽn locuri mici. Fiind 525, avea discuri și pe spate. Tot ca dotare as putea zice și de oglinzi reglabile electric.
  5. Rares_CJ

    Amenda

    Paul, n-ai specificat a cui e ĂŽntrebarea puerila. E obligatoriu, dar poți și sĂŁ te prezinți. Tot nu reiese exact.
  6. A mea avea portbagajul "ĂŽmbrĂŁcat" pe panourile laterale și capacul portbagaj ĂŽn sine. Și trusa de scule era completa, scule stantate BMW și trusa era mai mare, cât tot spațiul ala ĂŽn forma de diamant. Pe forum nu am avut prezentare, ĂŽnsĂŁ ceva poze sigur mai am pe undeva. Eu ii pusesem jante asemĂŁnĂŁtoare, cu buza detașabilĂŁ, doar ca erau pe 17", BBS.
  7. Da, și eu am fost puțin dezamĂŁgit.
  8. Nu ai ĂŽnțeles. Tu, prin soft, nu aduci maÂşina de la 110kW la 120kW prin dezactivarea power reduction. AdicĂŁ ĂŽntr-un fel asta faci, dar pe plan secundar, ca sa ii zicem asa, și e rezultat al creșterii cuplului, cuplul mĂŁrit duce la creșterea puterii. E cum a zis Paul, gen: nu se ĂŽntunecĂŁ fiindcĂŁ ai aprins farurile. Respectiv, nu creste cuplul deoarece ai crescut puterea. Aprinzi farurile fiindcĂŁ se ĂŽntunecĂŁ. Respectiv, puterea (kW) crește fiindcĂŁ a crescut cuplul (Nm).
  9. Paul are dreptate. +1 Am corectat pe postarea ta ceea ce ĂŽncearcĂŁ Paul sĂŁ-ți spunĂŁ.
  10. PLM, nu mai știe omu' dacĂŁ e pe chat room sau nu, fĂŁrĂŁ sa se uite la denumirea topicului...
  11. Roby, aici nu e vorba de bani, ci de principiu. De ce sa dai vreo 300 lei sa cumperi un releu, când ĂŽl poți duce la un profesionist și ĂŽl repara pe ala defect cu 50 lei?! Plus ca piesele noi, mai ales la stealership, au adaos comercial nesimțit.
  12. Orice se repara. Asta e farmecul de a conduce un BMW, nu trebuie sa cumperi piese noi. Oricine pune piese noi o face doar din grandomanie și / sau nevoia patologica de a epata. @Paul Da, țin minte ca am vĂŁzut și niște poze postate de colegul pole, cu releul dupĂŁ reparație. Boboc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.