Jump to content

djtaotao

Members
  • Posts

    862
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

djtaotao last won the day on September 5 2014

djtaotao had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu

Contact Methods

  • Yahoo
    djtaotao

Previous Fields

  • Masina
    McLaren P1

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

djtaotao's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

178

Reputation

  1. Asta e o ipoteza gresita, comenzile pentru spate nu sunt aceleasi cu cele pentru fata chiar daca pleaca de la aceasi maneta.
  2. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/98729-intreruperi-motor-e46-150hp/#
  3. Vand ECU-ul din poza. Pret: 50 lei Tel: 0744694027, sms, whatsapp sau pm.
  4. Verifica filtrul de aer. Daca e uscat esti safe.
  5. ralanti, din franceza...
  6. @Just990: vezi o posibila rezolvare aici, manarie la egr: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/98729-intreruperi-motor-e46-150hp/page__st__120
  7. De regula, ecu motor nu stocheaza erori daca defectul sau anomalia e de foarte scurta durata. O mica intrerupere, o variatie out of range a unui parametru intr-un timp foarte scurt nu face ca ecu sa genereze eroare.
  8. Martor aprins: se face diagnoza si se citesc erorile, in cazul tau pe modulul de abs. Zgomote: se suspenda masina si se inspecteaza articulatiile, suspensia, flanse amortizoare, rulmenti etc.
  9. Aici ai spus o mica aberatie. Galeria are 8 "guri" prin care aduce aerul la chiulasa si doar 4 dintre ele au clapete. Doar 4 clapete nu pot opri total aerul.
  10. Pai nu ai specificat ca ai deja cartea facuta, cu IT 2022, ce sa mai cauti la RAR?
  11. Mergi la un birou specializat in acte auto ca sa-ti verifice dosarul, probabil mai trebuie sa-ti faci RCA, te inregistrezi la fisc cu ea si cam asta e, mergi s-o inmatriculezi la politie.
  12. Fa un diagnoza cu log in mers. Turbo boost masurat in sarcina, la peste 2500-3000-3500rpm, ar trebui sa fie in jur de 2.5 bar. Daca pierderea de ulei e pe traseul de aer de dupa turbina atunci pe acolo pierzi si presiune turbo.
  13. Iarna, din cauza temperaturiloe scazute, unele sisteme de pe masina mai dau erori, mai ales la pornire, cand tensiunea de alimentare scade destul de mult. Sterge erorile si vezi daca mai apar. Daca ai status "intermitent" nu e neaparat motiv de ingrijorare.
  14. Fa o diagnoza, vezi ce erori sunt, incearca sa le stergi daca sunt si vezi apoi daca porneste.
  15. Am avut un a5 care si el avea portiere frameless. Iarna, inainte de deschiderea lor, bateam usor cu podul palmei in geam sa se desprinda de cheder. Nu am folosit solutii.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.