Jump to content

4EST

Members
  • Posts

    467
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://g-p-s.ro
  • Yahoo
    dan_padure

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov, RO

Previous Fields

  • Masina
    E90 LCI 2009

Recent Profile Visitors

9696 profile views

4EST's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

9

Reputation

  1. Am vandut masina, asa ca vand si parasolarele laterale spate Ideal pentru copii - nu-i deranjeaza soarele Iarna se dau jos, astfel incat sa ai vizibilitate buna Geamurile se pot deschide/inchide fara problema. Poti sa si mergi cu ele deschise (dar nu recomand deschise de tot) Originale BMW, vin si cu o husa de depozitare 90 lei
  2. impresii dupa 1 an: mult mai bine, nu as mai reveni la stock da, la inceput a schimbat rapid, dar dupa ce i-am facut un reset a inceput sa schimbe asemenator cu stock. Insa faptul ca pleaca cu treapta 1 este MULT mai bine. Si in general schimba ceva mai sus(mai turat) in D inainte D mi se parea ca schimba prea jos, DS schimba ok cand mergeam sportiv dar prea sus cand mergeam normal Acum D schimba perfect, rareori mai simt nevoie sa trec pe DS
  3. 4EST

    Update soft

    iti trebuie sursa de 14V la f. multi A. se aprind farurile, pornesc stergatoarele si daca ai sursa care nu face fata, se va bloca eu am facut cu 20A, dar s-a oprit cand s-au aprins farurile. Noroc ca mi-a venit ideea si am scos mufa de la faruri, astfel a continuat Eu n-am ccc care consuma el mult curent
  4. Tocmai am resoftat cutia automata cu soft de Alpina D3 https://en.wikipedia.org/wiki/Alpina#Diesel-engined Cutia schimba mult mai rapid, si in bord in loc de "D" apare acum D1, D2, ... La plecare de pe loc in D pleaca acum in treapta 1, in loc de treapta 2 cum face cutia cu softul original Voi mai reveni si cu alte impresii. teoretic schimba mai frumos. Ce am constatat cu siguranta este ca pe modul M schimba foarte rapid, cam ca o cutie cu dublu ambreiaj urmatoarle bmw-uri se pot resofta: E92 320d E90 LCI 320d (09/08-12/11) E91 LCI 318d (09/08-02/10) E91 LCI 320d (03/10-05/12) E92 LCI 320d (03/10-05/13) Operatia se face cu WinKFP: (F1) comfort mode (F3) Update ZUSB alegeti ECU GKE215 (F2) Choose ZUSB alegeti ECU GKE215 si apoi 7603531 Click ok (F4) Enter VIN ( introduceti VIN-ul lung CORECT!!!) click ok DONE (F8) (F3) Program dureaza cam 2 minute cu ICOM.
  5. 4EST

    Sezonul 2016 - F1

    pai...era de asteptat...
  6. in general este ok, dar pot aparea buruiaje uneori (daca te inalntesci cu alta masina cu o camera ce emite in aceiasi frecventa)
  7. ce sa te lamureasca, n-ai citit mai sus ca pana si la inceputul acestui an bmw a schimbat part nr pentru piese? Adica le-au refacut. pana in 2009 sunt cele mai multe probleme, apoi pana in 2011 dar si dupa pot aparea
  8. se poate desface radio-ul si se poate lipi o mufa RCA pe pinii resp
  9. M-ati linistit. In accelerare nu se accentueaza, ba chiar nu mai aud nimic - poate din cauza zgomotului firesc al motorului In ceea ce priveste zgomotul din fata nu cred ca trebuie sa ma stresez, la urmatoarea inspectie la care urc masina pe elevator si dau scutul jos am sa rog un mecanic sa vada daca slabeste intinzatorul poate isi da seama de la ce vine zgomotul
  10. in poza 3 scrie ca are camera input - pozitia 17
  11. masina in cauza am achizitionat-o luni. saptamana asta. asa ca nu am nici o informatie despre ulei. Incerc sa aflu care este starea ei, sa stiu cum continui. Am scanat-o de erori, are doar eroarea de DPF, care conform diagnozei mai tine inca 22.000km La 318D-ul din semnatura n-am avut pana acum probleme cu lantul. O fi ajutat uleiul bun dar ce parere ai de al 2-lea clip, de astazi?
  12. Ciclic ma refer daca s-a rupt o za si bate in ceva - deja este extrem de grav in acest caz si nu mai circului cu masina Daca se lungeste lantul ar trebui sa se auda niste socuri cand nitul se misca in za, ma gandeasc. Asa era la bicicleta Am inteles acum cum zici cu zornaitul Intre timp m-am lamurit ca la rece dimineata se aude probabil de la o fulie sau intinzator cum spune georgeg Am ascultat mai atent si se aude cu siguranta si lantul, atunci cand dispare zgomotul pregnant din fata. Am facut un mic filmulet si eu cred ca se aude putin lantul in dreapta cum te uiti la masina. Si parca se aude si in stanga dar foarte slab, pe filmare nu prea se distinge. Dupa parerea mea nu este prea grav, cand o duc la service o sa o ascultam si de jos sa vedem cu scutul demontat cum se aude. Dar poate ar fi bine sa dau jos intinzatorul si sa-l verific/schimb
  13. fanatic: cureaua de la accesorii din fata motorului. bimmer90f30: deci un zgomot nu neaparat de ceva care bate la fiecare rotire (ma gandeam ca lantul atinge ciclic undeva), ci mai degraba o vibratie a lantului de margini - greu de depistat asta
  14. la rece parca suna mai tare. Acum daca vine din fata, nu este lantul Eu cand am auzit prima oara eram incadrat de niste case si am ramas surprins de zgomotul care parea de lant si venea de la mine Mai verific maine dimineata si eventual fac o filmare daca se aude altceva Daca stie cineva cum verifici macar lantul de sus si/sau intinzatorul, spuneti-mi va rog
  15. cu capota inchisa parea sa fie zornait de lant, dar acum cel putin parca e scartait, si se aude mai puternic chiar in fata motorului (unde ar fi trebuit sa fie cilindrul 5 si 6 )
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.