Jump to content

C_o_s_m_i_n

Members
  • Posts

    5340
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

C_o_s_m_i_n last won the day on November 9 2017

C_o_s_m_i_n had the most liked content!

2 Followers

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Republica Bananiera Romania
  • Interests
    Electronica, diagnoza si reparatii Webasto

Previous Fields

  • Masina
    E60 LCI N47

Recent Profile Visitors

26917 profile views

C_o_s_m_i_n's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

1.3k

Reputation

  1. Geamurile se vand la bucata sau la set. Preturi pentru membrii forumului: - bucata: 270 lei - set: 470 lei. Kit reparatie cleme prindere far. Pret 100 lei, set pentru ambele faruri.
  2. Da, am mai intalnit si la altcineva brat fara joc, fara blocaj. Nu stiu al meu ce-a avut, e asa de foarte multi ani.
  3. Inainte nu se miscau deloc parghiile la liber. Doar fortate cu mana. Daca il demontezi de pe masina, vezi. La loc nu prea iti dai seama, ca motorasul trage de el. Dar sigur apar uzuri in alte elemente.
  4. A venit si vremea pentru bratul stergatorului pasager. Avea ambii rulmenti praf, abia se miscau, ma mir ca l-a tras cumva motorasul. Majoritatea sunt in starea asta, dar nu-ti dai seama decat daca il demontezi de pe masina. Acum e altceva... https://youtu.be/t6XN1FLeJM8
  5. Foloseste fara griji 5W40. Eu sunt pe uleiul asta de cand am masina. DPF-ul e la loc si sanatos. Am schimbat distributia zilele trecute si am fost placut suprins cat de curat e motorul si in ce stare buna sunt axele cu came. Despre Millers nu stiu sa-ti spun nimic, eu am folosit mai multe marci, toate au fost ok. Mai putin Repsol care nu i-a convenit, il consuma.
  6. La mine in localitate, am un mecanic foarte bun. La 300.000km ma mir ca mai ai curaj sa circuli cu ea.
  7. Am schimbat distributia saptamana trecuta. La mine TOATE patinele au venit cu cauciuc in ele. Pe langa distributie cu tot cu pinioane (inclusiv la pompa de ulei), am schimbat si saibele de foc la injectoare, surubul de la pinionul pompei de ulei, garnituri la capac culbutori, la baie, la capac distributie, simering vibrochen, kit tuburi cu supape si oring-uri + garnitura termoflot, curatat demaror, inlocuire simering cautator cutie de viteze, inlocuit galeria de admisie (aveam MAP-ul acoperit complet de funingine - nici nu stiu cum a mai masurat), spalat motor si scuturi ca le aveam pline de ulei deja. Dar lucrarea nu a fost in graba, a durat mai multe zile. Motorasul suna exceptional de rafinat, chiar spre surprinderea mecanicului. Si trage pe masura. Parca e alta masina. Nu regret ca am schimbat-o din nou (prima data dupa ce am cumparat masina, in 2012).
  8. Am gasit una impecabila la un prieten cu dezmembrari si nu mi-am mai batut capul. Intre timp am rezolvat si jocul la actuatorul celei vechi si o s-o vand.
  9. Schimband din nou distributia (pentru linistea mea), constat ca axul de la clapete e varza, cu tot cu tija actuatorului. Daca bine am vazut, exista si galerii aftermarket. In afara de varianta OE, sa fie o optiune buna galerie aftermarket sau una sh care n-are joc (daca gasesc)?
  10. E blocata electrovalva de pe circuitul pasager, ori primeste tensiune de comanda non stop. Ea e normal deschisa, deci fara mufa, o sa ai tot timpul caldura. Saaau... in cel mai rau caz, e infundat circuitul de la pasager din calorifer. Grupul de valve e pe sasiu in dreptul arcului de la sofer, in compartimentul motor. Scoate mufa cu 3 fire si vezi daca se schimba ceva. Daca nu, demontezi valva si vezi daca poti sufla prin toate iesirile. Daca da, bagi apa cu presiune prin ambele circuite ale caloriferului si vezi daca e vreunul infundat.
  11. Verfica shufa de masa dintre motor si caroserie. E undeva in partea pasagerului, pe langa tamponul de motor.
  12. Salut. Cunoaste cineva zona? Ati umblat recent pe-acolo? Se poate merge cu rotile pe 18 sau mai bine alta masina?
  13. Sachs 90, Lemfoerder 100, OE parca vreo 350-400. Am arcuri standard, dar dupa patania ta, nu risc cu Sachs.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.