-
Posts
495 -
Joined
-
Last visited
dereglatu's Achievements
Newbie (1/15)
-22
Reputation
-
e cam rigida de plimbare.....dar e de efect... adevarat:D
-
Eu am avut una.Masina mi s-a parut incredibil de stabila (si crede-ma ca am pus....piciorul pe multe acceleratii de masini de toate neamurile) O masina sedan care face 300kmh, si care este destul de sientioasa (fata de un M3 e46 de ex- peste care este cu 10 clase) si care se bate de la egal la egal cu M5 -e60, este impresionanta prin elegata tipica BMW , are un cuplu impresionant, niste frane absolut ok,si cutie etajata perfect pentru cuplul ei si totodata foarte precisa. Si nu in ultimul rand un M isi va pastra valoarea in functie de cum a fost intretinut. Un exemplar in stare originala si "in mintile lui" va avea valoare oricand. Asta despre avantaje. Despre dezavantje... acestea nu prea sunt. Rareori masina ciupeste garnitura de chiulasa de pe dreapta la ultimul cilindru, insa daca nu te zgarcesti la ulei si ai grija de racire- masina este "nemuritoare". franele nu seamana cu seria si sunt supradimensionate pentru puterea ei, deci nu vei reusi sa le supraincalzesti ever...iar caseta de directie este asemanatoare cu cea de pe e38-adica semicaseta deci implicit nu te vei lovi de celebra bataie de caseta specifica ui e39 stock. Cat despre culoare singura care i se potriveste este albastru de M.(parerea mea) Daca devii proprietar de M.... ai sa vezi ca nu te va mai satiface niciodata vreo alta masina. Stima!
-
Citeste codurile scrise pe cutie Trebuie sa fie identice ceva de genul "6HP....." Daca sunt la fel nu schimbi decat cutia si pastrezi ECU tau, daca nu sunt la fel... nu merge. Daca sunt la fel nu mai rescrii nici un soft. Stima.
-
Eu nu am fost pentru recall. eu am fost tot pt update, si m-au informat de recall. Am platit si altceva pe factura si asta a fost motivul pentru care am facut afirmatia. Dar de ce nu suni la un delaer BMW si sa intrebi daca exista recall pentru seria ta de caroserie? Asta poate face oricine ! Este cel mai simplu.Eu povesteam de cu totul altceva aici...Si apoi eu nu sunt reprezentanta, si nu pot decat sa descriu propria experienta.
-
Sora proprietarului are tot un serie 1 cu motorul de 177. Si a beneficiat de o rechemare pentru a-i schimba intinzatorul. iar fratele meu a avut un serie 1 tot de 177 - lui i-a fost schimbat lantul de la axe.si sunt serios. a depasit cu 3 luni .....cei 4 ani!Masina e sub 150k dar are 4 ani si 3 luni! he he , o dam la gradinitza!
-
iote ca asa o sa fac, numai ca maine.... ca acu' mi-e lene sa ma intorc la garaj si sa fac poze. Multumit? .. cum sa arate? zici ca are 500k.E negru tot, urme grave de uzura pe axele cu came... mai departe aflu si eu maine ca inca nu l-am desfacut complet. O sa-i fac poze cu siguranta. Cumea e ca masina chiar e intretinuta, si are servisare numai la BMW..... (sau tocmai d'aia? )
-
Au facut rechemari, dar nu schimba tot ci numai "pe alese" .Stiu cazuri unde au schimbat numai lantul de sus, sau numai intinzatorul. Cat despre "lifetime" inseamna cam 150k Acum depinde si de generatia de cutii. De exemplu la GM chiar nu se schimba. La ZF-da! Si apoi cutiile de geratia 6HP au destule probleme. De curand am reparat un SMG GS7S4 (80k- cu uzuri grave) si am costatat ca partea de comanda hidraulica este ...... Magnetti Marelli.....pai? Se poate? nu stiu daca sade frumos la un brand ca BMW sa se preteze la asa ceva