Turtle Wax sunt pe la "subsol" intr-un top al produselor de detailing. Recomand Meguiar, ChemicalGuys, Mothers, etc. Lacul original de pe BMW e foarte tare (chiar daca se zgarie usor ). Cu orbital de 500 wati, de abia am scos cateva zgarieturi foarte mici , apeland in final la 3M fast cut (destul de agresiv ). Mi-a luat 25-28 ore pentru 3 pasi cu orbitalul. Toti profesionistii folosesc rotativa ( cu lana = foarte agresiv ) pe BMW datorita lacului foarte tare . (Aveam si eu dar trebuie sa stii ce faci pentru ca poti sa arzi vopseaua ). In concluzie la mana, pur si simplu e operatiunea munca in "zadar" , rezultate 0. Mai repede o decontaminare cu clei, un glaze Poorboy's world Black Hole (pentru culori inchise). Asta are si filler in el deci acopera zgarieturile. Dupa aia un sealant si 2 randuri de ceara carnuba sau sintetica (Meguiar Gold ). Asta fiind o solutie mult mai buna de pierdut timpul fata de polish cu mana. Eu la zgarieturi punctuale, nu ma mai complic cu orbitala pentru ca dureaza mult, fac direct wet-sanding cu smirghel de 1500-2000 si dupa aia finisez cu masina. Sant colegi pe forum care fac detailing profesionist si pot confirma cele de mai sus. BMW -ul nu e Honda sa tragi o foaie de hartie pe vopsea si sa ramana urme in lac. Mai bine te duci la un profesionist ca sa nu-ti para rau dupa aia. Ca sa te apuci doar de polish/detailing iti trebuie scule si consumabile de 300-400 euro (fiecare ceara/polish bun e de pe la 30 euro in sus + paduri + etc si 2-3 zile de munca ). Doar un clei bun e 20-30 euro, il folosesti o data si il arunci.