Jump to content

aranza

Members
  • Posts

    225
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

aranza last won the day on September 1 2016

aranza had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi

Previous Fields

  • Masina
    BMW

Recent Profile Visitors

9178 profile views

aranza's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Very Popular Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

-1

Reputation

  1. aveti idee ce semnifica eroarea din poza atasata? senzor abs defect cumva?
  2. aranza

    Cric X3

    da, se potriveste. am testat eu.
  3. stie cineva cum se scoate ansamblul capac rezervor la e60? tot ansamblul de plastic ma intereseaza sa-l scot. https://imgur.com/a/FSv50iR
  4. cum sa nu-l mai poti pune inapoi? ori se gaureste cu burghiu de 6 in dreptul carbunilor si se trag, ori varianta mai eleganta se pune un distantier in mijloc, o piulita de 12 spre exemplu, pt a tine carbunii trasi, se picura apa peste ei si se baga la congelator. dupa cateva ore se poate scoate piulita ca ei vor sta in pozitie pana se dezgheata, timp suficient pt a se introduce capacul. deci de bagat se baga el si capacul.
  5. da, alea cu prezoane mai lungi sunt de tip a, si mai sunt cele care au gauri in plus prin care se prind cu prezoane proprii de butuc, iar janta se prinde de distantier cu prezoanele originale ale masinii. distantierele au filet dat in ele, au insertii de otel pt acel filet, insa cu toate astea prezonul nu se strange la 120nm sa zicem sau cat recomanda producatorul, ci la 80 nm. multi zic ca astea tip b sunt mai ok, mai nush cum...dar eu ma intrebam daca nu din contra, insertiile alea nu cedeaza in timp? si apoi mai e si cu strangerea la cuplu mai mic...
  6. ce distantieri ai, tip A sau B? multi recomanda B, cele cu prezoane proprii si folosirea prezoanelor originale, dar nu e riscant ca trebuie stranse la un cuplu mai mic sa nu se strice filetul din distantieri? care e dezavantajul folosirii distantierilor de tip a cu prezoane mai lungi?
  7. aranza

    Jante E60

    niste jante style 236 cu et 30 si anvelope 225/50/17 merg oare pe e60 care are et20? nu ating prin etrier/telescop daca sunt cu un cm mai intrate? nu vreau sa pun distantiere....
  8. la e60 ambele oglinzi stau la fel, si la lhd si la anglia. nu e vorba de unghiul corpului de oglinda facut cu geamul, ci de reglajul sticlei. la o oglinda de anglia nu se poate regla pe orizontala prea mult in extremitati, bate cap de scala ca sa zic asa. ceva din interior, ori suportul pe care sta motorasul, ori chiar motorasul e facut de asa natura. tind sa cred ca motorasul. acesta este motorasul la e60: My link
  9. stiu ca nu se poate regla corespunzator, eram doar curios din ce motiv, sau care e piesa care e de vina. unii spun ca doar motorasul daca se inlocuieste s-ar aseza bine sticla...
  10. si nu se poate repozitiona motorasul sa se aseze sticla cum trebuie?
  11. care e diferenta intre o oglinda de anlia si una LHD? motorasul sau e diferita structura cu totul? are cineva idee cum iese motorasul?
  12. un e60 520d din 2006, m47n2 ce ecu are? edc16 sau edc17?
  13. aveti idee cum decurg lucrurile la asigurator in cazul in care se cumpara o masina si la scurt timp, inainte sa se treaca pe noul proprietar in civ(acu de cand nu se mai plateste timbru de mediu programarile la inmatriculare depasesc 2 luni) masina e lovita de un inapt. la asigurari o sa comenteze ca nu e de fata proprietarul din acte, chiar daca contractul de vanzare cumparare e vizat stampilat de ambele primarii?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.