Nu e nevoie sa dai baia jos. Motorul pe care l-am pus pe masina avea aprox 140.000km cu revizii la 30.000km si in baia de ulei dupa ce s-a scurs uleiul complet a ramas la fel ca si la tine umpic de mazga neagra. Chiar si dupa ce am spalat baia cu solutie de spalat motoare si cu spray de discuri, desi mazga s-a dus complet, aluminiul a ramas negricios. Motorul pe care l-am avut pe masina avea in momentul cand l-am dat jos 286.000km. Pana la 80.000km a avut 3 revizii de ulei si dupaia i-am facut la fiecare 10.000km schimbul. L-am desfacut de curiozitate sa vad cum arata la interior dupa atatia km. Baia de ulei avea 0 mazga si dupa ce s-a scurs uleiul de pe ea a ramas cu o culoare galbuie, in nici un caz negricioasa ca si la celalalt motor. Am spalat-o doar cu umpic de spray de discuri si aluminiul a ramas curat, culoarea lui normala. Aceeasi diferenta era si in blocul motor, al meu era galbui peste tot, cel de schimb negru.