Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

bimmer90f30

Contributors
  • Posts

    8459
  • Joined

  • Days Won

    83

bimmer90f30 last won the day on September 29 2024

bimmer90f30 had the most liked content!

3 Followers

About bimmer90f30

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    nicht gesagt...

Previous Fields

  • Masina
    E90, F48

Recent Profile Visitors

29467 profile views

bimmer90f30's Achievements

  1. Apar cumva 3 simboluri in bord? Revin-o cu mai multe lamuriri. Problema ar putea fi la controlul tractiunii. Adica la felul cum senzorii ABS urmaresc rotile si puterea dezvoltata de motor si chiar pozitia volanului, astea pot da multiple erori. Eroarea de la roata dintata: Poate mecanicul tau nu s-a uitat la melc?. primul angrenaj de la motorul electric.
  2. Cablul CE ALIMENTEAZA becul care sta aprins (stop) nu este intrerupt de releu sau de intrerupatorul de la pedala.. Becul trebuie sa se aprinda doar cand circuitul este inchis (ca atunci cand intri in camera si aprinzi lumina) deci la tine acesta ramane aprins pentru ca nu este intrerupt de pedala nepasata. Sau pe firul acela care alimenteaza acelasi bec ce sta aprins a "intrat" (tot scurt-circuit se numeste..) un alt fir de alimentare (de +) si il tine aprins. Trebuie verificata integritatea alimentarii becului aprins.
  3. ..nici asta nu e valabil.. Senzorul IBS nu poate impiedica pornirea. Senzorul IBS din ce imi amintesc si cred ca imi amintesc destul de bine, decupleaza consumatori auxiliari (nu principali, importanti..) pentru a preveni descarcarea sub anumita limita a bateriei. De aceea senzorul se refera la baterie.. menajeaza bateria, dar nu sa nu porneasca motorul. Da, fara el nu incarca bateria corect in parametri pentru senzorul IBS intra in algoritmul de incarcare a bateriei. Algoritm initiat/resetat la schimbarea bateriei cu alta noua. ..nu se revine asa. se spune si ce ai gasit ca problema. Sau iti place suspansul? Dupa care, nimic nu te opreste sa spui si ce alte probleme au intervenit in urma schimbarii motorului. Multumim.
  4. Asa e. Fara indoiala piesa aceea e lunga. Nu stiu sa iti spun daca sa te mai gandesti sau sa te informezi inainte daca demontarea ajuta reparatiei. Ca daca nu sfanta colantare, care probabil e si un pic mai durabila, e mai ieftin si usor. Intreaba pe cei de aici daca se merita colantat. Sunt sigur ca gasesti colant argintiu nuanta din masina.. ca doar nu ti se intampla doar tie.. Pe de alta parte merita poate nou; stii e scump dar ai original..
  5. Se incepe de undeva de langa compartimentul de sub cotiera, e un plastic acolo ce trebuie dat la o parte. Mai sunt si alte plastice care mascheaza suruburi. Ai cautat pe YT? E diferit mult de asta?
  6. Cauta pe realeom, ia de acolo coduri la tot ce iti trebuie si comanda dupa ele. Asa comand eu piese la masina.
  7. Raspunsul la topic cred ca se gaseste aici: https://www.multiecuscan.net/ Practic vLinker a fost conceput pentru Windows, Windows mobile, Windows CE... sau iPhone/iPad. Programul free, cu licenta sau multiplex.. mai multe detalii sunt tabelul din link la "supported functions". Nu merge pe android decat daca cineva e binevoitor sa arate cum.
  8. Trebuia sa completezi doar cu un litru. Pe joja diferenta dintre minim si maxim e de un litru (lipsa..) de ulei. Daca pui prea mult ulei, peste maxim presiunea creata intern de pompa motorului distrug iremediabil niste garnituri slabind puterea lor de a retine uleiul din motor. Cat se poate de grav. Pentru sectiunea subliniata, e firesc sa arate maxim ca doar ai pus atat de mult ulei. Nu e nimic in neregula cu, ce ai remarcat. Doar uleiul, ai pus prea mult deodata, mai ales daca era indicat inca pe joja.
  9. Firmele cumpara ieftin. Persoanele fizice nu dau banii pe electrice:
  10. Trebuie facuta diagnoza cu ISTA-D si afli mai multe.
  11. Nu e chiar asa. Poate sa fie functional si totusi sa nu permita intrarea in modul sleep. Poate sa aiba apa care sa nu permita ce am zis. Dupa cum se poate sa fie defect manerul .. dar de obicei pana se se strica manerul.. se descarca bateria si nu stii de ce. Dupa cum daca comfort access e disable asta nu inseamna ca la manere nu ajunge tensiune, senzorii nu primesc curent. Si ca nu se strica ajungand apa la ei.
  12. Diagnoza nu confirma ca vreun maner e defect pe comfort access. E stiuta treaba bine de alti specialisti. si am retinut-o si eu. Dar o investigatie mai amanuntita incluzand deconectarea manerelor pe rand si analiza consumului poate confirma.
  13. Eu "merg" pe termenul uleiuri aprobate, sau poate chiar uleiuri atestate.. Chiar ei folosesc termenul approved.. Termenul de ulei recomandat sau agreat mi se pare de genul, "..da, treaca de la mine..". Si da lista e cea de referinta, produsa de bmw.
  14. Ca mai sus, rulment roata. Cel mai bine ar fi sa schimbi pe ambele parti. Cauta sa pui rulmenti facuti de FAG.
  15. Suna un centru de reciclare. Ele trebuie sa aiba asa ceva. Edit: Parese ca benzinariile sunt obligate sa primeasca orice ulei folosit: " Staţiile de distribuţie a produselor petroliere şi alţi operatori economici care comercializează uleiuri de motor şi de transmisie au următoarele obligaţii: a) să amenajeze în incintă un spaţiu de colectare a uleiurilor uzate sau într-o zonă aflată la o distanţă acceptabilă pentru clienţi şi să asigure colectarea cu titlu gratuit a acestora pentru tipurile de uleiuri comercializate;” https://lege5.ro/Gratuit/ha3tsnbtgi4a/uleiurile-uzate-ordonanta-de-urgenta-92-2021?dp=gqytanjygq2tqni
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.