Jump to content

23LKY

Members
  • Posts

    610
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

23LKY last won the day on August 23 2012

23LKY had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Focsani

Previous Fields

  • Masina
    BMW E87

Recent Profile Visitors

17374 profile views

23LKY's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Very Popular Rare

Recent Badges

185

Reputation

  1. Salut. 

    Ai rezolvat ceva cu problemele descrise in 2019 in topicul? - Mers intrerupt, oprire la pornirea la rece, motor N47. 

    Si a mea a inceput sa faca la fel... 

    Multumesc. 

  2. Salut! Mi s-a spus ca am nivel f. mare presiune gaze in carter si se recomanda sa schimb capacul la tacheti ASAP, riscand sa distrug turbo. Ok, ce am inteles eu, incercand sa inteleg logica, e ca acest capac incorporeaza filtrul epurator si ca in timp (exemplu fiind cazul meu la 240000km) acesta chiar daca teoretic nu s-ar infunda, se imbacseste si nu-si mai face treaba, impiedicand gazele sa iasa, creand astfel presiune. Intrebarea mea este daca, vechiul capac se poate curata si pune cu garnitura noua inapoi. Adica nu vad sensul unuia nou cata vreme el e de tip vortex, din plastic. Masina e N47
  3. Salut, Revin cu a mea problema, cu rugamintea sa ma sfatuiti. Update: Am facut test de retur, au rezultat doua injectoare 2 si 3 cu valori mari fata de celelalte, aproape dublu la 2. Am inlocuit cu doua injectoare Bosch noi. Masina merge la fel. Desi initial ma bucurasem ca parea ca porneste mai usor, de fapt ulterior a inceput iar sa intrerupa in mers, asa ca am recurs iar la aditiv. Sa zic ca am mai consumat 2-3 plinuri cu aditiv, insa am observat ca odata ce trec de jumatatea rezervorului incepe usor usor sa intrerupa chiar si cu aditiv. Am schimbat filtrul de motorina, am schimbat si motorina, am trecut de la Mol EVO plus (toata viata ei a vazut numai d-asta) la Rompetrol cea cu cetanica de 55. Mai grav e ca ieri, dupa un drum de 100km a inceput la intoarcere spre casa sa intrerupa chiar bine, am tras putin de ea ca ma scosese din minti iar acasa in garaj nu a mai vrut sa porneasca deloc. Am ridicat capota si se auzea cumva un sfarait, ca o pierdere de apa/vapori undeva sub galeria de admisie. Doar cat sta releul ala cu contactul pus, dupa ce se opreste masina. A trebuit sa o las sa se raceasca si aseara a pornit. Atasat e ce mi-a dat Carly ieri. Faceti abstractie de erorile pe DTC, sunt de la un senzor de placute pe fata pe care ar trebui sa il schimb, e al treilea care "pica" de la ultimul schimb de placute. Diagnostics Report BMW - E87 (2007)_Dec 28 '19 16_53_25.pdf Ma ingrijoreaza asta: Car Communication Computer CCC Fault Code: 00E1D2 Fault Explanation: :Shutdown due to overtemperature (Error Tempshutdown). / A device has been switched off due to overtemperature (Error Temp Shutdown) / 0xE1D2: DME transmitter failure Daca puteti sa-mi recomandati un service bun, vreau sa-i dau de capat...
  4. La rece porneste ok insa nu stabilizeaza turatia de relanti, da sa se opreasca, ca si cum n-ar avea suficienta motorina, apoi merge rotund. La cald porneste mai greu insa nu face treaba asta cu relantiul. Iar in mers am zis, merge intrerupt cand si cand, la mers constant sau acceleratie usoara. La kickdown trage ca nebuna.
  5. Poate fi din regulatorul de presiune in rampa? Nu ar da aceleasi simptome oare?
  6. Update, ma tot chinui cu ea asa de vreo doua luni. Plecat in concediu, a mers groaznic pana pe la Timisoara, acolo i-am scos furtunul de vacuum de la EGR si obturat, apoi i-am pus aditiv in motorina si usor usor si-a dat drumul incat dupa vreo 500km mergea chiar bine. Acum sunt ferm convins ca e o problema de alimentare. Am schimbat motorina cu OMV MaxxMotion si pare ca nu mai intrerupe asa mult, prea putin se mai observa. Ramane pornirea grea la cald, impreuna cu tendinta de a se inneca, pana face presiune. Cumva pierde presiune pompa sau ceva. Idei ce sa mai verific? Pe tester nicio eroare, pe Carly cam se pupa presiunea in rampa cu cea comandata de ECU...
  7. Ma gandesc ca e normal sa dea fum din moment ce ai anulat EGR-ul, tocmai rolul asta il are supapa. Poti incerca un plin cu aditiv bun, poate ajuta la eliminarea depunerilor create. Mie mi s-a parut f. bun cel de la Wynn's. Suspectez si eu EGR-ul la mine, desi nu am erori pe EGR. Am un mers intrerupt uneori in mers si din ce-am citit pe forumuri, multi au rezolvat cu anulare EGR. Nu vad totusi legatura, o valva, daca functioneaza bine, de ce sa induca comportamentul asta? As incerca sa schimb EGR-ul, insa n-as vrea s-o fac degeaba...
  8. Stiu Mircea insa prin Focsani nu am unde face un test, doar mecanici de VW peste tot. Am demontat primele 3 injectoare (al 4-lea n-a vrut nici mort sa iasa) si am fost cu ele la Buzau la Iulian, care dupa ce le-a pus pe banc mi-a zis ca sunt ok, ca al 3-lea e putin infundat insa nu probleme mari. Cu al 4-lea nu m-am mai dus la el ca ar fi culmea sa fie el vinovatul... Dimineata am pus de doua ori contactul inainte sa pornesc si nu s-a mai balbait la relanti, n-a mai dat sa se opreasca. Se comporta ca si cum s-ar dezamorsa pompa ori pierde presiune pe undeva.
  9. Salutare, Voi modifica titlul daca un altul ar fi mai potrivit. Masina o stiti, e un 118d LCI, cea cu problemele de distributie, rezolvate intre timp. De ceva timp o supara ceva si nu-mi dau seama ce, de-asta si ma consult cu voi. Problema e asa. Acum vreo luna la un drum de Bucuresti, m-a necajit tare in sensul ca mergea intrerupt si inecat iar relanti-ul oscila ingrozitor cu AC on. Am ajuns acasa, am curatat pe rand, MAF, EGR, inlocuit MAP (OEM nou), curatat galerie admisie, inlocuit garnituri admisie. Totodata am observat un furtun de vacuum topit sub galerie. Acel furtun s-a inlocuit. Totodata am inlocuit si filtrul combustibil. Imediat dupa operatiunea de curatare MAF, EGR, manifold, masina la rece da sa se opreasca, uneori si la cald. Apoi isi revine, tine relantiul foarte ok insa in mers intrerupe la mers constant ori acceleratie usoara sub 2000rpm (uneori, nu tot timpul). De tras trage foarte bine. Valori pe injectoare cu ISTA+ sunt intre -1 si +1 injectoarele 2 si 4, 1 si 3 se compenseaza mai mult, inj3 fiind cu 2-2,3 la relanti. In sarcina coboara toate spre 0. Se comporta ca o problema de vacuum insa nu stiu cum s-o depistez. Ce parere aveti?
  10. Mol Evo, cu foarte mici exceptii (in concedii afara), insa 95% doar Evo si noua Evo Plus. Dupa 150000km facuti in Romania, un injector a luat-o razna. Filtrele de motorina nu au stat mai mult de 20000km pe masina. Cred ca toti vand aceeasi mizerie de combustibili, aditivata sau nu...
  11. Salut. Ce ai mai facut cu masina? Sunt in aceeasi situatie, corectii mari pe injectoarele 1 si 3, 3 cu mult plus, voiam sa vad daca s-a rezolvat la tine cu un injector.
  12. 23LKY

    Temperatura apa

    Si eu confirm. Am schimbat termostatul cu OEM BMW si temperatura acum vara sta pe ceas la 90-92 maxim. Inainte deschidea la 102-106 grade, ceea ce era foarte mult. Recomand inlocuirea pompei de apa si a termostatului for the piece of mind...
  13. Salutare! Initiatorul topicului Update: In septembrie 2014 am schimbat distributia la 135135km (am tinut minte usor). Dupa, masina a mers fara zgomot multa vreme, schimbat ulei pe ceas la fiecare 10000km. Ei bine, acum am 229000km si incepe sa se auda iar. Mentionez ca schimbul a fost facut cu ultima revizie de lanturi, cele mai groase si patinele schimbate. Gasiti aici pe forum filmare cu zgomotul dinainte de schimb, se auzea foarte tare iar la mine intinzatorul era foarte uzat. Asadar ca si concluzie, probabil daca voi tine masina in continuare (e deja la mine de 8 ani de zile), va trebui in 25-30000km sa schimb din nou distributia pentru a dormi linistit. Toate bune si s-auzim de bine!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.