Salutare, Voi modifica titlul daca un altul ar fi mai potrivit. Masina o stiti, e un 118d LCI, cea cu problemele de distributie, rezolvate intre timp. De ceva timp o supara ceva si nu-mi dau seama ce, de-asta si ma consult cu voi. Problema e asa. Acum vreo luna la un drum de Bucuresti, m-a necajit tare in sensul ca mergea intrerupt si inecat iar relanti-ul oscila ingrozitor cu AC on. Am ajuns acasa, am curatat pe rand, MAF, EGR, inlocuit MAP (OEM nou), curatat galerie admisie, inlocuit garnituri admisie. Totodata am observat un furtun de vacuum topit sub galerie. Acel furtun s-a inlocuit. Totodata am inlocuit si filtrul combustibil. Imediat dupa operatiunea de curatare MAF, EGR, manifold, masina la rece da sa se opreasca, uneori si la cald. Apoi isi revine, tine relantiul foarte ok insa in mers intrerupe la mers constant ori acceleratie usoara sub 2000rpm (uneori, nu tot timpul). De tras trage foarte bine. Valori pe injectoare cu ISTA+ sunt intre -1 si +1 injectoarele 2 si 4, 1 si 3 se compenseaza mai mult, inj3 fiind cu 2-2,3 la relanti. In sarcina coboara toate spre 0. Se comporta ca o problema de vacuum insa nu stiu cum s-o depistez. Ce parere aveti?