Jump to content

neo_andersson

Contributors
  • Posts

    1764
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    83

neo_andersson last won the day on December 16

neo_andersson had the most liked content!

About neo_andersson

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Contact Methods

  • Yahoo
    neo_andersson@ymail.com

Previous Fields

  • Masina
    BMW F13 / F36

Recent Profile Visitors

39470 profile views

neo_andersson's Achievements

Experienced

Experienced (11/15)

  • Great Content Rare
  • Contributor 2025+ Rare
  • Helpful Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Well Followed Rare

Recent Badges

1.9k

Reputation

  1. salut, ai un cod de piesa la jante sa vad daca sunt compatibile si cu G05 45e? eu sunt in cautarea unui set de roti de vara, cele de iarna abia le-am cumparat, asa ca te intreb, le vinzi si fara cauciucuri?
  2. "fluiditatea imaginii" e foarte importanta cand tu privesti un ecran de 10'' sau 12'' a carui sursa video este un semnal FBAS analogic de 576 linii......ce sa zic, succes cu instalarea tunerului TV, opinia mea care am avut tuner TV pe aproape toate masinile de pana acum, inclusiv prima generatie DVBT, este ca e inutil, receptia in Romania este foarte slaba mai ales in mers iar selectia de canale este inexistenta, sunt 8 canale pe MUX-ul din Bucuresti TVR1, 2 si 3, TVR Info si niste canale regionale Craiova, Mures, Iasi, Timisoara care 90% din timp au acelasi program cu TVR3.
  3. Cred ca faci o confuzie. Transmisia DVBT2 si telefonia mobila nu au nici o legatura.
  4. gasesti pe google site-uri care vand kitul de FSCuri, unii au preturi modice gen 5-10 euro, unii au preturi in jur de 20-25 euro. o vizita la dealerul BMW local cu un stick USB nu costa nimic.
  5. Harta aia de acoperire este facuta cu antena la 8 metri de sol polarizata orizontal. Antenele masinii sunt verticale la 1 metru de sol. Doar diferenta de polarizare reduce semnalul cu vreo 3db ceea ce inseamna aprox 1/2. Am avut modul TV DVBT2 pe ambele masini si nu cred ca l-am folosit vreodata, in mers receptia nu e stabila, iar canalele HD sunt HD doar cu numele, modulul DVBT2 are iesire analogica FBAS catre headunit si face conversie de rezolutie la PAL cu 576 linii vizibile. Va recomand alta solutie pentru receptie TV. Navigatiile de la EVO ID5 in sus au screen mirroring (miracast), se poate conecta un device Android (un telefon/tableta cu sim de date activ) cu aplicatia Digi Online care merge foarte bine, e gratuita daca esti abonat Digi si ai access la foarte multe canale inclusiv HD in functie de abonament. Singurul inconvenient este schimbarea canalelor care se face din device-ul Android nu din iDrive. Aici lista de canale Digi Online: https://www.digionline.ro/toate-canalele
  6. Trebuie sa faci un folder cu numele FSC (litere mari) in radacina si sa pui acolo doar fisierul care se termina in ....1559912.fsc Cand introduci stick-ul in masina daca FSCul este pus corect pe stick incepe copierea automat.
  7. Sa o stapanesti sanatos, nu stii cat ma bucur ca a ajuns la un pasionat. In Romania nu prea ai ce sa vezi pe TV. Statiile SNR emit digital DVB-T2 doar canalele TVR (1,2,3, Info, si cele regionale). Problema majora in Romania este ca transmisia DVBT2 foloseste vechile sisteme radiante care au polarizare orizontala in timp ce standardul DVBT2 in Europa foloseste polarizare verticala. Antenele de TV de pe masina sunt verticale si inglobate in luneta. Din aceasta cauza receptia este slaba mai ales in oras printre blocuri inalte.
  8. Am 8kw monofazat si lunar dau in grid in medie 300kw care practic sunt pierduti la ce legi pt prosumatori sunt acum in Romania. Bateria masinii are 24kw. Vreau sa folosesc maxim din surplusul produs de panouri pt masina si sa dau in grid spre zero.
  9. Am mai avansat putin. Smart Meterul Fronius are iesire Modbus care este suportata de wallbox conform manualului, trebuie sa instalez 2 fire intre ele (Data + si Data -) si apoi sa vad din aplicatia Wallboxului unde se configureaza datele de la Smart Meter daca pot selecta adresa 6018-Reverse Active Energy ca valoare maximala pentru incarcare pentru ca practic doar de asta am nevoie. Acum nu e accesibil meniul de configurare din aplicatia wallboxului pt ca nu e conectat nimic in portul de smartmeter. Am treaba weekendul asta ca Smart Meterul e la vreo 15 metri distanta de wallbox Varianta 2 ar fi sa folosesc API de la Fronius pentru ca datele de la SmartMeterul meu ajung in aplicatia lor SolarWeb si de acolo sa extrag valoarea pentru Total Reverse Active Energy si sa o trimit cumva la Wallbox folosind protocolul OCPP direct la adresa lui web. AIci apare prima problema ca URLul vad ca e fix si setat de BMW spre serverul care gestioneaza solutia lor de integrare cu EON. Deci ori instalez 2 fire vreo 15 metri prin curte ori hackeresc URLul din wallbox
  10. Statia are intrare de smart meter doar ca accepta modelele de mai sus. Am luat legatura cu Fronius si firma care a instalat la mine sa gasim o solutie de interconectare.
  11. Acum am alt proiect pentru statia asta. Am panouri montate pe casa, sunt prosumator din 2022 (fara baterii) si vreau sa conectez smart meterul Fronius la statie pentru a beneficia de managementul incarcarii solare, adica tot surplusul din panouri sa merga spre masina daca e conectata si nu pe retea. Are cineva experienta cu asa ceva? BMW are un serviciu BMW Home Charging dar din ce citesc pe net functioneaza in parteneriat cu EON. Eu vreau sa fac acest management local folosind OCCP2.0.1 de pe statie si API de la Smart Meterul Fronius. LE: Walboxul BMW e comaptibil doar cu aceste smartmetere, conform manualului: The following meters can be used for local load management: ■ Inepro Pro 380-MOD for three phase connections ■ Inepro Pro2-MOD for single phase connections ■ Janitza B23 312-10J ■ Janitza B21 312-10J for single phase connections ■ Schneider Electric A9MEM3150 ■ Siemens 7KT1665 BMW_Connected_Charging.pdf
  12. Este BMW Wallbox Plus Gen 4 de 22kw, deja e montata doar sa ii conectez cablul de incarcare.
  13. il comand pe cel de la evonestop de 10m si o sa ii tai mufa de pe capat. O sa revin cu poze dupa ce il modific si instalez. Merci!
  14. daca puteam lua din US il luam singur ca ajung acolo la fiecare 4-5 luni, mai rar prin Texas cei drept in 2019 am fost ultima data acolo. Oricum cablul original nu e vreo mare inginerie, orice electrician cu un cleste de sertizare ii poate face capatul de la statie, ma gandesc ca in ultima instanta pot lua un cablu Type2 la Type2 de 10m si calitate foarte buna, ii tai o mufa la un capat, sertizez papuci de 10mm si aia e.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.